< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » zwanger-pil-miskraam

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
zwanger-pil-miskraam
11/12/2006 @ 08:07
STUDENTJE

hallo allemaal

een 2 tal weken geleden heb ik aleen berichtje gepost ivm met pilgebrik en zwnagerschap ik was 2 maal mijn pil vergeten maar binnen de 12 u ingenomen
ik kreeg verschrikkelijke vermoeidheid en pijn in de onderbuik
deze is samen met mijn menstruatie verdzenen maar daar merkte ik iets heel raar ik had een soort vlies met 2zwarte bolletjes in verloren je kon echt het vliesje helemaal opendoen en leek helemaal net op het gewone slijn ik vermoed dus dat dat een miskraam moet geweest zijn wat denken jullie

groetjes

Link naar deze reactie
13/12/2006 @ 10:55
Wendy

Online Status
Wat jij beschrijft is wel wat ik bij mijn 3 miskramen elke keer gezien heb... Ik denk dat het van ongeveer 4-5 weken zwangerschap was ( afgekomen op 6 weken elke keer ) maar als je dan naar echo's van 6 weken kijkt ziet dat er toch anders uit dan die die ik toen gehad heb

Maar het kan dus wel degelijk een miskraam geweest zijn... Heb je niet getest? de dag dat je de miskraam hebt ( en dat is er al ) doe je nog een dag of 2 een licht positieve test hoor... Dan weet je het voor jezelf wel

Link naar deze reactie
13/12/2006 @ 17:44
STUDENTJE

hey wendy

bedankt voor je antwoord
ik wee thet echt bijne 100% zeker die dag had ik nog geen test en heb er dan ook geen gedaan maa rik had er besteld omdat ik zo zeker was ...
het was echt volgens mij een miskraam
het was de 2 e dag van mijn " menstruatie" en de volgende dag waren mijn klachten dan ook weg
- misselijkheid
- heel heel heel heel moe en dat viel me eigenlijk het meeste op ...
ik heb de dagen ervoor ok echt veel meer slijmverlies dan anders gehad .....

Link naar deze reactie
23/12/2006 @ 15:56
Tom

hey,

misschien ook hetzelfde geval bij mijn ex-vriendin?
ik heb het al verteld op dit forum bij een ander onderdeel. tijdens de nacht tussen haar 1ste pil en haar 2de hebben we mekaar gelijktijdig gemasturbeerd. weinig kans dat er iets van mij in de buurt van haar vagina terecht gekomen is. de week daarna mocht ik niet aan haar borsten komen omdat dat een beetje zeer deed. de daarop volgende week (week voor menstruatie) kreeg ze steken in haar buik, gepaard met bloedverlies bij elke steek. daar heeft ze ongeveer een week last van gehad. het weekend dat ze begon aan haar stopweek is het uitgeraakt en sindsdien heb ek ze niet meer gezien of gehoord. ik heb wel vernomen dat ze ongesteld zou geworden zijn en dat ze daar de eerste dag zoveel last van had dat ze die dag niet naar school is gegaan.
ik heb toch het gevoel dat er iets zou zijn en ben er dus helemaal niet gerust in :s

hebben jullie een idee?

grtz

Link naar deze reactie
25/12/2006 @ 14:24
Eva

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Tom,

Spijtig dat het uit is met je vriendin, maar het is lief dat je nog bezorgd om haar lijkt te zijn!

Ik heb iedere menstruatie wel zoiets als Studentje verteld, met vlies en al, maar ik denk dat dat er bij mij gewoon bijhoort. Maar het kan natuurlijk altijd zijn dat het een miskraam was, ik heb er niet zoveel verstand van.

Groetjes,
Eva

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]