< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's uit heist op den berg en omstreek

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
mama's uit heist op den berg en omstreek
16/06/2007 @ 15:16

Online Status Stuur bericht
dat zal plezant zijn zo is in het bos is gaan uitwaaien!vooral met dit weertje....wij hebben ons zwembad nog niet gezet.mss binnekort.ik hoop dat het de verhuis vorig jaar overleefd heeft.of de muisjes...want dat hebben we al is gehad met de trampoline!!grote gaten erin

Link naar deze reactie
22/06/2007 @ 16:45

hallo,

alles kits?
hier is alle in orde!van zieken gespaard gebleven!
bij femke in de klas zijn er kindjes met roodvonk,gelukkig hier nog niks.

als het weer het toelaat ga ik vanavond met een vriendin en de meisjes naar de braderij.maar nu regent het nog...en zondag gaan we met z'n allen naar de kermis.

onze kuikentjes lopen vrij rond,en aan het konijn is er nog niet veel te zien.maar dat zie je pas als ze gaat bevallen.dan maakt ze een nestje....

hoe gaat het thuis,cecemel?

Link naar deze reactie
22/06/2007 @ 17:01
cecemel

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi

hier gaat het wel benji en dennis zijn net thuis
wij gaan morgen naar de braderij
en s avonds barbeque hoop dat het morgen wat beter weer is

groetjes

Link naar deze reactie
30/06/2007 @ 08:15

hallo cecemel,
lang geleden he...
hoe was het op school met de jongens? hier had gina het fantastisch goed gedaan.femke natuurlijk ook!gina zal nu naar het 2de leerjaar gaan.wat gaat de tijd toch snel.
jochen heeft weer een opstoot van eczeem!woensdag heb ik een afspraak met de dermatoloog.rond zijn mondje,benen,en plooien van zijn ellebogen.
kruipen doet hij nog steeds niet,wel achteruit schuiven.maar hij steunt wel goed op zijn armen,en zet al een beetje een knie rechter.weet je wat ik bedoel?
nog een 1,5 week werken en dan heb ik ook vakantie.ze zal vlug genoeg voorbij zijn...
ook ben ik terug aan de pil gegaan.als mijn man er niet 100% achterstaat voel ik me daar ook niet zo goed bij,hoor.mss in de toekomst...

Link naar deze reactie
30/06/2007 @ 08:48
cecemel

hoi
hier hebben ze het ook goed gedaan
stoffel heeft zijn diploma vant lager onderwijs gehaalt
dennis en benji mogen ook een klasje hoger
ze hadden ook een zwemdiploma stoffel 200m
dennis 25 m en benji dolfijntje
das ni zo goed van die eczeem van jochen hopelijk is hij er vlug terug vanaf ik heb je verteld dat het hier in familie zit ik en dennis mar vermoed nino het ook zal hebben hij heeft de laatste tijd een heel droog huidje
ja ik weet wat je er mee bedoelt nino kruipt heel rap enachter zijn broers aan kottig om te zien ze hij trekt zich ook overal aan op ik ben ook bezig met potje en eerste dagen niks maar sinds woensdag toch elke ne keer geluk donderdag heeft hij zelf kaka op gedaan maar zijn allemaal nog toevallig he hij vind het in ieder geval plezand
nog 1 dag en benji en dennis moeten naar den heuvel in leopoldsburg dan mag ik ze vrijdags terug gaan halen en zijn ze een week thuis joepi de week erna gaan ze nog laten weten dan kunnen ze er ook ni terecht ze zijn een kamp of zo iets aant zoeken voor hun
ik ga stoppen kids zijn wakker aant worden

groetjes

Link naar deze reactie
11/07/2007 @ 15:00

joepie!!vakantie,heb gisteren mijn laatste dag gewerkt.

nu heb ik verlof tot 29 juli.maandag gaan we naar de Efteling.dat zal wel plezant zijn!

zoals je gelezen hebt laten we het bij 3 kindjes.(tot hiertoe...)ik heb het nu druk genoeg en heb amper is tijd voor mezelf...ik voelde de laatste tijd me minder goed en sukkelde wat met mijn maag,waardoor ik 6 kilo vermagerd ben.de bloeddruk staat wat te hoog en mijn levertesten zijn wat gestoord.

ik heb me dan ook voorgenomen om wat meer tijd voor mezelf te gunnen.zo heb ik nu een sportieve fiets en kan ik met een vriendin 's avonds gaan toertjes rijden als de kids slapen.

ben zelf beieuwd hoelang ik dit volhoud...

hoe gaat het bij jou,cecemel?thuis?

xxx nancy

Link naar deze reactie
11/07/2007 @ 16:15
cecemel

hoi
het gaatwel
kids zijn dees week allemaal thuis volgende week misschien ook {hoop ik heel hard op}
we zijn gewoon thuis dees vakantie zou ni weten hoe ik weg zou kunnen gaan met de kids
ik heb geen rijbewijs

groetjes

Link naar deze reactie
11/07/2007 @ 19:37

ja dat is al veel moeilijker om ergens te geraken.zeker als je al met zovelen bent...met de trein geraak je al in antwerpen hé,de zoo bv.of naar de zee?

maar thuis kan het ook al plezant zijn.dit weekend word het goed weer!genieten dus!!

Link naar deze reactie
14/07/2007 @ 23:58
cecemel

hoi
eindelijk heeft nino sinds vandaag zijn eerste 2 tandjes
ik zag het toen ik hem vanmorgen uit zijn bedje haalde

groetjes

Link naar deze reactie
15/07/2007 @ 19:10

hier zag ik vanmorgen dat jochen bovenaan een tandje krijgt.hij heeft er blijkbaar veel minder last van.wel beet hij op alles en zeverde hij fel.nu heeft hij er dan 3 onderaan en 1 komende...

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 19:51

na 2 slecht nachten zijn het 2 tandjes die er aan komen...

Link naar deze reactie
26/07/2007 @ 10:21
cecemel

hoi
hoe is het met jullie
wij gaan dit weekend naar treffen van spearhead en maandag ga ik met de 3 paar dagen weg naar luxemburg
groetjes

Link naar deze reactie
02/08/2007 @ 20:15

hallo cecemel,

een tijd geleden.hoe gaat het bij jou?
mijn verlof zit er weeral op en de eerste werkweek ook!

jochen kruipt achteruit en sluipt als een soldaat over de grond.maar hij geraakt overal!van in de living tot in de hal!

hij heeft op 2 weken tijd nu 4 tandjes erbij bovenaan!
nu heeft hij toch afgezien hoor! slecht slapen...

hoe gaat het met jou kindjes?

Link naar deze reactie
02/08/2007 @ 21:16
cecemel

hoi
met de kids is alles goed nino krijgt nu boven 2 tandjes
hie ziet er wel wat vanaf

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 21:43

jochen kruipt sinds zondag!!

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 22:35
cecemel

hoi
wat goed dat hij kan kruipen
begint hij al met praten?nino zegt van woensdag nee en van vandaag zegt hij papapa

Link naar deze reactie
08/08/2007 @ 13:03

veel vlaams komt er niet uitmaar heeft wel dezelfde babbeltaal.

BA=kan vanalles betekenen,zegt dit vooral al hij je aandacht wil.

YEYE=?

Link naar deze reactie
08/08/2007 @ 21:55
cecemel

ja da ken ik hier ook veel dingen daar ik niks kan van maken daar straks was poef=? plezand he

Link naar deze reactie
19/08/2007 @ 22:56
cecemel

wat vliegt de tijd toch vandaag was nino jarig
we hebben leuk gefeest maar we moesten nog even naar ne winkel en daar is dennis gevallen met zijn hoofd net op een scherp randje hij heeft een sneetje net naast zijn wenkbrouw en dat moest gehecht wordendat was minder leuk gelukkig had hij alweer snel praatjes

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina