[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/12/2006 @ 11:52 kel | Als je temperatuur zakt hoe lang daarna word je ongesteld? |
| 20/12/2006 @ 22:18 Izzie ![]() | Hoi... je temperatuur zakt is bij mij meestal dat ik binnen twee dagen ongesteld word... Succes ![]() |
| 19/03/2007 @ 19:37 Sabje79 ![]() | is er toevallig ergens een soort van gebruiksaanwijzing over het temperaturen? k heb al wel een grafiek gevonden maar verder nog niet veel.... Gr sab |
| 19/03/2007 @ 19:41 nefertiti ![]() | Na je ovulatie stijgt je temp en op de dag van je menstruatie of een dag eerder zakt hij weer. |
| 20/03/2007 @ 11:00 | hey meid Als ik goed lees na u ovulatie stijgt u temperatuur.Is het dan te laat om te klussen?Want ik snap het niet zo goed .En als u t°Stijgt met hoeveel graden stijgt het en ben je dan vruchtbaar.Ik heb het nog niet gedaan t°meten.Maar ik begin vanaf volgende maand.Omdat ik al 7 maanden ben gestopt en nog niks.Ik heb wel en regelmatige cyclusVeel liefs |
| 20/03/2007 @ 13:22 nefertiti ![]() | Sterretje, als je een stijging hebt van 0,2 is het al genoeg. |
| 20/03/2007 @ 14:09 sterretje ![]() | ah, dat wist ik niet nefertiti! 0,2 al genoeg... bedankt ![]() |
| 11/04/2007 @ 17:24 nefertiti ![]() | Ik zet mijn wekker op 5 uur, pak de thermometer, wacht tot hij klaar is, kijk even en slaap verder, de manier om een goede temp te krijgen. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

temperaturen

.En als u t°Stijgt met hoeveel graden stijgt het en ben je dan vruchtbaar.Ik heb het nog niet gedaan t°meten.Maar ik begin vanaf volgende maand.Omdat ik al 7 maanden ben gestopt en nog niks.Ik heb wel en regelmatige cyclus