< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » proberen vanaf januari 2007. Wie ook?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
proberen vanaf januari 2007. Wie ook?
05/03/2008 @ 14:08
Marylene

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Karine, zo een lief klein mooi venteke

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 14:10
Pegske07

Wendy, hier is het ook zo moeilijk om een meisjesnaam te kiezen ...
Een jongensnaam had een pak gemakkelijker geweest. ( denk ik )

Ik heb een naam in gedachten al enkele maanden , 't is alleen men vriend die nog overtuigd moeten worden , hij is nochtans met die naam afgekomen , maar hij vind het zooooo moeilijk om definitief te zeggen, ja da wordt hem ...

Karine, Morris is echt een schatje !!!

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 14:10
Pegske07

Noa & Zita vind ik mooi

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 15:08
cleopita

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Karine, leuk! Hij lacht zo lief op die ene foto. Hoeveel weegt hij nu al?

Wendy, ik kies ook voor Zita! Stond ook op mijn lijstje maar mijn man hoorde het niet zo graag... Koen Wauters zijn dochtertje noemt ook zo hé.

Pegske, als ik het goed begrijp wordt het bij jullie dan ook een meisje? Of had je dat hier al eens eerder vermeld?

Verder niet veel te melden hier hoor. Alles gaat super met ons!
Lize eet sinds het weekend nu groentepap, op aanraden van de kinderarts. Op het cb van k&g hadden ze aangeraden met sinaasappelsap en daarna met fruitpap te beginnen maar hij vond dat absoluut verouderd. Minder kans ook op allergie als je met de groenten start dus doen we dat maar! En ze vind het heeeeeel lekker!
Al wortelen, witloof en broccoli geproefd.

Marylene, succes vrijdag!!

[Laatst gewijzigd door cleopita - 05/03/2008 @ 15:09] - Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 15:29
Pegske07

Cleopita, al groentenpap zeg , wat worden ze toch snel groot he

Ja bij ons wordt het een meisje

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 18:11
Kim

Online Status
Karine wat een mooie foto´s!!!!!!!!! Wat een prachtig ventje en wat groeit hij hard!

Hier ook alles goed! Rosalie slaapt weer super overdag, wel hazenslaapjes maar dat is voldoende om de hele dag vrolijk te zijn

Ik ben nu mijn melkvoorraad uit de vriezer aan het opmaken, als dat helemaal op is dan ga ik echt afbouwen met de borstvoeding. Dan heeft ze lang genoeg gehad.
Wij beginnen toch pas met groentepap vanaf 6 maanden, omdat dat beter is ivm kansen op allergieen.

Ik ben dus nog steeds niet ongesteld!!! Ik heb al zeker een week buikpijn en Rosalie heeft dus wel hormoonpukkeltjes (zag een wit kopje op een van de pukkeltjes), dus er is wel wat gaande qua hormonen hier. Ik wou dat het eens doorkwam.

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 18:13
Kim

Online Status
Oja! Rosalie ligt op haar zijkant sinds een paar dagen, binnenkort zal die dus wel omrollen van rug naar buik! Alle commotie om niks gemaakt dus

Ook maakt ze echt kruipbewegingen als ze op de buik ligt en gaan haar billen daarbij omhoog haha.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina