< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » 37 jaar,2de vriend en we gaan ervoor

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
37 jaar,2de vriend en we gaan ervoor
17/12/2006 @ 22:24

Online Status
hoi,

ik ben kris en ben nu net 37 jaar,heb sinds kort een nieuwe vriend en we willen samen een kindje,ik zelf heb een tweeling van 16 en mijn vriend heeft een meisje van bijna 2 jaar en een zoon van 5,5.

wie van jullie zit er nog in zo een situatie ???

liefs krisje xxx

Link naar deze reactie
07/01/2007 @ 00:12
Ing

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo krisje,

ik ben net als jij 37 en ga ook voor een kleintje. Ik heb vanmezelf drie kinderren 18,17,7 mijn vriend heeft een zoontje van 8 maar die ziet hij niet. ik ben 6 december geopereerd om weer zwanger te kunnen worden was dus gestereliseerd. net als jou kan ik begrijpen dat het spannend is om na zo lange tijd weer aan een kleine te beginnen alleen wij zijn al drie jaar samen bijna. Ook mijn vriend zei toen al heel snel na een paar weken van ik zou best een kleintje met je willen. In eerste instantie zouden we voor ivf gaan maar aangezien mijn vriend een afkeer heeft van ziekenhuizen en naalden begrijp je wel dat dat er niet van gekomen is. Ik heb het eigenlijk twee jaar laten rusten en zoiets gehad van oke dan maar niet. Totdat het vorig jaar weer in het pakket van de zorgverzekering kwam om herstel operaties te vergoeden heb ik me duur laten verzekeren om het toch voor elkaar te krijgen en het is gebeurd. Het is wel van ziekenhuis naar ziekenhuis gesjouw gebeurt was in het AMC begonnen en daar kreeg ik dus nul toen via Hoofddorp naar het VU daar was het al gauw groenlicht ik blij natuurlijk. Maar!!! toen kwam de verzekering met goed en slecht nieuws het goede was ze gingen het vergoeden en het slechte was het moest binnen tien weken wand eind december verliep de machtiging.
Dat was even schrikken natuurlijk en zag mijn geest alweer dwalen wand wat zou er in 2007 gaan gebeuren met vergoedingen uiteindelijk niks dus. Maar goed ik ben via CZ aan een ziekenhuis in Tilburg gekomen die mij dus binnen tien weken ging opereren wand het VU had een wachtlijst van acht maanden en dan zou het mei 2007 gaan worden. En nu was het binnen zeven weken gebeurd. Ik hoop ook voor jou dat jullie wens uitkomt en dat er straks ook wat moois in je buik groeit voor mij is het nu ook maar afwachten wanneer het raak is maar ik heb er een goed gevoel bij en de arts heeft ook gezegd dat het geen probleem moet zijn. Anders hadden ze er in het VU zeker geen groen licht voor gegeven en het AMC was ook niet negatief over mijn onderzoeken alleen gingen ze daar in je prive spitten om te kijken of je wel in staat bent om samen een kindje groot te brengen. Dus ik zou geggen meid GO FOR IT!!!

Groetjes Ingrid.

Link naar deze reactie
09/01/2007 @ 09:07

Online Status
HOI ING?

ben blij dit te mogen horen,ik zelf ben nog maar net bezig maar mijn ventje vertrouwt erop dat ik snel zwanger zal zijn.jij hebt er ook al een hoop rondlopen lees ik.hoe reageren jou kids erop ??, die van mij vinden het super dat we samen een kleintje willen.nou wat ik allemaal lees heb je er heel veel voor over gehad..wel ik denk wel dat ik het ook zou doen ze..allé nu gaan we samen voor een kindje,hopelijk zijn we snel samen zwanger..

liefs krisje x

Link naar deze reactie
09/01/2007 @ 09:36
Ing

Hoi Krisje,

Ik heb eerlijk gezegd nog niks aan mijn kids vermeld maar ik denk dat ze het heel leuk zouden vinden. Ze weten wel dat ik in het ziekenhuis heb gelegen en dat ik geopereerd ben mijn twee oudeste wonen bij hun vader. Maar nu maar afwachten hoe snel het raak is he jij hebt net je eisprong gehad zag ik ja de mijne komt er weer aan haha. Ik dacht dat ik twee dagen over tijd was maar ben toch ongi geworden en niet zo`n klein beetje ook. Ook had ik vreselijke pijn in me buik dat heb ik echt al jaren niet gehad zou wel met de operatie te maken hebben. Nu maar afwachten wat er gebeurd als ik wel weer ongi word en of ik het dan wel weer op tijd ben. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik weer ongi word he. Nou meid kijken wie het eerste zwanger is van ons twee haha.

Groetjes Ing

Link naar deze reactie
10/01/2007 @ 07:44

Online Status
hey ing,

ben nog maar een maand gestopt met de pil en mijn eerste ongi was ook niet normaal ze,zoveel pijn en bloed bij elkaar,en idd ik heb net mijn eisprong gehad dus hopelijk hebben we ons best gedaan he. het is altijd afwachten wat het gaat zeggen en je kan natuurlijk ook niet teveel verwachten van de eerste keer,ook al hoop je dat natuurlijk...mss kan je idd nog wat afwachten eer je het tegen de kids zegt,moest het toch een paar maanden duren eer je zwanger zou zijn zou het elke keer een teleurstelling zijn voor hen he..ik weet niet of mijn banner nu wel klopt,want het is nog maar de eerste maand dus..we zien wel. ik vind het in ieder geval heel fijn om met jou te chatten en we houden elkaar zeker op de hoogte van dit gebeuren..vandaag komen ze mijn nieuwe keuken plaatsen,het is hier een verschrikkelijke rommel nu maar ja..nog even en ik kook in mijn kleine paleisje
....

liefs krisje x

Link naar deze reactie
10/01/2007 @ 08:23
Leen

Online Status Stuur bericht
Vorig jaar zijn mijn man en ik uiteen gegaan. We hebben samen 3 kinderen (2dochters en een zoontje). Nu ben ik zwanger van mijn tweede vriend. Hij heeft ook al een (oudere dochter).
Het was onverwacht maar we zijn er heel blij mee.

Groetjes

Link naar deze reactie
10/01/2007 @ 09:36
Ing

Hoi Leen,

Is het een bewuste keuze geweest of was het totaal onverwacht? Ik hoop ook gauw zwanger te zijn het is weer bijna klus tijd voor me haha. Hoe reageren de anderre kids er op dat ze een broertje of een zusje erbij krijgen? wand hoe oud zijn de kids omdat je zegt mijn vriend heeft een oudere dochter. Ja de oudste van mij word 19 volgende maand en dat is natuurlijk wel een heel leeftijds verschil straks maar dat zien ik niet als een negatief iets.Het kan nou eenmaal zo lopen he in het leven. Als mijn vriend een normale omgang met zijn zoontje had gehad dan had ik er mischien nog wel over nagedacht om het te doen. Je begint toch weer opnieuw maar dat vind ik geen probleem hoor zien er ook echt naar uit. Nou meid ik hoop dat je een makkelijke zwangerschap hebt en dat je er lekker van geniet.

Groetjes Ing

Link naar deze reactie
10/01/2007 @ 09:47
Ing

Hoi Krisje,

Nou meid dat is lekker dat je in de rommel zit maar je krijgt er wel een mooie keuken voor terug toch? Ja aan een kant heb ik zoiets van zal ik het ze vertellen dat ik het heb laten doen het terug draaien van mijn sterelisatie. Maar aan de anderre kant het is net wat je zegt het kan ook fout gaan en dan moet je het ze ook weer vertellen het is ook heel dubbel he. Maar gaat allemaal wel loslopen hoor mijn jongste daar heb ik al lopen polsen en die zou wel een zusje willen dus dat komt mooi uit haha. Ik ben altijd vreselijk vruchtbaar geweest je hoefde er bij mij alleen maar naar te wijzen en het was raak en alle drie met een maand. Bij mijn tweede man waar mijn jongste van is dacht ik oh dat duurt wel even wand ja het is toch een anderre man waar je een kindje mee neemt. Nou niet dus was weer binnen een maand zwanger dus ik ben ook niet bang da het nu niet zal lukken ik heb gependeld en die geeft aan dat ik een meisje krijg. Je weet het niet he??? haha.
En als je lekker wilt kletsen dan laat je het maar weten okč.

Groetjes Ing.

Link naar deze reactie
11/01/2007 @ 11:18
Leen

Online Status Stuur bericht
Nee het was totaal onverwacht hier. Ons Hanne is 18 en ons Lotte is er 8. We hadden verwacht dat ze eerder negatief zouden reageren. Maar ze reageerden heel positief! Dat was een pak van ons hart.
Hopelijk ben je snel zwanger!

Terug aan het werk nu.

Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
11/01/2007 @ 13:15

Online Status
hey allen,

hier ben ik weer even,ben weer gevlucht naar de kamer boven,ze zijn nog steeds bezig met de keuken ..pfff..maar het is bijna gedaan joepie..!!!.

nog een 8 dagen geduld denk ik en dan weten we weer wat meer,mijn vriend is er echt van overtuigd dat ik zwanger ben,waarom dat weet ik niet ,hij is zo lief he hij is nu al over mijn buikje aan het strelen..gewoon afwachten en meer kunnen we toch niet doen,moeder natuur beslist hierover.voor de rest heb ik nog niet veel te vertellen.

ing: jij zit bijna in je klusperiode he..je bent toch al aan het oefenen ga ervoor meid...!!

leen: proficiat met je zwangerschap...!!!,hopelijk loopt alles zijn normale gangetje he.

het zal in ieder geval toch raar doen,gewoon omdat er zoveel jaartjes tussen zitten maar...wij vrouwen verleren dat toch niet he...

liefs krisje xxx

Link naar deze reactie
11/01/2007 @ 16:05
Ing

Hoi Krisje en Leen ,

Zo mijn werk dag zit er ook weer op 3 uurtjes maar haha.
He Krisje lekker joh dat de keuken bijna klaar is kan je schoonmaken en inruimen he is ook wel weer een klusje maar je kan het maar gehad hebben toch?

Leen wat fijn dat je kids het goed opnemen ja het is bij mij straks wel even afwachten als ik ze het nieuws kan vertellen. Maar ik ben er niet bang voor hoor dat ze het negatief zouden opvatten.

Ja en Kris het is weer bijna klus tijd voor me nog een paar dagen kan ik er weer tegen aan. En dan maar hopen dat we nu schot in de roos hebben volgens mijn pendel zou ik in februari zwanger zijn. Normaal zit er tussen de eerste dag en mijn volgende menstruatie 25 dagen en er zat nu 27 dagen tussen dus twee dagen te laat zeg maar. Kijken hoe het de aankomende menstruatie gaat of het op tijd is of mischien wel negen maanden uit blijft. Ik moet ook zeggen heb een zware menstruatie gehad deze keer. Ik werd twee dagen na de operatie ongesteld en dat ging goed. De tweede dus na de operatie die ik net achter de rug had was heel zwaar zou wel met de operatie te maken hebben gehad ik weet het niet. We wachten het wel weer af meer kan ik niet doen he?

Nou meiden tot ik hoor weer van jullie.

Groetjes Ing.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]