[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/11/2006 @ 07:46 womeninmotion ![]() | Hallo, Zijn er hier toekomstige mama's uit de regio Roeselar, Kortrijk of Brugge? Groetjes, |
| 17/11/2006 @ 10:59 An | Toekomstige mama's uit Westvlaanderen? hallo, ik ben van Brugge en ben ook uitgerekend voor 20/05/2007! Is er iemand die op de hoogte is van leuke zwangerschapscursussen? Gelijk wat maar liefst in groep. P.S. Waar gaan jullie bevallen? Ikzelf ga in Sint-Lucas bevallen. Groetjes, An |
| 17/11/2006 @ 15:30 An | Toekomstige mama's uit Westvlaanderen? HI Joyce, ja, via het ineternet is inderdaad veel te vinden maar dan weet je natuurlijk nog niet ofdat die cursussen echt de moeite zijn, he. Daarom hoor ik het liever van mensen die er al heen geweest zijn of van mensen die het dan weer gehoord heeft van andere mensen... Jij bevalt dus ook in Lucas? Leuk. We zullen elkaar wel niet zien natuulijk. ik beval in mei. Bij mijn vorige zwangerschap was ik uitgerekend voor 5 decemeber 2006 maar het lot heeft er anders over beslist. Ik heb een miskraam gehad. Gelukkig gaat alles nu wel goed... Veel succes met de bevalling! Groetjes |
18/11/2006 @ 13:10 ![]() | Toekomstige mama's uit Westvlaanderen? hallo, proficiat met jullie zwangerschap! Hier iemand van tussen Kortrijk en Roeselare ![]() |
| 18/11/2006 @ 16:52 An | Toekomstige mama's uit Westvlaanderen? Hi iedereen, ik heb vernomen dat het zwangerschapszwemmen in de Alk in Wingene zeer goed is. Ik ga in ieder geval dat eens proberen. Voor wie dat ook ziet zitten... Laat zeker iets weten. Het is iedere maandag van 20u15 tot 21u15. Groetjes, An |
| 22/11/2006 @ 10:43 isje ![]() | Hey, Er is ook een topic 'lady's uit west vlaanderen die zwanger willen. Hij is te vinden bij "zwanger worden". Jullie zijn zeker welkom. Groetjes Isje |
| 27/11/2006 @ 11:51 An | Hi Fanny, ik ben ook nog steeds op zoek naar leuke cursussen... Het zwangerschapszwemmen in Wingene (de Alk) is alvast aan te raden! Groetjes, An |
| 29/11/2006 @ 15:19 An | Hoi iedereen, kan er iemand mij vertellen waar ik leuke geboortekaartjes kan laten drukken (liefst met foto) voor een schappelijke prijs? Groetjes, An |
| 01/12/2006 @ 13:12 Greet | Hoi, hoi, Ben van Zedelgem en moet binnen 5 weken bevallen! Nog steeds aan het werk en nergens last van! Gisteren echo, baby is gedraaid, ligt dus goed, weegt ongeveer 3 kg, mooie 3d echo van gezichtje! Groetjes, Greet |
| 18/01/2007 @ 16:19 mail ![]() | Hier geen toekomstige mama maar wel een MAMA van 2 kindjes, Thibbe & Illias wij wonen in Roeselare ( beveren) |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Toekomstige mama's uit Westvlaanderen?