[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/12/2006 @ 19:29 Kathy ![]() | Kan mij iemand een merk geven van die autostoelen? Mijn dochtertje is 7 maanden en heeft een grondige hekel aan de maxi cosi. Alvast bedankt! |
| 03/12/2006 @ 08:01 Hellen | Een kindje moet tot minstends 9 maanden tegen de rijrichting in, beter is zelfs tot 1 jaar. Een gewone autostoel is nog niet geschikt, en zelfs gevaarlijk voor een baby van 5 maanden, van welk gewicht dan ook. Er zijn gelukkig autostoelen verkrijgbaar de tegen de rijrichting in kunnen o.a Bebe confort iseos safe side |
| 04/12/2006 @ 13:06 Aapje | Hoi, waarom denk je dat die autostoel te klein is? Je kan die blijven gebruiken tot zolang zijn hoofdje 1/3e boven het zitje uitkomt. Ik weet het, het is een ramp zo een draagbare autostoel, op de duur liet ik die gewoon in de auto staan. We hadden een maxicosi en daar mag je kindje in tot 13 kg, of tot het hoofdje 1/3e boven de kant uitkomt. Waarschijnlijk kan je wel over 1 of 2 maandjes overschakelen op een andere autostoel, neem er dan zeker eentje die je wat platter kan leggen. De kinderarts vond dat geen probleem. Ze zegt wel laat je kindje niet te lang in die maxicosi want dat is ook gevaarlijk Liefs, aa^pje |
| 04/12/2006 @ 17:55 Aapje | Ik ben wel benieuwd. Hoe groot is je kindje dan Aurora, voor 6 maanden? liefs aapje |
| 07/12/2006 @ 17:36 Aapje | op de volgende www kan je de regeltjes vinden van het belgisch instituut voor verkeersveiligheid: http://www.bivv.be/dispatch.wcs?uri=719521958& Dus kort samengevat: Laat je baby zo lang mogelijk in het babyzitje, ten minste tot de leeftijd van 1 jaar. Komen de voetjes over de rand van het zitje? Dit is niet erg. Schakel over naar het volgende model (groep 1): -als je baby meer weegt dan 13 kg -of als het hoofd boven de rugsteun van het zitje uitsteekt |
| 15/12/2006 @ 08:35 sara | Hoi, Ik heb ook zo een zwaar kindje gehad. Met 5 maand woog die 9Kg200 voor 73 cm. Ik heb onder mijn voeten gehad van de dokter eerder. Ons kindje mocht absoluut niet in die grijze zone uitkomen qua gewicht, zelfs al is het gewicht in verhouding met de lengte. Ik heb ons kindje op dieet moeten zetten en dat moet ik nog steeds doen want hij blijft gewoon eten. Hij zou 2 flessen na mekaar leegdrinken! Ik en mn man zijn allebei magere mensen maar 1 grootvader niet, die is obese en blijkbaar heeft hij daar die zaken van geerfd. Dus let echt op dat je je kindje niet te veel eten geeft. groetjes |
| 01/05/2007 @ 22:46 | Hallo, Ik lees dat een aantal van jullie over de Iseos safe side aotostoelje hebben van het merk bebeconfort. Weet iemand waar ze die verkopen ? |
| 02/05/2007 @ 11:35 Ruth | Kan iemand mij vertellen waar je die "Zutostoeltjes" kan kopen. Ik heb op google gezocht maar niets gevonden. Hartelijk dank. Ruth |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

baby van 5 maand en 10 kg in de auto