[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/12/2006 @ 14:10 nele Versmissen | Daag ik ben Nele Versmissen en werk als zieke kinderoppas voor familiehulp. Als jullie kindje (s) ziek zijn en je belt naar de dienst skoebidoe van de cm dan kan je altijd achter mij vragen (Nele VErsmissen) (Dienst skoebidoe haalt zieke kinderoppassers bij familehulp) Ikzelf zal mij een beetje voorstellen; Ben 20 jaar ,afgestudeerd als kinderverzorgster, bezit EHBO-diploma,getuigschrift 1ste module verpleeging en heb heel veel babysitervaringen (alle leeftijden, ook meerlingen, kindjes met een handicap) Tevens ben ik deze zomer 2 maanden aan de kust verbleven kinderoppas bij babytje van 2.5maand en jongen jongen van 2 jaar Ik woon in Wechelderzande dus woon je in Hoogstraten, Rijkevorsel,Merkspals ,Beerse, Lille , Vosselaar, Kasterlee, Turnhout, Oud-Turnhout,Malle ,Schilde, Zoersel, Zandhoven, Ranst, Grobbendonk,Vorselaar, Herentlas dan wil ik altijd bij jullie op jullie zieke kindje (s ) komen passen. Je moet altijd eerst een aanvraag doen bij skoebidoe van cm en dan kan je achter mij vragen en dan sta ik de volgende dag bij jullie aan de deur.(kan wel gebeuren dat ik voor die dag al een ander adres heb gekregen van familhulp, maar dan zoeken ze iemand ander voor jullie) Per uur betalen jullie €1.75 De factuur krijg je toegestuurd. Dus jullie moeten niets rechtstreeks aan zieke kinderoppasser betalen. Als jullie nog vragen hebben? Vraag maar ! |
| 11/12/2006 @ 15:18 jong moederke | intressant om te weten. Ik ben van Beerse. Mijn kind gaat nog naar onthaalmoeder en is nu 20 maanden... |
| 11/12/2006 @ 21:59 nele Versmissen | Daag indien je kindje is ziek moest zijn en je doet een aanvraag bij cm en ik ben niet uitgeleend aan een andere kindje (s) dan wil wel graag op u kleine kapoen passen. (je moet dan wel achter mij vragen:Nele Versmissen) Je hebt wel een medisch attest nodig van geneesheer. (hij schrijft dan vb. oppas voorzien, kan niet naar onthaalmoeder) Is juist hetzelde attestje dat hij meegeeft volwassenen voor het werk of voor kinderen van de lagere school/middelbaar alleen schrijft of duidt hij aan is niet in staat om te werken/lessen bij te wonen Hopelijk zal je niet veel gebruik moeten doen op de dienst skoebidoe van cm voor oppas zieke kinderen. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

zieke kinderoppas regio turnhout ,herent