Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/06/2007 @ 17:01 cecemel ![]() | hoi hier gaat het wel benji en dennis zijn net thuis wij gaan morgen naar de braderij en s avonds barbeque hoop dat het morgen wat beter weer is groetjes |
| 14/07/2007 @ 23:58 cecemel ![]() | hoi eindelijk heeft nino sinds vandaag zijn eerste 2 tandjes ik zag het toen ik hem vanmorgen uit zijn bedje haalde groetjes |
17/07/2007 @ 19:51![]() | na 2 slecht nachten zijn het 2 tandjes die er aan komen... |
| 26/07/2007 @ 10:21 cecemel ![]() | hoi hoe is het met jullie wij gaan dit weekend naar treffen van spearhead en maandag ga ik met de 3 paar dagen weg naar luxemburg groetjes |
| 02/08/2007 @ 21:16 cecemel ![]() | hoi met de kids is alles goed nino krijgt nu boven 2 tandjes hie ziet er wel wat vanaf |
07/08/2007 @ 21:43![]() | jochen kruipt sinds zondag!! |
| 07/08/2007 @ 22:35 cecemel ![]() | hoi wat goed dat hij kan kruipen begint hij al met praten?nino zegt van woensdag nee en van vandaag zegt hij papapa |
08/08/2007 @ 13:03![]() | veel vlaams komt er niet uit maar heeft wel dezelfde babbeltaal.BA=kan vanalles betekenen,zegt dit vooral al hij je aandacht wil. YEYE=? |
| 08/08/2007 @ 21:55 cecemel ![]() | ja da ken ik hier ook veel dingen daar ik niks kan van maken daar straks was poef=? plezand he |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

mama's uit heist op den berg en omstreek

dan mag ik ze vrijdags terug gaan halen en zijn ze een week thuis joepi de week erna gaan ze nog laten weten dan kunnen ze er ook ni terecht ze zijn een kamp of zo iets aant zoeken voor hun