< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » december 2006-januari 2007

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
19/12/2006 @ 13:38
stefanie27

Online Status Bekijk profiel
Jaaa wij gaan er nu ook eindelijk voor. De 1e ronde moet voor ons nog gaan beginnen. als het klopt volgens de berekening zal dit eind december begin januari zijn. Ik ben benieuwd wie er nog meer rond deze periode zitten.
Zou het wel leuk vinden dit te horen en er over te kletsen.

Vraagje nog. welke ovulatie test adviseren jullie? ik zit erover te denken dit te gaan gebruiken en te kijken of ik een nog betere richtlijn heb om te gaan klussen.

groetjes stefanie

Link naar deze reactie
03/01/2007 @ 12:20
Emma

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Leuk dat jullie het ook gaan proberen.
Ik geloof dat wij ongeveer om dezelfde tijd onze NOD moeten hebben. Ik in ieder geval 15 januari. Wij zijn alleen bezig voor een tweede kindje.

met wachten...het aftellen is begonnen.

Link naar deze reactie
03/01/2007 @ 12:27
stefanie27

ben alleen bang dat onze eerste ronde niets zal opleveren haha, het ging allemaal niet zoals het zou moeten, tis gewoon heel nieuw voor ons en je bent er toch mee bezig, dus denk dat er wel een 2e ronde zal komen, afwachten maar.

hou me op de hoogte of het bij jullie gelukt is!

groetjes stefanie

Link naar deze reactie
03/01/2007 @ 12:34
Emma

Nou, je weet het niet. Bij de eerste ging het bij ons ook een beetje half half. We waren er zo mee bezig dat hij niet eens klaar kon komen in mij. Maar met het voorvocht was ik toch zwanger geworden.

En wat betreft de ovulatietesten. Ik gebruik altijd clearbleu maar die is best duur. Ik zag dat je op internet veel goedkopere kon krijgen en men zegt dat die ook goed zijn. Ik kan je de site wel geven als je wil.

Ik hou je op de hoogte van onze vorderingen.

Link naar deze reactie
03/01/2007 @ 13:33
stefanie27

Hey,

mmm..tja bij ons was dat eigenlijk ook het geval, het lukte hem niet :s haha, ach als je graag wil he, afijn.. ik wacht wel af zie het neit gebeuren maar zou wel erg leuk zijn.

ik had die van romed en dacht dat die drama waren maar ze bleken toch wel te werken bij mij, maar ik zou wel graag die site van je willen weten kan ik daar ook even kijken.
In temperaturen heb ik nl geen zin in noch geduld voor.

groetjes stefanie

Link naar deze reactie
03/01/2007 @ 16:09
Emma

Hier is de site:
http://www.sensitest.nl
Je kunt daar ook goedkope zwangerschapstesten halen.

Temperaturen heb ik ook helemaal geen geduld voor. Ik heb het in het begin wel gedaan maar ik vind dat allemaal zo onduidelijk. Nu ik een aantal keer de ovulatietest gebruikt heb weet ik precies wanneer ik vruchtbaar ben. Ik voel het nu. Ik gebruik hem dan ook om te bevestigen en dan heb ik vaak aan 1 of 2 testen genoeg. Ik doe er dan soms 3 cyclussen mee

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]