[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/11/2006 @ 23:18 Myl | Hoi, Ik ben 15 weken zwanger en weet dus nog niet of het een jongen of een meisje word. Als het een meisje word gaat het jamie heten.Maar als het een jongen word......hebben we nog geen idee. Welke naam past er bij Jamie??? Want als we ooit een dochter krijgen gaat ze jamie heten.Daar zijn we al uit. Maar nu nog een jongensnaam.... Wie helpt ons?? Myl |
| 04/11/2006 @ 12:32 cynthia ![]() | Hoi, Jayden vind ik een mooie jongensnaam, en het past toch een beetje bij jamie, groetjes |
| 04/11/2006 @ 16:36 Ikke | Wat vind je van Dylan of Jesse? |
| 05/11/2006 @ 15:32 Me ![]() | Heb vroeger een school vriendin gehad die Jamie hete haar oudere broer hete Sidney en haar broertje hete mikey... miss. een ideetje? ![]() |
| 06/11/2006 @ 19:02 Myl | Bedankt meiden voor de reacties. Gwen en Demis vind ik niet zo leuk. Jayden vind ik helemaal geweldig.Hij staat ook wel op mn lijstje...maar intussen zijn er al 3!! jayden's geboren in mijn vriendenkring.Vind het nu dus niet meer zo leuk om die naam te gebruiken. Bij Dylan moet ik steeds aan beverly hills 90210 denken(stom he) En Jesse vind ik helaas ook niet zo. Sidney vind ik wel grappig maar iets te populair en mijn neefje heet mikey. Jaja het valt niet mee,zoals je merkt. Jamie wil ik zowieso voor een meisje gebruiken.Voor een jongen vind het de naam dan minder leuk. Maar lieve meiden...heel erg bedankt voor alle suggesties!! Graag nog (veel) meer reacties! Groetjes Myl |
| 14/11/2006 @ 20:38 Charlie ![]() | ehm.... Damian Joshua Milo Dion Hopelijk zit er wat voor je tussen.. Succes Liefs,Charlie |
| 22/11/2006 @ 13:38 Lindsay | Wij krijgen een meisje maar onze jongensnaam had ook Jayden geweest. Maar Jamie en Collin staat ook wel leuk denk ik zo. Voor een meisje Jamie en Esmay of Jamie en Lizzy |
| 01/12/2006 @ 10:44 Missy | Ik vind Aidan ook wel een mooie naam voor een jongen. |
| 10/12/2006 @ 21:41 Myl | Oh meiden.... Help me toch! Ik heb echt geen idee meer. Meisjesnaam Jamie....maar welke jongensnaam??? Ik weet het echt niet meer.Ik heb nog wel een tijdje,maar elke naam die ik hoor vind ik niks hebben... ALsjeblieft...geef jullie ideeen. Liefs,Myl |
| 11/12/2006 @ 10:29 Oda | Er is een boek (Over voornamen. Hoe Nederland aan zijn voornamen komt. Van Gerrit Bloothooft, Emma van Nifterick en Doreen Gerritzen) waarin namen zijn in naamgroepen zijn ingedeeld op zo'n manier dat ouders de namen voor hun kinderen vaak uit één zo'n groep zullen kiezen. Hieronder de jongensnamen uit de groep waarin Jamie als meisjesnaam voorkomt. Barry, Boyd, Brian, Bryan, Calvin, Colin, Collin, Dani, Dave, Dion, Dylan, Glenn, Jack, Jamie, Jason, Jeff, Jerry, Jessy, Jordan, Jordi, Jori, Justin, Kevin, Kyle, Luke, Maik, Mickey, Mike, Mitch, Myron, Nando, Nick, Randy, Remi, Roan, Rody, Rowin, Roy, Ryan, Serge, Sonny, Steve, Timo, Yordi, Youri. Een andere groep waar je misschien wat aan hebt, bevat de namen: Andrew, Ashwin, Bennie, Berry, Bradley, Brandon, Christopher, Damian, Damiën, Danny, Davey, Davy, Denny, Devin, Donny, Dustin, Dyon, Elroy, Ferdy, Franklin, Geoffrey, Gerald, Jacky, Jaimy, James, Jeffrey, Jeremy, Jimmy, Joery, Joey, Johnny, Jordy, Kelvin, Kenneth, Kenny, Leroy, Lesley, Marlon, Marvin, Metthew, Melvin, Michael, Mikey, Mitchel, Mitchell, Nicky, Ricky, Ritchie, Rodney, Rory, Rowdy, Stanley, Stephen, Sylvester, Terry, Timmy, Timothy, Toby, Tommy, Wesley, Yoeri. Nog wat losse namen: Alwin, Alex, Eddy, Dennie, Dennis, Ferry, Jeffry, Patrick, Gerwin, Guido, Harold, Henry, Maikel, Ralph, Ronnie, Raymond, Raymon, Ramon, Ronny, Rudy, William, Roger, Roland, Ronald, Joshua. |
| 11/12/2006 @ 21:19 Ellen ![]() | Hoi, Bij mijn dochtertje zit er in de créche een Jamie (wel een jongen). Zijn tweelingbroer heet Roy en hun oudere broer heet Dean. Groetjes Ellen |
| 16/05/2007 @ 21:18 lizzy | hoi hoi! Ons dochtertje heet Jamie. Als er een 2e kindje komt, en dat is opnieuw een meisje wordt het een Billie. Is het een jongetje, wordt het Jetro of Jared, zijn we nog niet helemaal uit. alvast nog veel succes met het kiezen van de naam! Groetjes, Lizzy en Jamie xxx |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

welke naam past bij Jamie