[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/11/2006 @ 12:45 Lisette 1977 | Hoi allemaal, Het is weer zo ver voor mij. Aftellen naar die belangrijke dag. Ik probeer me er niet zoveel van voor te stellen, want het is zo'n teleurstelling als toch weer niet zover is. Deze maand hebben we het maar eens anders aangepakt. Ik heb een ovulatietest gekocht. Ik was toch benieuwd hoe mijn cyclus er werkelijk uit zag. Wel goed om eens te zien. Mijn vruchtbare dagen vielen dus op compleet andere dagen dan ik had verwacht. Ik was dus ook compleet verrast toen die test ineens zei dat ik vruchtbaar was. Nu aftellen naar volgende week vrijdag. Wil dolgraag een kindje in augustus. Ik ben zelf ook jarig in augustus. Lijkt me geweldig. Ik heb ook geen idee of ik al iets kan merken als het zo is. Heb veel klachten elke maand, maar ik voel dat ik het zelf een beetje oproep dus daar probeer ik niet naar te kijken. Als het nog zo kort is weet ik niet of je er al iets van merkt. Zijn er nog mensen die op hun NOD zitten te wachten deze maand? Groetjes Lisette ![]() |
| 14/11/2006 @ 17:30 judy | hoi, Ja mijn nod is morgen. Ik heb gisteravond al een test gedaan, maar helaas negatief. maar goed we geven de hoop niet op. Nog even wachten!! groetjes ![]() |
| 15/11/2006 @ 09:32 Lisette 1977 | Hoi Judy, Balen dat de test negatief was. Ik kan steeds niet wachten tot ik een test kan doen. Ookal weet ik dat het eigenlijk te vroeg is om er 1 te doen. Het is ook zo'n spannende tijd. Ik hoop dat je nod vandaag weg blijft. Ik moet nog tot volgende week vrijdag wachten. Dat vind ik het ergste iedere keer dat afwachten. Ik heb niet zoveel geduld . Nou succes vandaag. We hopen op goed Groetjes Lisette |
| 15/11/2006 @ 17:25 judy | Vandaag is dus mijn NOD en ben tot op heden nog niet ongesteld geworden. Ik ga zo maar eens een test doen. Ik hou je op de hoogte. Jij sterkte met wachten!! Groetjes |
| 16/11/2006 @ 18:58 judy | Yesss ik ben zwanger!!!! Ben echt super blij!! Jij nog sterkte met wachten |
| 16/11/2006 @ 23:32 Mirjam | Hoi judy, Van harte gefeliciteerd. Je gaat nu natuurlijk echt uit je bol. Ik wens je een hele goede zwangerschap. Ik kijk nu voor het eerst weer wat rond op dit forum. Heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gedaan. Nu weer bezig voor de tweede. Morgen is mijn nod, maar ik heb nog geen tekenen gezien, dus.... Ik wacht in elk geval tot maandag met testen. Lisette, ook veel succes met wachten! Groet, Mirjam |
| 17/11/2006 @ 22:20 judy | Ja ik inderdaad ik ben echt super blij. Mirjam succes maandag en lisette nog succes met wachten!Groetjes |
| 18/11/2006 @ 18:32 Mirjam | Ok, ik kan echt niet meer wachten. Morgenochtend ga ik testen. Nog steeds niet ongi. Wel vanochtend een lage temperatuur gemeten, dus ik moet me eigenlijk niet al te vroeg verheugen. Morgen weet ik het. Mirjam ![]() |
| 18/11/2006 @ 20:02 judy | Heel veel succes morgen met testen Mirjam en ik Groetjes |
| 13/03/2007 @ 23:02 Lisette1977 | Hoi, Lekker laat antwoord van mij. Was het berichtje helemaal vergeten. Ik was niet zwanger. Afgelopen maand wel, maar ik denk dat het vorige week mis is gegaan. Morgen een echo en dan weet ik of ik nog zwanger ben. Groetjes Lisette |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

aftellen voor nod

. Nou succes vandaag. We hopen op goed