Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/10/2007 @ 13:12 Monique | Hoi Ina, Sterkte deze week. Is wel moeilijk he! Hopelijk voel je je volgende week opgelucht, of bij de volgende controle. Als je dan maar kunt zien dat je kleine het goed doet nietwaar? Hoe gaat alles verder? Zie aan je foto's dat je al een aardig buikje ontwikkelt... Ik ook hoor... Merk nu bij mij dat ik vermoeider wordt en meer moeite heb mijn werk vol te houden. Wel lastig want het is best druk. Groetjes en hoop snel weer van je te horen Monique |
| 10/12/2007 @ 13:24 Monique | Hoi Ina, En hoe gaat het nu met jou? Groetjes Monique |
| 15/01/2008 @ 11:01 Monique | Hoi Ina, Hoe gaat het bij jou? De spannende periodes weer een beetje voorbij? Bij mij begint het nu weer spannend te worden. Maar hopen dat het met de bevalling binnenkort allemaal goed komt. Net verlof en begonnen met bijslapen. Begin nu weer wat eerder wakker te worden. Wel goed. Teken dat ik wat uitgerust raak. Zie dat je je profiel ook niet meer hebt aangepast. Hoop snel weer wat van je te horen. Groetjes Monique |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Oktober 2007 dan maar?!

en nu maar duimen dat het verder goed gaat. ik heb eigenlijk geen reden om ongerust te zijn. want ik vloei niet en verder nergens last van.