< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » prikpil toch zwanger negatief zwangtest

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
prikpil toch zwanger negatief zwangtest
18/11/2006 @ 19:51

Online Status Bekijk profiel
Hallo

Ik vroeg me af of er vrouwen zijn die zwanger zijn geworden door de prikpil heen en die ook een negatieve zwangerschapsuitslag hebben gekregen maar toch zwanger bleken te zijn...

Groetjes Elly

Link naar deze reactie
19/11/2006 @ 21:50

Online Status Stuur bericht
hoi ik heb dat niet gehad maar wel eens vaker gehoord, ook steeds vaker hoor ik vrouwen die ondanks dat ze de prikpil gebruiken toch zwanger zijn,
ik wil je nog ff feliciteren met je zwangerschap

Link naar deze reactie
01/12/2006 @ 01:50

Hoi
Ik ben zo blij te horen dat je door de prikpil heen zwanger kan worden.... 20 dec loopt mijn prikpil af en willen mijn vriend en ik voor een kindje gaan..ik lees bijna overal dat het 6 tot 15 maanden duurd voor je weer vruchtbaar bent.... maar heb nu wel weer een beetje hoop.... ik heb nu zelf 2 shotjes gehad zeg maar (half jaartje) dus het is wel mogelijk dat ik vlak in het begin in verwachting raak???

ik hoop het zo....

groetjes Björna

Link naar deze reactie
01/12/2006 @ 08:10
Mieke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi!

Ik heb dan wel geen ervaring met de prikpil, maar heb voordat wij voor een kindje gingen ruim tien jaar de gewone pil geslikt, en men beweert dan ook dat het een half tot een heel jaar kan duren totdat je zwanger raakt, omdat eerst al die hormonen je lijf uit moeten. Daar hadden we dus met onze "planning" ook op geteld.... Alleen kon onze dochter dus niet wachten, bij de eerste poging was het meteen raak!
toen we ruim twee jaar later voor een tweede gingen zelfde verhaal, is geëindigd in een miskraam jammer genoeg, maar daarna weer 1 x ongesteld geweest, en toen alweer bingo, en ons ukkie is nu al aardig onderweg....
Ik geloof dus dat het voor veel mensen zo lang kan duren, maar het kan ook héél snel gaan!

Veel succes allemaal, em vooral veel plezier bij het oefenen!

Groetjes Mieke

Link naar deze reactie
10/12/2006 @ 20:37

hallo allemaal is het mogelijk snel zwanger te worden na het stoppen met de prikpil want daar zit ik niet echt op te wachten zelf hebben mijn man en ik in de planning om volend jaar maart te stoppen met de prikpil maar hopen dat het wel nog een half jaartje duurt voor het raak is klinkt misschien raar voor mensen die niet snel zwanger worden maar wij hoeven elkaar maar aan te kijken en het is raak vandaar!!!!!

Link naar deze reactie
29/01/2007 @ 09:23
mama van 4

hoi, ik geloof dat ik mij kan aansluiten bij jullie!
ik gebruik sinds de geboorte van mijn dochter de prikpil.
eerst gebruikte ik altijd de microgonon 30 (geloof dat je het zo schrijft)we hebben gezegd dat we geen kindjes meer willen hebben omdat ons huisje gewoon vol is..
we hebben 4 kinderen (1 samen) ik had er al 2 jongens (1 adoptie en 1 eigen) en hij ook 1 kindje.. dus kom je snel op 4 hé?
maar ik heb een aantal dingen die mij zorgen baren, want ik ben voor het laatst eind nov. ongi geworden en toen ik de dokter er naar vroeg zei hij; dat ik door de prikpil niet meer ongi hoefde te worden, dus nam ik dat ook aan, toen kreeg ik vorige week last van zuurbranden (dat had ik alleen in de zwangerschappen)en duizeligheid... please zeg mij dat we niet door de prikpil heen zwanger zijn geworden.. het is wel zo dat ik heb gegild dan laat ik het weghalen, maar ik weet ook dat ik bij mijn dochter een vroege echo had en dat ik met 9 weken al haar hartje zag kloppen.. weet niet of ik dat kan hoor!!!
deze week haal ik maar een test want ik zit er echt super mee. kan er met niemand over praten omdat ze allemaal al raar keken bij de vorige zwangerschap.. (achteraf vonden ze het wel super allemaal

Link naar deze reactie
01/02/2007 @ 11:29
Trudi

De ervaringen met de prikpil zijn nogal verschillend. Na 8 jaar de prikpil te hebben gehad, ben ik daar nu ruim een jaar mee gestopt. Toen ik de prikpil had ben ik meer dan 7 jaar niet ongi geweest, sinds het stoppen met de prikpil ben ik te pas en te onpas ongi. En tot nu toe..... nog steeds niet zwanger

Link naar deze reactie
23/03/2007 @ 11:11

Hallo

Ik zit ruim 4 jaar en aan de prikpil,en sinds een paar weekjes voelt me lichaam heel raar,ik ben misselijk,opgeblazen gevoel,heel erg moe,veel plassen en drinken,is er een kans dat ik ook dwars door de prikpil zwanger ben?Is het mogelijk een test te laten doen?

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]