[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/12/2006 @ 22:24 | hoi, ik ben kris en ben nu net 37 jaar,heb sinds kort een nieuwe vriend en we willen samen een kindje,ik zelf heb een tweeling van 16 en mijn vriend heeft een meisje van bijna 2 jaar en een zoon van 5,5. wie van jullie zit er nog in zo een situatie ??? liefs krisje xxx ![]() |
| 09/01/2007 @ 09:07 | HOI ING? ben blij dit te mogen horen,ik zelf ben nog maar net bezig maar mijn ventje vertrouwt erop dat ik snel zwanger zal zijn.jij hebt er ook al een hoop rondlopen lees ik .hoe reageren jou kids erop ??, die van mij vinden het super dat we samen een kleintje willen.nou wat ik allemaal lees heb je er heel veel voor over gehad..wel ik denk wel dat ik het ook zou doen ze..allé nu gaan we samen voor een kindje,hopelijk zijn we snel samen zwanger..liefs krisje x |
| 10/01/2007 @ 07:44 | hey ing, ben nog maar een maand gestopt met de pil en mijn eerste ongi was ook niet normaal ze,zoveel pijn en bloed bij elkaar ,en idd ik heb net mijn eisprong gehad dus hopelijk hebben we ons best gedaan he . het is altijd afwachten wat het gaat zeggen en je kan natuurlijk ook niet teveel verwachten van de eerste keer,ook al hoop je dat natuurlijk...mss kan je idd nog wat afwachten eer je het tegen de kids zegt,moest het toch een paar maanden duren eer je zwanger zou zijn zou het elke keer een teleurstelling zijn voor hen he..ik weet niet of mijn banner nu wel klopt,want het is nog maar de eerste maand dus..we zien wel. ik vind het in ieder geval heel fijn om met jou te chatten en we houden elkaar zeker op de hoogte van dit gebeuren..vandaag komen ze mijn nieuwe keuken plaatsen,het is hier een verschrikkelijke rommel nu maar ja..nog even en ik kook in mijn kleine paleisje ....liefs krisje x ![]() |
| 11/01/2007 @ 13:15 | hey allen, hier ben ik weer even,ben weer gevlucht naar de kamer boven,ze zijn nog steeds bezig met de keuken ..pfff..maar het is bijna gedaan joepie..!!!. nog een 8 dagen geduld denk ik en dan weten we weer wat meer,mijn vriend is er echt van overtuigd dat ik zwanger ben,waarom dat weet ik niet ,hij is zo lief he hij is nu al over mijn buikje aan het strelen..gewoon afwachten en meer kunnen we toch niet doen,moeder natuur beslist hierover.voor de rest heb ik nog niet veel te vertellen.ing: jij zit bijna in je klusperiode he..je bent toch al aan het oefenen ga ervoor meid...!!leen: proficiat met je zwangerschap...!!!,hopelijk loopt alles zijn normale gangetje he. het zal in ieder geval toch raar doen,gewoon omdat er zoveel jaartjes tussen zitten maar...wij vrouwen verleren dat toch niet he... liefs krisje xxx |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

37 jaar,2de vriend en we gaan ervoor

.hoe reageren jou kids erop ??, die van mij vinden het super dat we samen een kleintje willen.nou wat ik allemaal lees heb je er heel veel voor over gehad..wel ik denk wel dat ik het ook zou doen ze..allé nu gaan we samen voor een kindje,hopelijk zijn we snel samen zwanger..
,en idd ik heb net mijn eisprong gehad dus hopelijk hebben we ons best gedaan he
ga ervoor meid...!!
. En dan maar hopen dat we nu schot in de roos hebben volgens mijn pendel zou ik in februari zwanger zijn. Normaal zit er tussen de eerste dag en mijn volgende menstruatie 25 dagen en er zat nu 27 dagen tussen dus twee dagen te laat zeg maar. Kijken hoe het de aankomende menstruatie gaat of het op tijd is of mischien wel negen maanden uit blijft. Ik moet ook zeggen heb een zware menstruatie gehad deze keer. Ik werd twee dagen na de operatie ongesteld en dat ging goed. De tweede dus na de operatie die ik net achter de rug had was heel zwaar zou wel met de operatie te maken hebben gehad ik weet het niet. We wachten het wel weer af meer kan ik niet doen he?