< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » kindje in 2006, weer zwanger worden?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
kindje in 2006, weer zwanger worden?
13/01/2008 @ 12:51
silly

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
joepie! Eindelijk mijn kaart gekregen! Ik was crea met mijn fototoestel, dus deze kaart is het geworden.
Iris gaat ookal zoveel praten, soms 3 woorden in 1 zin. 'Papa kijke boven' zegt ze vaak als mijn vriend boven is. Zooo lief hè.
Wat goed dat Xavi zich al kan omrollen! Wat zal jij trots zijn zeg.
En het vammen gaat hier heel goed. 2.5 kg alweer. Maar zoals jij schrijft gaat het hier ook. Ik neem minder dik beleg op brood, neem maar 3 kaasstengels bij een film ipv het hele pak. Zo snoep je wel, maar alleen minder en is het geen straf, maar verantwoord. (en slim)

Leen, leuk dat je even elke dag langskomt om te laten weten hoe het met je gaat. Wat leef ik toch met je mee, en ik voel weer helemaal het gevoel wat ik voelde toen ik zover was. (wat een zin haha)
En wat grappig: 'lopen als een pinguin' (Iris noemt ze een pinbin)

Loekie, wat grappig, Sarah is nu even lang en zwaar al Niels 3 weken geleden. Bijna precies dezelfde lengte en gewicht.
Niels is volgens mij ook langzamer met alles. Iris was wel erg snel hoor, ik ben blij dat Niels het allemaal wat rustiger aandoet, zo blijft hij ook wat langer baby. Wat voor een maat heeft Sarah nu? Niels zit in 62, soms 68. Niels is wel veel meer aan het brabbelen dan Iris deed. Hij verteld hele zinnen en is maar aan het lachen en kwebbelen in de box. Heerlijk.
Is bij jullie de Bumbarage voorbij?? Hier is-ie nog even hevig, haha En nijntje (nijse volgens Iris)

Hier gaat alles goed, gisteren een nieuwjaarsbijeenkomst gehad van mijn familie, Iris heeft zich helemaal volgepropt met al het eten wat er stond. We waren er alsmaar achteraan aan het rennen, maar op een gegeven moment hebben we maar wat door de vingers gezien, want we kregen wat van haar.
Ze liep de hele dag rond met bolle wangen hahaha. Ze is vroeg naar bed gegaan, viel als een blok in slaap en werd pas om 8.30 weer wakker.

doei!!

Link naar deze reactie
13/01/2008 @ 12:55
silly

Loekie, we waren tegelijk, haha.
Leuk hè, dat brabbelen. Hier zegt Iris ook de meest nieuwe dingen ineens en dan denken wij ook altijd dat het ws van de crèche komt.
Een boterham is brambam, en Iris is Irig. Ze kan de S niet uitspreken.
Maar nu gaat ze, zoals ik al schreef, meer 2 en 3 woordjes gebruiken in een zin.
Laatst zat ze bij mij op bed en wou van bed af. Ze deed dat terwijl ze gelijk zei: Irig Ielf kijken goed oke daaaag! (Iris gaat naar Niels kijken is dat goed? Oke dag) hahaha, leuk hè!
Ik wist niet wat ik hoorde!

Link naar deze reactie
14/01/2008 @ 09:15
Dusanka

Ik krijg een vermoeden dat Zoon 2 zich aan heeft gediend !!!

Link naar deze reactie
14/01/2008 @ 09:24
silly

Denk je dat? Ohhhhh, wat spannend, ik heb kippevel!

Link naar deze reactie
14/01/2008 @ 12:26
Loekie

Ohhhh, ik ben ook heel nieuwsgierig!!! Hopelijk horen we snel iets!

Ben nu net even een broodje met Guido aan het eten. Hij ziet van alles en is heel druk aan het kletsen (Kitty (=de poes) ook broodje en hij ziet vanalles in de lucht, vliegtuigen (van die wolkstrepen), wolken en vogels, heel grappig! Eten schiet alleen niet zo op..... Hij heeft een krentebol en voordat die op is, daarom maar even computeren tussendoor.

Sarah kletst niet zo veel, af en toe wat geluidjes en als je tegen haar praat, zegt ze vaak wat terug. Ze heeft nog wel wat maat 62 aan, maar dat wordt toch echt wel klein.Guido was op dezelfde leeftijd ook groter en zwaarder. Misschien toch het verschil jongen-meisje?

Wacht met spanning op bericht van Leen........

Groetjes Loekie

Link naar deze reactie
14/01/2008 @ 12:31
silly

Ik denk niet dat het verschil in meisje/jongen is, want hier is Niels ook minder groot en zwaar dan Iris. Het lijkt meer of de 2e kleiner, lichter en langzamer is. Jij en ik hebben dat in ieder geval wel. Volgens mij heeft Dusanka dat ook.
Typisch hè.

Ik wacht ook met spanning af op een bericht van Leen.

Had ik al verteld dat ik woensdag weer moet werken? Gelukkig maar 2 daagjes per week, dat is nog te overzien.

doei!

Link naar deze reactie
14/01/2008 @ 13:15
leen

Online Status Bekijk profiel
hey dames,

neen neen nog altijd even zwanger als voordien. Gisteren geen tijd gehad om even te passeren. Gisterenavond wel gedacht dat het in gang geschoten was maar de tijd tussen mijn weeen was iets teveel. meestal 10min. Heb wel regelmatig zeer harde weeen. Een ding weet ik zeker: lang zal het niet meer duren. Ik denk dat hij ook al zeer laag zit want mijn buikje hangt echt bijna tot op de grond. Als ik zit ligt mijn buikje gewoon te rusten op mijn benen.

Loekie, ze zou inleiden omdat het serieus zwaar begint te worden en ik enorm veel steken heb waardoor ik soms nauwelijks vooruit geraak. Ik denk dat ze ook vreest dat het een veel zwaarder babytje zou worden dan dat Robbe was en dat ik daardoor ook misschien moeilijker zou kunnen bevallen.

Silly, ook al weer terug aan het werk zeg. Dan nog op Robbes verjaardag.

Dusanka, als jij dat ziet zitten om zo'n hyves pagina aan te maken dan mag je dat gerust doen hoor. Da zou zeer lief zijn.

Dames
zal tot later zijn
Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
14/01/2008 @ 13:18
silly

ai Leen, heb je het zo zwaar!? Ik leef met je mee. En 1 ding is zeker: het duurt niet lang meer bij je. Al die voorweeen, wat moet jij het zwaar hebben.
Succes meid, we denken aan je (dat heb je zeker wel gemerkt? haha)

kus Syl

Link naar deze reactie
14/01/2008 @ 18:53
Dusanka

2x ..zucht

[Laatst gewijzigd door Dusanka - 14/01/2008 @ 18:54] - Link naar deze reactie
14/01/2008 @ 18:53
Dusanka

Aaaaaaaaaaah Leen toch...nou ik steek weer een kaarsje voor je aan hoor...deze dagen zijn net zo erg als de laatste weken...bah
Ok lieverd ik ga een pagina voor je maken !!!
Dus dames als jullie een uitnodiging krijgen met Leen dan weten jullie dat he !!

Uuuuuh nou eerlijk gezegd...Xavi is een stuk forser EN groter dan Gertje hoor...man wat een end is dat kind...hij zit nu in 68/74 hij heeft met toch een paar stelten waar je u tegen zegt hahaha
Nee het gaat bij mij niet op...het is echt dag en nacht verschil die 2 echt met alles.

Gertje hier vindt ook alles fantastisch...maar aangezien meneer ook een echte vis is en dus een vreselijke aandachttrekker...heeft meneer nu besloten de traanbuizen s goed te trainen...dus...janken om iedere scheet...naaaaaaaaaah echt TE erg..... daar kan ik dus niet tegen he...janken om niks...ja ik weet het, het is weer een fase zucht... maar gelukkig ook wel heel gezellig...hij pikt zoveel woorden op echt te bizar... hij gaat echt als de brandweer !!!
Hij kan ook zelf zijn sokken en schoenen aan doen...goed he !!!!
Hij wil ook van alles echt tot in de details bestuderen en als hij buiten loopt nou trek dan maar 1 uur extra uit want meneer bekijkt alles maar dan ook alles wat het oogje ziet..... en dat is veel.
Fietsen vindt hij ook fantastisch en hij zit op de fiets met zijn voeten op de pedalen en roept dan duw....maar helaas ...hahahah...hij komt niet vooruit lol

O Silly..de S...is hier ook vaag...je krijgt dus rare niet afgemaakte woorden hahaha

Laterrrrrrrr

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 12:07
silly

Dusanka, dan gaat het bij jou inderdaad niet op, Xavi heeft zulke lange benen? Zal hij dat van jou hebben? Niels heeft ook zo'n lang lichaam. Strakjes gaan we weer naar het cb en dan weet ik hoeveel hij weegt en hoelang hij is. Maatje 62 gaat soms wel te krap zitten, vooral zijn truitjes. Daar neem ik nu al maat 68 voor.
Wat leuk dat Gertje zo veel gaat leren. En die taal! hihi zulke leuke woordjes maken ze.

Leen, meldplicht! Het is al middag en ik begin weer nieuwsgierig (lees zenuwachtig) te worden haha.

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 15:33
leen

Online Status Bekijk profiel
Hoi dames,

Hier ben ik dan weer met mijn meldingsplicht Nog steeds geen tweede spruit te bekennen. Morgen terug op controle (15u45) ben zeer curieus hoe ver het al zal staan.

Dusanka, ge zijt een schatje.

Straks met Robbe naar kind en gezin. Voor de allerlaatste keer.

Groetjes
en tot morgen?
Leen

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 09:28
Dusanka

Gefeliciteerd met Robbe

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 18:58
silly

Gefeliciteerd met je mannetje Leen! kusssss van ons

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 13:11
silly

Haai dames,

Leen, hoe was de controle gisteren? Alles goed?
En hoe was de verjaardag van Robbe? Heb je het groot gevierd, of rustig gehouden?

Ik ben gisteren weer gaan werken. Tja, hoe was het?
Het was heerlijk om weer tussen de meiden te zijn, te kwebbelen, lachen en weer nuttig te zijn. Weer over wat anders nadenken dan voedingen en luiers...
Maar wat een ellende is het brengen en halen naar de crèche zeg!!!! Om 6.45 stond ik op om te douchen, dan 2 kleintjes wassen en aankleden, voeden, Iris ontbijten, spullen pakken (schriftje, kolfspullen en melk) en dan de deur uit, ppffff. Naar de auto met 1 kind in de maxi cosi en 1 kind bij me die alle kanten op wil lopen en dan 2 tassen op mijn rug. De auto in, dan alles inpakken naar de crèche rijden weer uitpakken, alles uitleggen aan de leidsters dan naar je werk.......ik vond dat niet leuk die drukte. Ik was ook nog eens 5 min te laat door de drukte en dan moet je nog werken tot half 6 .
Na je werk weer het hele ritueel, maar dan omgekeerd. Ik werd er gek van en was moeier van de crèche tocht dan het werken.
Vandaag bijkomen van de drukke eerste dag gisteren, maar dan moet je ook moeder zijn. Ach, ik kom ooit wel weer in een ritme, maar nu vind ik het niet leuk.

Loekie, alles goed?
Dusanka, lief van je dat je voor Leen Hyves hebt gemaakt. Er staat nog niet veel op, zou ze.....?

doei! Ik ga weer wat huishouden doen en Niels knuffelen, want die miste ik gisteren heel erg! (maar hij deed het er goed)

kussssssssss

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 16:22
silly

Leen?
(hahaha, net of ik niks beters te doen heb)
Heb je nog een of ben je aan het of heb je al in je armen?

hihi, als je het erg vind, moet je het zeggen hoor.

doei!!!

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 20:02
Loekie

Hallo,

Leen, Gefeliciteerd met Robbe! Al weer 2 jaar! Wat heeft hij op zijn verjaardag gekregen? Heb je nog tips voor me? En hoe is het met nummer 2????

Silly, ik ken het, de drukte bij de creche. En ik kan je vertellen, het went. Ik vond het eerst ook een enorm gestress en nu, het ritme is weer gevonden. Even volhouden. Wel fijn dat het weer beviel om op het werk te zijn!

Verder niets bijzonders hier.

Groetjes Loekie

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 20:10
Dusanka

Nou als Leen niet bevallen is dan vreet ik mijn schoen op...echt...
Ik denk dat de weeen de 15e in de avond door zijn gezet...Dus misschien dat Robbe toch een broertje voor zijn verjaardag heeft gehad...het zou wat zijn he...!!

Silly..ach het is een kleine moeite om te doen en ze kan zo ook ff meegluren he...is toch gezellig.

Hier alles top....Xavi slaapt nu al 2 dagen door tot 07.30 en dat is eigenlijk omdat hij nu 4 ipv 5 flessen krijgt en fruithapje en groenten...het verteert dus langzamer en hij doet het er dus een stuk beter op !!! De laatste fles krijgt hij nu rond 20.00/20.30 met 3 scheppen pap
Hij mocht vandaag ook voor het eerst 5 min. in de loopwagen...heb m goed vastgezet dmv een handdoek rond zijn middel...nouuuu helemaal fantastisch vond hij dat springen dat kind hahahaha....maar ja had ik het nu maar niet gedaan want nu als hij dat ding ziet dan wel hij weer lol...maar daar is hij nog te jong voor...hij moet echt nog even langer wachten.
Xavi wil dus echt niet meer liggen...al ga je op je kop staan hij schreeuwt de hele boel bij elkaar...springen en zitten dat is het mooiste wat er is...en natuurlijk met zijn grote broer spelen.
Als ik de was ophang liggen die 2 lekker op bed te spelen en krijgt Xavi heus wel eens een pets tegen zijn hoofd of een knuffel in zijn gezicht..maar ja...ze moeten het leren he...het loopt niet uit de hand en Gertje is natuurlijk echt supertrots op zijn 'verantwoordelijkheid'! Hij onthoudt trouwens wel alles die draak...hij is echt gek op autorijden en hij mag op de parkeerplaats dan ook sturen...dus als Dirk zegt; morgen mag je sturen staat hij op het moment dat hij wakker wordt naast Dirk en zegt dan...papa, jij auto..broem broem en doet dan voor hoe je moet sturen.
Of na het boodschappen zeg ik...eerst ff uitpakken en dan gaan we fietsen...meneer staat zodra we thuis zijn met fiets in de hand bij de deur. Ook gaat hij nu dingen zelf verzinnen...hij deed deze week' er komt een muisje aangelopen..... hij kriebelde op mijn arm en riep ineens heel hard PIEP hahahaha...vind ik weer humor.

Je ziet..ik geniet ervan !!!!!!

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 14:00
Loekie

Hallo,

De post bracht hier net een kaartje, een geboortekaartje van Lucas. Leen van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lucas. Ik hoop dat met jullie alles goed is! En een heel leuk kaartje! Dat is wel een heel mooi verjaardagskadootje voor Robbe, en daarbij, hoe krijg je het voor elkaar, twee kinderen van verschillende leeftijd hun verjaardag op dezelfde dag. Is wel leuk voor de toekomst, ieder jaar een dag heel groot feest! Geniet lekker van je kraamtijd en we horen vast snel hoe het met jullie gaat!

Dusanka, lekker dat je zo geniet van je kinderen (en je hoeft je schoen niet op te eten, hihi). Samen op bed, echt gezellig voor de mannetjes! Ik heb Guido en Sarah wel eens samen in de box. Guido is dan ook heel voorzichtig met Sarah, geeft haar speeltjes en pakt ze vervolgens weer af. En Sarah maar lachen. Xavi al springen. Dat is toch wat, zo klein en dan al zo veel willen. Sarah wil wel graag rechtop zitten, zodat ze goed kan zien wat er allemaal om haar heen gebeurt, maar springen, nee, dat zie ik haar echt nog niet doen.

Ik geniet hier ook van de kleintjes, Guido is op het moment helemaal fan van kranen (om te takelen enzo). Gisteren heb ik een kraan gekocht uit de Thomas de Trein serie. En nu is deze kraan zo geweldig, dat hij gisteren niet wilde eten, Guido zat aan tafel met een bord eten voor zich en de kraan en hij wilde alleen de kraan. Eerst wilden we natuurlijk niet dat de kraan ook bij het eten stond, maar dat werd zo'n drama. Gisteravond moest de kraan mee naar bed. En toen ik nog even bij hem ging kijken, lag hij te slapen met de trein in de hand.

Gisteravond heb ik toen hij sliep de kraan uit zijn handje gepulkt, zodat hij nog even tijd zou hebben voor een boterham. Vanochtend werd de boterham wel gegeten, maar hij riep al om zijn kraan, en nu ligt hij weer in bed, met de kraan. Hoezo een knuffel, gewoon een kraan om mee te slapen.

Ik heb voor Guido gisteren een groot bed besteld. Deze wordt begin maart geleverd. Is een mooi verjaardagscadeau. En dan bestel ik een mooi Thomas de trein dekbed erbij (is de nieuwe passie op dvd gebied hier, in plaats van de hele dag roepen "Bumba kieken" is het nu "Thomas kieken"). Sarah lijkt op het moment een beetje stil te staan in haar ontwikkeling. Ik denk dat het sprongetje er bijna is, en dan zal ze wel weer snel vooruit gaan (da hoop ik dan maar, maar ik heb er alle vertrouwen in). Ze is wel een hele blije en tevreden baby en een lekker slaapkop, 's nachts slaapt ze van 21:00 tot 07:00. Ze krijgt nog wel 5 flessen, 4 lukt hier nog niet en met de hapjes ben ik nog niet begonnen. Ik heb er nog niet zo veel zin in, en op het CB adviseren ze heel sterk om nog even te wachten. In dit geval volg ik nog maar braaf het advies even op.

Het is hier weer flestijd.

Dikke kus Loekie

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 14:16
silly

Leen! Gefeliciteerd met Lucas! (heeeele mooie naam, is mijn favoriet na Niels en zo heet mijn broer)
We horen vast wel snel je verhaal!
(hier is de post nog niet geweest, dus heb het kaartje nog niet gezien)

Loekie, ik wacht ook tot 6 maanden met bijvoeden, omdat dan pas de darmpjes volledig ontwikkeld zijn. Dat is hier het advies. Dus lekker tot 6 maanden volledige borstvoeding en dan maar eens een stronkje broccoli proberen.
Wat leuk van Guido, die treinenliefde. Ja, hoemeer drama jij ervan maakt, hoe harder hij ws gaat brullen.
En al een groot bed, zo, das al een hele stap! Ik ben benieuwd hoe hij het zal vinden. Wij wachten er nog heel lang mee, want ik weet wat er gaat gebeuren 's nachts. Iris zal haar hele kamer overhoop gaan halen, plus de andere slaapkamers...Nee, hier nog even haar ledikant, met spijlen.

Dusanka, wat kan je kleine Xavi al veel! Niels is dan wel een maandje jonger, maar die ligt hier lekker in de box om zich heen te kijken op zijn gemak. Vanochtend heeft hij voor het eerst zijn handjes ontdekt.
Hij probeerd ookal een beetje op zijn zij te draaien, maar dat lukt natuurlijk nog niet goed.
Nee, Niels doet echt alles op zijn gemakkie.

Ik ga snel boodschappen doen, doei!!!!!!!

kus

[Laatst gewijzigd door silly - 19/01/2008 @ 14:49] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina