hoi Esther,
ik begrijp je volledig wat dat slapen betreft!
ik slaap s nachts ook niet meer zo goed, moet er vaak uit om te plassen en geraak dan moeilijk weer in slaap en als ik dan toch slaap ben ik ook ieder uur wakker en s morgens langer blijven liggen lukt niet want heb tegen dan zodanig pijn aan men rug dat ik er echt uit moet!
ik gaf er niet graag aan toe maar nu kan ik niet anders meer en moet ik overdag al eens wat bijslapen of op de zetel liggen en rusten.
ik probeer ook om niet te laat meer ergens naar toe te gaan want de volgende dag ben ik telkens bekaf!
nuja er komen nog drukke tijden, zondag is t vaderdag, de week erop verjaart mijn man en komt gans de familie en de week erop zitten we nog met een trouwfeest.
ik ontzie het mij allemaal een beetje maarj die trouw kunnen we niet echt onderuit en ik wil men ventje zijn verjaardag ook niet zomaar laten passeren. ik hoop dat de familie t wat zal verstaan dat ik niet al te veel moeite zal doen en dat ze t niet te lang moeten rekken maar mijn ventje zal me wel goed helpen en zorgen dat het meevalt.
maandag gaan we terug naar de gyn, ben heel benieuwd wat die zal zeggen dan. gisteren ook naar een info avond van K&G geweest maar veel nieuws hebben ze daar niet meer kunnen vertellen, denk dat ik wat te laat in de zwangerschap ben daarvoor, maarja de lessen in maart waren voorbij zonder we het wisten en deze waren de eerst volgende. normaal is het nu nog 2 keer maar ik twijfel om te gaan, het gaat over de evolutie van de zwangerschap en dan de bevalling en de eerste uren erna maar dat hebben we al gehoord van de vroedvrouw ook.
ik heb niet meer op de weegschaal gestaan, ik hoop dat er niet veel meer is bijgekomen, ik let nu ook echt op op wat ik eet want men buik is al zo dik dat het soms ongemakkelijk is aan t worden. heb trouwens een nieuwe foto op t profiel gezet.
begin ook wat striemten te krijgen op mijn poep en billen dus ben extra voorzichtig nu. heb jij daar geen last van?
in t weekend zijn we nog eens naar de cinema geweest, was wel leuk en dan wat in de tuin gewerkt en hier binnen nog wat gedaan ook. heb nog wat kleertjes gewassen en bedlinenn enzo, ook mijn tas staat nu helemaal klaar. we zijn ook de cado voor peter en meter gaan bestellen.
nu is t nog even wachten om de wieg klaar te zetten en nog een paar kleine dingen maarja we zijn er zowat door denk ik. zal nu maar stoppen want zie dat het een lang verhaal is geworden...
groetjes en rust maar lekker wat deze namiddag