< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » temperaturen

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
20/12/2006 @ 11:52
kel

Als je temperatuur zakt hoe lang daarna word je ongesteld?

Link naar deze reactie
20/12/2006 @ 22:18
Izzie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi... je temperatuur zakt is bij mij meestal dat ik binnen twee dagen ongesteld word...

Succes

Link naar deze reactie
19/03/2007 @ 19:37
Sabje79

Online Status Stuur bericht
is er toevallig ergens een soort van gebruiksaanwijzing over het temperaturen? k heb al wel een grafiek gevonden maar verder nog niet veel....

Gr sab

Link naar deze reactie
19/03/2007 @ 19:41
nefertiti

Na je ovulatie stijgt je temp en op de dag van je menstruatie of een dag eerder zakt hij weer.

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 11:00

hey meid
Als ik goed lees na u ovulatie stijgt u temperatuur.Is het dan te laat om te klussen?Want ik snap het niet zo goed.En als u t°Stijgt met hoeveel graden stijgt het en ben je dan vruchtbaar.Ik heb het nog niet gedaan t°meten.Maar ik begin vanaf volgende maand.Omdat ik al 7 maanden ben gestopt en nog niks.Ik heb wel en regelmatige cyclus
Veel liefs

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 12:23
sterretje

als je temperatuurt, kan je enkel weten dat je ovulatie geweest is! meestal is het idd al te laat als je een temp stijging waarneemt....

je temperatuur moet toch redelijk wat stijgen hoor...zo heb ik vanaf mijn menstruatie tot aan ovulatie meestal 35,8° 's morgens en na mijn ovulatie is het altijd 36,4....dan zakt het naar 36,0 en de volgende dag ben ik meestal ongesteld!

veel succes
sterretje

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 13:22
nefertiti

Sterretje, als je een stijging hebt van 0,2 is het al genoeg.

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 14:09
sterretje

ah, dat wist ik niet nefertiti! 0,2 al genoeg...
bedankt

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 12:53
Sabje79

nou dit wordt m ook niet geloof ik! Ik verschil meteen wel heel erg iedere keer! De ene ochtend is het 36,1 en de volgende is het 36,7..... En ik temp bijna iedere keer om 9u soms een kwartiertje later en soms een kwartiertje vroeger... Naja ik ga er gewoon mee door misschien komt er nog regelmaat in!

GR Sab

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 13:13
sterretje

neem je je temperatuur net als je wakker wordt? dus je ligt nog in je bed en je ogen zijn net open lol ...

is wel een verschil hoor!
ik stond eens op om naar de wc te gaan (moest dringen) en ik nam hem nadien...dus iets later dan normaal en het scheelde al 0,2°
is erg gevoelig hoor die bbt...

veel succes in ieder geval!
anders een proberen met ovu testjes?...die van clearblue zijn er goed!

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 19:05
Sabje79

jaja meteen als k mn ogen open die zit de thermometer in mn mond haha
en ik heb al ovutesten liggen maar omdat mn cyclus zo onregelmatig is ben ik bang dat dat ook niet gaat werken, en me dus uiteindelijk veel geld gaat kosten. Maar we zijn net begonnen met tempen dus dat eerst een maand of 3 en dan kijken we verder.....

Groetjesssss

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 17:24
nefertiti

Ik zet mijn wekker op 5 uur, pak de thermometer, wacht tot hij klaar is, kijk even en slaap verder, de manier om een goede temp te krijgen.

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 13:06
Sabje79

Dat is ook een idee ja, maar omdat ik ook wel eens s'nachts werk kan ik toch niet altijd een duidelijk beeld krijgen helaas.... maar over 2 maanden werk ik niet meer s'nachts. Maar dan hoop ik dat tempen al helemaal niet meer nodig is!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]