< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie gaat er voor babygeluk in 2007 ??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie gaat er voor babygeluk in 2007 ??
12/02/2007 @ 12:52
Inge

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Goh Ayse, ik was erg ziek van mijn toen vorige maand met mijn MK. Bah seg, zo misselijk en miserabel en mottig da je je daarvan kunt voelen, nog nooit gehad. Och arme die vrouwen die elke maand van die kwalen hebben seg. Ik mag dan echt niet klagen met mijn hoofdpijn, maar ja daar word je ook ambetant van hé, kan je ook niet veel verdragen enzo.

Voor de rest ben ik nog wachtende, voel nog niet, klus maar lekker verder als we zin hebben hé. En afwachten naar den 23ste feb voor mijn 1ste afspraak met de nieuwe gyn hé, voor kennismaking en eventuele onderzoeken enzo. Want ja, mijn lange onregelmatige cyclus legt mij ook geen windeieren hé om zwanger te worden. Pff, afwachten, dat woord zie ik echt niet graag zenne.

Groetjes, Inge.

Link naar deze reactie
15/02/2007 @ 17:58

Online Status Stuur bericht
Halllo

Met mij gaat nu weer goed. Nn maar klussen en hopen dat ik weer zwanger raak.

En hoe is het met jou? Jij mag volgende week weer testen spannnend hoor.

groetjes Ayse

Link naar deze reactie
16/02/2007 @ 13:36
Inge

Goh, eigenlijk voel ik nog niet echt kwaaltjes, alleen het volgende:
-sneller vermoeid als normaal
-mijn buikje dat af en toe precies wat dikker en opgezollen is (maar dat kan ook zijn van het heerlijk lekkere eten en drinken en af en toe iets meer snoepen)
-in de dag geen honger maar 'savonds honger voor 2
-heel veel zin in het ventje dat ie moet zeggen van ho stop, 1 keer per dag is goed want mijn vriend daar in't midden moet niet blauw gaan zien
Dat had ik dus voor mijn MK ook alleen waren daar nog eens extra pijnlijke zware grote borsten bij en dat is nu niet het geval. Voor de rest heb ik eigenlijk geen klachten, geen pijn, niks, afwachten dus hé.

Ayse, goed dat je je weer beter voelt, goed klussen hoor van't weekend zie ik aan je banner.

Groetjes, Inge.

Link naar deze reactie
17/02/2007 @ 11:23
m&m

hey hey meiden
zoooo ik ben hier lang niet meer geweest
sinds vorig jaar
ik zie dat er al een paar dit jaar papa en mama mogen worden
van harte gefeliciteerd

hier zitten we in ronde 8
en hopen dit jaar zwanger te mogen raken en blijven

meiden allemaal heel veel succes

gr maria

Link naar deze reactie
23/02/2007 @ 09:07

Hallo
Weekend kon ik niet veel klussenik was ziek last van onstoke amandelen.
Dus ik ben benieuwt allemaal. Maar ik wil zo graag zwanger raken wier.

Inge hoe is het met jou afgelopen je zou naar geneculoog gaan en testen ben benieuwt.

groetjes

[Laatst gewijzigd door AYSE - 23/02/2007 @ 09:07] - Link naar deze reactie
27/02/2007 @ 13:36
Inge

Goh, mijn testje was vorige week vrijdag negatief, dus het was nog steeds ongeduldig afwachten hoor tot 'savonds.

En het was toch wel effe een rake klap die ik moest verwerken. Het is toch niet zo gemakkelijk blijkbaar om zwanger te worden als eerst gedacht.

Het zit namelijk zo: er zijn ipv 1 eitje dat rijpt en de eisprong geeft meerdere eitjes tegelijk die rijpen. Dat geeft een bepaald volume aan hormoon af en daardoor denkt iets in mijn hersenen he dat ei is groot genoeg, we laten het stoppen met groeien waardoor het dus kan gaan springen. Nu moet ik 7 dagen 2 pilletjes Dupfaston nemen om de op te wekken en dan de week erachter moeten die gearriveerd zijn. Op dag 2 à 6 moet ik dan bloed laten prikken en op dag 21 nog eens. Tegelijk moet mijn ventje zijn zaad laten onderzoeken. Want als da ni goed is dan kunnen ze niet beginnen met Clomid en wordt het onmiddellijk IVF (vandaar de klap dus). Nu is dus alle hoop gericht op goed zaad van mijn ventje en nog effe wachten op de om dan te kunnen beginnen met Clomid hé. Dat kunnen ze maar 6 cycli achter elkaar, vandaar dat mijn ventje zijn zaad goed moet zijn, anders is dat verprutste tijd en energie.
Ach, ik heb me effe laten gaan en voelde me wel schuldig hoor dat het aan mij ligt dat het niet zo simpel gaat gaan. Mijn ventje zei met dat ik me er niet schuldig over mag voelen want ja, ik kan er toch ni aan doen hé, nee maar we zitten er wel mee hé door mij zei ik. Ik besef wel dat ik nu onder begeleiding kom te staan en kan maar best de onderzoeken afwachten hé voor mijn oordeel op te maken.

Ciaokes, Inge.

Link naar deze reactie
13/03/2007 @ 18:26

hallo
Ja het is niet echt maklijk zwanger te rakeb bij ene gaat heel snel bij ander moet je heel lang voor wachten.

Je moet je niet schuldig vinden iNge jij kan er ook niks aan doen. Ik hoop dat je snel zwanger raakt.

grt Ayse

Link naar deze reactie
31/03/2007 @ 22:41
Inge

Waah, het gaat hier echt wel spannend worden, Ayse jij mag gaan testen als je je niet doorkrijgt ondertussen en ik mag maandag nog eens om een bloedprikje om vrijdag eindelijk te weten wat er allemaal van gaat komen van een , want mijn ventje zijn zaad is ondertussen onderzocht en ik heb al 1 bloedprik achter de rug, pff dat de week maar snel vooruit gaat zou ik zo zeggen.
Groetjes, Inge.

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 17:03

Yes Yes het is gelukt ik ben zwanger. Ik doe wel rsutig aan ik ben bang dat er weer verkeerd gaat.
Inge succes

liefs Ayse

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 22:30
Inge

Waahhh, Ayse, een dikke proficiat meid, geniet er van, en probeer niet te veel aan de negatieve kant te denken dat het mss weer mis kan lopen. Ik ben toch wel een beetje jaloers op je hoor meid, maar gezond jaloers hé, ik gun het je van harte hoor. Ik moet nog op enig nieuws wachten tot vrijdag, dan weet ik meer hoe en wat enzo voor een .
Ciaokes, Inge.

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 09:42
m&m

hey hey meiden

AYSE
als eerste van harte gefeliciteerd
en heerlijk van genieten

inge
heel veel succes
en vrijdag word het dus spannend voor je

hier is ik weer beter
ik werd ziek in de vruchtbare dagen dus ik ga er maar vanuit dat het door gaat naar de volgende ronde
ik ben ook niet al te veel meer achter de pc te vinden
en het mooie weer is er dus ben meer buiten dan binnen
lees af en toe nog hoe het met jullie is en zal er ook wel wat neer typen

heel veel succes

gr maria

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 11:34
Inge

Tja, mijn nieuws vrijdag pff zenne, niet echt goed op het eerste zicht maar uiteindelijk ook niet superslecht. Moest er om 17u15 zijn maar ben maar om 20u30 binnengemogen. Ja, ze was wat uitgelopen, had een bevalling gehad. Hadden ze mij dan ook niet kunnen verwittigen seg, ik heb er meer als 3u gezeten, en uiteindelijk om er maar een 10 tot 15 minuutjes te zitten om het niet zo goede nieuws aan te horen. Ja, in't vervolg effe bellen op voorhand zeiden er een aantal in de wachtzaal, ja dat weet ik nu ook wel!! Zoals we al wisten van de vorige keer heb ik PCOS (poly cystisch overarium syndroom) waardoor er bij mij praktisch geen eisprong komt (omdat er dus meerdere eitjes tegelijk rijpen en dergelijke, blablabla ga niet die hele uitleg terug doen hé want dat weten jullie al). Een normale vrouw heeft 13 tot 14 keer per jaar een eisprong, ik heb nog geeneens de helft keer een eisprong. Dus dat vermindert al fel de kans op zwangerschap natuurlijk. En mijn vriend zijn sperma is blijkbaar ook niet op en top, maar goed genoeg om een vrouw met normale cyclus zwanger te maken, er scheelt iets aan de vorm ofzo. Vraag me niet wat het juist wilt zeggen, maar het moet minstens 5 of meer % zijn, en mijn vriend heeft maar 4% (ik vermoed dat het hier om de beweeglijkheid gaat maar ben er helemaal niet zeker van, dat zullen we dus moeten gaan googelen). Dus nu ook weer niet zo heel slecht dus hé. Het ligt dus vooral aan mij en mijn eisprong. Maar goed nieuws is dat ik nu mag beginnen met Clomid, maar wel 2 pillen per dag én daarbovenop ook nog eens pregnyl spuiten. En dat vond ik dan meteen veel minder goed nieuws, want naar wat ik er kan uit afleiden is dit wel héél véél hormonen zijn om te beginnen hé. Ik krijg 3 rondes de tijd om op deze manier zwanger te worden, lukt dit niet dan wordt het IVF en word ik naar een andere gyn doorverwezen. Dus dat wil zeggen dat ik zwanger "moet" zijn tussen dit en 3 maanden, hopelijk hé. Dik duimen maar dus. Enfin maandag weer eerst beginnen met een week 1pil Duphaston per dag om de op te wekken, zo kunnen we snel aan de volgende ronde met Clomid en pregnyl beginnen.

Tja, met dat goede weer en de aankomende week ben ik thuis, heb een weekje welverdiende rust, zal ik ook wel een beetje minder binnen te vinden zijn hoor. Zoveel mogelijk van dat goede weertje genieten zolang het kan en mag.

Ga nu nog maar wat van het lekkere zonnetje genieten se, ciaokes, Inge.

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 20:53

hallo

Inge wat jammer zeg dat je geen goed nieuws hebt ontvangen. Maar er komt heus wel een keer goed nieuws.

liefs Ayse

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 13:33
Inge

Jippie, gisteren zijn de doorgekomen, na 2 pilloze dagen al want zondag was mijn laatste dag dat ik 1 pil Duphaston moest nemen, dus nu kan ik morgen al beginnen aan de clomid, hopelijk mag er een mooi eitje komen, en nog meer duimen op een mooi, eerste wondertje dat er mag beginnen groeien in mijn buikje.
Ciaokes, Inge.

Link naar deze reactie
19/04/2007 @ 19:08

Online Status Bekijk profiel
hey,

ik hem samen met mijn vriend beslist dat er een kindje mag bijkomen...
wij voelen ons er alletwee klaar voor en hebben dan ook besloten om te stoppen met de pil...
maar overal hoor ik dat ik pillen moet pakken... maar welke?
heb wel boeken enzo in huis gaan halen maar dan ben ik er weer teveel mee bezig en dat zou ook niet goed zijn...
vermits het het eerste kindje is heb ik toch veel vragen hoor...
maar ik denk dat ik hier wel een antwoord op mijn vragen gaan krijgen...
langs de ene kant hoop ik dat ik snel een wezentje mag verwachten maar langs de andere kant weet ik dat ik er niet teveel mag op hopen omdat de teleurstelling dan harder aankomt...

maar toch wil ik iedere mama in spe heel veel geluk toewensen... dat we vlug een prinsje of prinsesje mogen verwelkomen...

veel groetjes
annick

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina