< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » aan de pil en toch zwanger?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
aan de pil en toch zwanger?
16/11/2006 @ 12:09
A.

Onze dokter is niet snel met bloedonderzoeken. Dus wij wachten wel af.

Link naar deze reactie
21/03/2007 @ 22:56

hallo ik heb een vraagje.
ik ben 1 keertje een pil vergeten op een maandag.
ik ben vorige week maandag gestopt met de pil, heb dindsag 1 keertje gevloeid(te vroeg want meestal duurt het bij mij 2 hele dagen. maar daarna niet meer. ik ben verder niet echt ongesteld geweest voor mijn doen. ik een hele lichte roze achtige kleur met afwisselend de witte afscheiding gehad. heb maandag een test gedaan = negatief. ik heb daarna de dokter gebeld en mijn bevindingen verteld en die zei tegen mij dat ik niets uit moet sluiten omdat er misschien een te laag hgg(bepaald stofje dat aangeeft of je zwanger bent. en vrijdag weer een test moet doen.ik ben benieuwd. maar ben pas 20 jaar, heb over 4 maanden geen werk meer omdat mijn contract verloopt en mijn vriend zie ik alleen in het weekend omdat hij soldaat is.

heeft er iemand ervaring in deze omschrijving en was zwanger gebleken?

gr. denise

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 10:42
Lovely

Hallo,

ook ik ben de pil vergeten maar dan in de eerste week van de pilstrip. We hebben de dag van het vergeten van de pil nog gemeenschap gehad. Ik was niet op tijd met het alsnog nemen van deze pil, ook niet voor de morning after.
Nu zijn we anderhalve week verder en heb een opgezette buik, af en toe steken en m'n onderrug doet ook zeer.
Ik ben dan wel 28 en heb werk enzo maar we wilden het bij eentje houden ( ze is 3 jaar ondertussen).

Ik moet dus nog een tijdje wachten voor ik zekerheid heb.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina