[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/11/2006 @ 09:32 triske | even hier mijn verhaal zetten had het in verkeerde rubriek geplaatst en bijna geen reactie gekregen,hopelijk hier wel hopelijk kunnen jullie mij een beetje raad geven... ik zit met het volgende probleempje: op 27 oktober ben ik ziek geworden heb van de dokter amoxicilinne gekregen antibiotica dus,deze heb ik tot 3 november moeten nemen, toen niet bij stil gestaan om de bijsluiter te lezen,waar dus op staat dat je tot een week na inname voorzichtig moet zijn want dat het de betrouwbaarheid van je pil afneemt van 29 oktober heb ik mijn maandstonden gehad tot 4 november,normaal zoals anders nu heb ik sinds een week een raar gevoel in mijn buik vanonder,soms lichte steekjes uitstralend naar mijn schaambeen en heb ook last gehad van mijn maag zoals ik ook bij mijn eerste zwangerschap had, ook is mijn buik sinds een week anders dan anders, meer dikker zou er kans zijn dat ik zwanger ben? zit nog aan de pil en dit nog 1.5week |
| 17/11/2006 @ 14:07 triske | hey, lastig,nu sinds 2 dagen weer geen kwaaltjes meer... dus ik denk dat er niets aan de hand is... aan de ene kant vind ik het jammer , aan de andere kant blij , willen nog tot februari wachten om eraan te beginnen.toch bedankt voor de reacties! groetjes |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

zwanger?

)
, aan de andere kant blij
, willen nog tot februari wachten om eraan te beginnen.
)mijn verloofde en ik trouwen in juni.2007 en we hopen dan ook zwanger te zijn.ik slik al een tijdje foliumzuur..iemand nog handige tips? groetjes beauty1