Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/03/2008 @ 14:08 Marylene ![]() | Karine, zo een lief klein mooi venteke ![]() |
| 05/03/2008 @ 14:10 Pegske07 | Wendy, hier is het ook zo moeilijk om een meisjesnaam te kiezen ... Een jongensnaam had een pak gemakkelijker geweest. ( denk ik ) Ik heb een naam in gedachten al enkele maanden , 't is alleen men vriend die nog overtuigd moeten worden , hij is nochtans met die naam afgekomen , maar hij vind het zooooo moeilijk om definitief te zeggen, ja da wordt hem ...Karine, Morris is echt een schatje !!! ![]() |
| 05/03/2008 @ 14:10 Pegske07 | Noa & Zita vind ik mooi ![]() |
| 05/03/2008 @ 15:29 Pegske07 | Cleopita, al groentenpap zeg , wat worden ze toch snel groot he ![]() Ja bij ons wordt het een meisje ![]() |
| 05/03/2008 @ 18:11 Kim | Karine wat een mooie foto´s!!!!!!!!! Wat een prachtig ventje en wat groeit hij hard! Hier ook alles goed! Rosalie slaapt weer super overdag, wel hazenslaapjes maar dat is voldoende om de hele dag vrolijk te zijn ![]() Ik ben nu mijn melkvoorraad uit de vriezer aan het opmaken, als dat helemaal op is dan ga ik echt afbouwen met de borstvoeding. Dan heeft ze lang genoeg gehad. Wij beginnen toch pas met groentepap vanaf 6 maanden, omdat dat beter is ivm kansen op allergieen. Ik ben dus nog steeds niet ongesteld!!! Ik heb al zeker een week buikpijn en Rosalie heeft dus wel hormoonpukkeltjes (zag een wit kopje op een van de pukkeltjes), dus er is wel wat gaande qua hormonen hier. Ik wou dat het eens doorkwam. |
| 05/03/2008 @ 18:13 Kim | Oja! Rosalie ligt op haar zijkant sinds een paar dagen, binnenkort zal die dus wel omrollen van rug naar buik! Alle commotie om niks gemaakt dus ![]() ![]() Ook maakt ze echt kruipbewegingen als ze op de buik ligt en gaan haar billen daarbij omhoog haha. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

proberen vanaf januari 2007. Wie ook?

...