< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » zwanger?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
15/11/2006 @ 09:32
triske

Online Status
even hier mijn verhaal zetten had het in verkeerde rubriek geplaatst en bijna geen reactie gekregen,hopelijk hier wel

hopelijk kunnen jullie mij een beetje raad geven...
ik zit met het volgende probleempje:

op 27 oktober ben ik ziek geworden heb van de dokter amoxicilinne gekregen antibiotica dus,deze heb ik tot 3 november moeten nemen, toen niet bij stil gestaan om de bijsluiter te lezen,waar dus op staat dat je tot een week na inname voorzichtig moet zijn want dat het de betrouwbaarheid van je pil afneemt
van 29 oktober heb ik mijn maandstonden gehad tot 4 november,normaal zoals anders
nu heb ik sinds een week een raar gevoel in mijn buik vanonder,soms lichte steekjes uitstralend naar mijn schaambeen en heb ook last gehad van mijn maag zoals ik ook bij mijn eerste zwangerschap had, ook is mijn buik sinds een week anders dan anders, meer dikker
zou er kans zijn dat ik zwanger ben?
zit nog aan de pil en dit nog 1.5week

Link naar deze reactie
15/11/2006 @ 20:24
roco

Online Status Stuur bericht
Ik heb dus hetzelfde als jij. Moet over 8 dagen ongi worden dus dan weet ik meer. Ik had de bijsluiter overigens wel gelezen maar wij hebben het risico genomen.
Ik heb amoxicilline met clavulaanzuur geslikt, deze verminderd de pilwerking zelfs tot 14 dagen na gebruik.
Zodra ik deze antibiotica slik krijg ik altijd een schimmelinfectie, ook deze keer weer. Misschien is dat bij jou ook het geval? En anders is het afwachten totdat je ongesteld moet worden en dan evt een test doen. Kan wel zo zijn dat je doordat je de pil slikt wel gewoon bloed gaat verliezen ondanks een evt zwangerschap, vaak is dit wel aanzienlijk minder. Testen kan wel, de pil heeft geen invloed op de uitslag! Succes

Link naar deze reactie
16/11/2006 @ 20:07

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik ben momenteel ook amoxiciline aan het nemen (keelontsteking). Normaalgezien lees ik altijd de bijsluiter en dat heb ik nu niet gedaan. Nu heb ik vandaag en gisteren wel iets raars gehad. Ik ben al een maand met borstvoeding gestopt en ineens begonnen mijn borsten te steken zoals wanneer je bv geeft en je kindje grote honger heeft. En er kwamen effectief druppeltjes melk uit. Zou dat misschien ook te maken hebben met die pillen? Ik ga seffens toch eens die bijsluiter lezen.

Link naar deze reactie
16/11/2006 @ 23:53
Eva

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Bij mij was het enkele maandjes geleden ook eventjes paniek toen ik vreesde dat mijn antibiotica (ook amoxiciline) invloed zou gehad hebben op mijn pil. Ik heb 14 dagen antibiotica genomen en in tussentijd ook regelmatig gevreeën, maar ik was niet zwanger. Het kan dus wel, maar het kan even goed zijn dat er niets aan de hand is. (En ik had ook alle kwaaltjes, mijn lichaam had me goed voor de gek gehouden )

Laat je zeker iets weten als je getest hebt!?

Succes!

Link naar deze reactie
17/11/2006 @ 14:07
triske

Online Status
hey,
lastig,nu sinds 2 dagen weer geen kwaaltjes meer...
dus ik denk dat er niets aan de hand is...
aan de ene kant vind ik het jammer, aan de andere kant blij, willen nog tot februari wachten om eraan te beginnen.
toch bedankt voor de reacties!
groetjes

Link naar deze reactie
18/12/2006 @ 20:09

Online Status Stuur bericht
hallo ik wilde me even bij jullie toevoegen.ik zal me even voorstellen,ben 24jr heb een zoontje van 3jr en ben sinds eind juni gestopt met de pil.mijn laaste ongi.dag was op 22nov. en is zo onregelmatig(laaste x was 31 dagen)nou had ik 1.5wk geleden een beetje bloed verlies(1/2 tampon vol sorry van dit praat)wat kan dat betekenen,bij mijn eerste kindje duurde het 4 maanden voordat ik zwanger was, nu duurt het zo lang(lijkt een eeuwigheid zeg)mijn verloofde en ik trouwen in juni.2007 en we hopen dan ook zwanger te zijn.ik slik al een tijdje foliumzuur..iemand nog handige tips? groetjes beauty1

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]