< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Net zwanger! » Net zwanger en 30+

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Net zwanger!
Net zwanger en 30+
14/02/2008 @ 12:00
sylvia485

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Nog even een berichtje van mij vanop het werk.

Amai dat is inderdaad wel vermoeiend zeg, dat Pablo zoveel aandacht opeist. Ik denk wel dat het de leeftijd wat zal zijn, ze zijn nog niet beweeglijk genoeg om alleen te spelen, maar toch zien ze zoveel om zich heen. Met Jasper valt het "voorlopig" nog mee, hij geraakt soms wel gefrustreerd op zijn speelmat, maar als hij begint te jammeren omdat hij iets niet kan of iets probeert te pakken, roep ik altijd bravo en begin te applaudiseren en te zeggen flink jongen dat je dat al probeert en meestal begint hij dan terug te lachen. Ik kan gelukkig nog wel wat met andere dingen bezig zijn, maar heb er ook plezier in om met hem te spelen. Ik verheug me al op later: knutselen, tekenen, boetseren, huiswerk maken, enz ...

Ik heb Jasper terug op de wachtlijst voor een onthaalmoeder gezet, ik wil weg uit die kribbe. Ik heb een aantal verhalen via via gehoord die alleen maar mijn vermoedens bevestigen. Een andere kribbe vinden is hier problematisch dus probeer ik nu eens een onthaalmoeder uit. Wij hebben echt wel pech met opvang hoor, pfff, maar ik wil Jasper zo snel mogelijk weghebben uit die kribbe. Duimen maar dat ik snel iets anders vind.

Ocharme nu zit jij vanavond op Valentijn alleen, allé tussen het tekengerief. Knuffel maar eens goed met Pablo en je poezen. Hoe is Pablo eigenlijk met de poezen en hoe gaan de poezen om met de aanwezigheid van Pablo?

Mmm ik verlekker me al op het etentje van straks en natuurlijk daarna ... Ik moet trouwens de Flair nog halen, er zit een speeltje bij

Toch nog een mooie Valentijn gewenst

Sylvia

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 17:36
hope

Hallo liefdesduifjes

Zo, als je dit nog leest, wens ik jullie een hele romantische Valentijn toe! Lekker eten, een gezellige avond en een lange nacht met het speeltje van de flair (heb ik al trouwens, maar nog niet uitgeprobeerd, ik wacht eerst op jouw bevindingen )

Zo, een onthaalmoeder, hopelijk heb je snel iemand gevonden en dan nog eentje waar je teverden over bent. Wel grappig, wij gaan ons morgen ook opnieuw inschrijven bij 2 crèches, we zijn ook totaaal niet tevreden. hier zijn er wel veel in de buurt, maar allemaal met ellenlange wachttijden. We zullen zien, hopelijk hebben we alle 2 vlug chance.

Onze poezen zijn niet zo zot van Pablo. Ze doen hem niets maar mijden hem. Herbie, de oudste kater vindt het niet zo leuk dat zijn rust verstoord wordt maar is er ondertussen al wel aan gewend. Balou, de benjamin, had het er echt moeilijk mee dat hij niet het babytje meer was en niet alle aandacht krijgt en laat dat duidelijk merken. Hij gaat in Pablo zn bedje en wiegje liggen als we even niet kijken, maar nooit als Pablo erin ligt, hij loopt met een grote boog om hem heen. Wel grappig dat ook katten een karakter hebben. Als we bijvoorbeeld een paar dagen weg gaan of op vakantie zijn dan is Balou altijd een paar dagen nukkig, zo van, weten jullie wel wat jullie mee aandoen, mj zo lang alleen laten.. Goh, tzijn 2 mannetjes hé, die hebben veel aandacht nodig!

Zo, nog eens: veel plezier vanavond, ben benieuwd hoe het geweest is!!

Groetjes

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 19:58
hope

hoihoi

even melden dat er nieuwe foto's op mn profiel staan

Grts

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 20:03
sylvia485

Hallo, ik ben er nog eens geraakt. Het zijn weeral eens bewogen dagen geweest.

Valentijn was heel gezellig en we hebben er van genoten om eens met zijn tweetjes te zijn. Jasper heeft het fijn gehad bij oma & opa: flink geslapen, flink gegeten, flink gespeeld en flink verwend.

Van vrijdag op zaterdag kreeg Jasper ineens weer hoge koorts en heel de zaterdag was hij hangerig en loom, knalrode kaken. Zondagmorgen leek alles weer veel beter, dus ik naruurlijk denken dat de tandjes weer aan't wringen waren. Zondag naar oma Hasselt, maar dan ging het helemaal mis. Jasper werd hysterisch, niets was goed, wenen, wenen, echt zo ken ik mijn ventje niet. Hij wou niet liggen, niet zitten, niet in de buggy, niets buiten in de armen hangen en hartverscheurend wenen. Toen begon hij echt verschrikkelijk te hoesten en slecht te ademen. We zijn dan naar huis gereden en dan naar de spoed in Lier. Daar werd vastgesteld dat het kantje boordje bronchites / longontsteking was. Er zat veel ruis op zijn rechterlong en die trok ook samen. Gelukkig moest hij niet blijven en kreeg hij een aerosolkuur en zijn we dus nu ook volop aan't aerosollen, hij vindt het wel leuk. Vorige nacht hebben we met Jasper echter geen oog toe gedaan, weeral hartverscheurend wenen, waarschijnlijk van de pijn. Op den duur zat ik al mee te wenen en moest Peter het overpakken. Echt Hope zo heb ik mijn mannetje nog nooit gezien, ik was er zelf helemaal kapot van. Als hij op zijn rugje lag, had hij veel last van slijmpjes en stikte hij bijna, hij wilde alleen rechtop gehouden in onze armen slapen.

Tegen een uur of 3u30 viel hij eindelijk in bed in slaap en werd hij deze morgen al terug wat vrolijker wakker. We hebben dan besloten hem niet naar de creche te sturen, dus vlug mijn ouders opgetrommeld en daar mag hij nu heel de week naartoe. Deze morgen dan 2 uurtjes verlof genomen om een aerosoltoestel te huren en geneesmiddelen te halen, ik zou nu eens graag hebben dat hij er eens helemaal doorgeraakt. Nu staat hij ondertussen ook al helemaal vol met rode stipjes , op zijn buik, in zijn nek op zijn hoofd, één of andere kinderziekte zeker, hij heeft er geen last van, want vandaag was hij terug mijn lieve vrolijke Jasper. Vrijdag mogen we naar de huisarts om Jasper te laten checken en dan kan hij misschien zeggen welke kinderziekte het was, ik denk rode hond of de 6de ziekte.

En van tandjes nog steeds geen spoor.

Op een onthaalmoeder moeten we eerste 3 maanden al niet rekenen Hopelijk hebben jullie meer geluk. Waar zijn jullie niet tevreden van? Bij ons is het echt een hele waslijst.

Zo ik ga het hier bij laten, want ik heb hier een berg werk liggen: poetsen, wassen, strijken, pfff en ik ben eigenlijk doodmoe

Ik hoop dat jullie wel een fijn weekend hadden, want het weer was weer zalig hé.

Groetjes Sylvia

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 20:06
sylvia485

oooh superleuke foto's !!!! Wat een grote kijkers heeft Pablo

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 19:14
hope

Hallo!

Amai zeg, wat een drama's! Ocharme Sylvia, ik zou ook de ogen uit mn kop bleiten! Zo veel pijn, dat klein Jasperke, ocharme toch!!! Goed idee van hem naar je ouders te doen! Dan wordt ie wat extra verwend en in de watten gelegd, de duts! Ik heb echt met jullie te doen!

Hier alles ok, niet veel nieuws. Ik schrijf morgen wat meer, eerst Pablo eten geven!

Groetjes!!!!

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 19:53
sylvia485

Hey

Ondertussen gaat het al terug veel beter met Jasper. Oef, ik heb mijn vrolijke oude knolleke terug. Terug volop lachen en geluiden maken en niet meer bij het minste jengelen.

Groetjes van een terug gelukkige mama!!

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 20:21
hope

Hallo

Ik ben blij voor jullie! Zalig dat Jasper weer beter is!

Wij hebben overmorgen een afspraak met een onthaalmoeder die een plaatsje vrij heeft, ben benieuwd, het is redelijk ver van hier, dat is al een nadeel, maar ja als ze een goede indruk geeft verkiezen we dat boven die domme crèche. Ik kan niet goed uitleggen wat er scheelt met die crèche, het is meer een slecht gevoel en een heel slechte verantwoordelijke, nooit het boekje invullen, met niks rekening houden, onvriendelijk ...

Ik ben ontzettend moe deze week, een zwaar weekend gehad en dat kruipt in je kleren. Vrijdag was het op school reüniefeest en viering van vastbenoemden, zaterdag was het fuif van de zesdejaars, is niet echt leuk (harde techno, loeihard) meer een "morele verplichting" tov de leerlingen, zondag trad Bas op in Oostende, en ben ik gaan kijken en om af te sluiten naar de Griek gaan eten. Heel prettig maar druk en dus vermoeiend. Nu ja ik moet niet klagen, jij hebt 10dubbel afgezien met je zieke Jasperke.

Dit weekend wordt rustig, toch voor mij, Bas speelt vrijdag en zaterdag en ik blijf rustig thuis.

Met Pablo alles prima, hij wordt wel weer vaak verschillende keren per nacht wakker, vorige nacht niet, hopelijk blijft dat nu zo want dat voel je toch ook smorgens.

Ik ben dan ook nog eens gevallen vandaag! Ik stapte buiten bij bas zn moeder en mn hak blijft steken in haar deurmat, ik had Pablo vast en val dus heel ongelukkig om hem te beschermen op mn beide knieën, broek kapot en bloeden en nnu veel pijn als ik de trap op moet. Nu ja, het belangrijkste is dat Pablo niks had maar ik was zo geschrokken dat ik er de hele namiddag niet goed van ben geweest.

Zo, ik ga eens afwassen , we hebben gegratineerde bloemkool gegeten, mmmmmmmmmmmmmm

Vele groetjes en geniet van je opnieuw gezond manneke

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina