< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Oefenen voor 2de vanaf '07

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
17/01/2008 @ 09:50
ilsie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey allemaal,

Karin het is leuk om te lezen hoe het met je kindjes gaat. Dus je hoeft je echt niet slecht te voelen om hier te komen vertellen over ze hoor. Tenslotte zijn de meeste van ons al zwanger.

Niempje wat een buik heb je al zeg. Toen ik 5 maand zwanger was van onze Kobe zag je nog niks.

Jenny misselijk. Is wel lastig, maar dan voel je wel dat je zwanger bent he. Ik hoop dat je al een beetje geruster bent.

Ben het lijstje nog eens gaan zoeken en voel me eigenlijk wel een beetje eenzaam vanboven. Deze morgen me ongi weeral gekregen. Ik vraag me af of het ons ooit nog gaat lukken, want de moed begint me wel in mijn schoenen te zakken.

Bijna zwanger
-----------------
Phie, 17e cyclus, 2de kindje, nod 28-11
Ilsie, 15e cyclus, 2de kindje, nod 16-02

Zwanger:
-------------
Rain, 2de en 3de kindje, 01 december 2007
Tielke, 2de kindje, 08 februari 2008
Lies, 2de kindje, 11 april 2008
Saartje, 2de kindje, 1 juli 2008
Niempje, 2de kindje, 24 augustus 2008
Jenny, 2de kindje,

Bevallen:
-------------
Karin, zoon Joep, 04-10-2007, uitgerekende datum was 01-10-2007

Groetjes

ilse

[Laatst gewijzigd door ilsie - 19/01/2008 @ 20:07] - Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 15:27
karin

Ilse, balen meid... waarom nou niet he!! Pfff... doe jij al iets aan tempen/ovu testen of weet ik het wat?
Lief dat je het wel leuk vind als ik kom schrijven!! maar kan me ook wel goed voorstellen dat dat moeilijk voelt! jij had immers ook al graag zwanger willen zijn of een kindje in je armen willen ehbben!!

Phie hoe is het bij jou?

Rain zal toch ondertussen ook al wel bevallen zijn?? Iemand daar wat van gehoord/gelezen?

Liesje bij jou schiet het ook al aardig op meid. Hoe gaat het met je? hoe voel je je? Alles allemaal al beetje in huis en klaar voor je beeb??

Ik heb gister de uitslagen van Anouk gekregen.
Haar schildklier werkt te snel, wat dus een oorzaak kan zijn dat ze weinig aan komt, terwijl ze wel goed/veel eet. En dat ze dus van die hyperaktieve buien kan hebben, en daarna heel moe en futloos kan zijn.
Maar dit heeft niks met haar vele ziekzijn te maken.
Haar afweersysteem was op 2 punten niet goed ontwikkeld, maar was een beetje een dubieuze uitslag... zat net op het randje van wel/geen aktie erop te ondernemen.
Wel was duidelijk te zien dat ze hoge obstipatie heeft. (waarschijnlijk door alle kuurtjes dat haar darmen een optater hebben gehad) ik moet haar nu komende dagen laxeren, dat ze paar dagen diarree heeft. En dan de laxeer iets afbouwen zodat ze normaal poept.
Nu is het altijd hard!
En maandag over een week worden haar neusamandelen geknipt. Wel spannend. is een kleine ingreep, maar toch volledige narcose he. Pfff... kan daar op tv al niet tegen als kindjes onder narcose gaan... laat staan mijn eigen kindje... maar goed, ff tanden op elkaar dan maar!
Mochten deze akties niets helpen, gaat ze verder onderzoek doen naar dat afweersysteem (omdat in je darmen veel antistoffen worden aangemaakt, ze hoopt dat als die bij anouk weer goed werken, ze dan ook weer meer afweer opbouwt)
En haar schildklier gaat ze over een maandje nog weer prikken, en dan kijken we dan of we daar wat mee moeten doen.

Al met al wel prettig dat er nu wat akties worden ondernomen. En ik ben heel blij dat ik zo heb gezeurt om door te willen naar de kinderarts. Die obstipatie had anders niemand opgemerkt. Ikke zelf ook niet... ze poept namelijk wel dagelijks, maar wel altijd hard.
Maar als je altijd maar een vol gevoel hebt, wil je ook niet echt eten, en moet je ook spugen als het verstopt zit... wel logisch ... maar goed...

Vanmorgen met haar naar het buro geweest. Ze woog gelukkig weer 'normaal' 12,1 kg. en was 92 cm. Ze is dus in een maand tijd nu ruim weer 1,5 kg aangekomen. Ik geef haar veel energieverrijkt eten... en nu ze wat beter poept laatste weken eet ze ook weer erg goed. Gelukkig!!
Verder qua ontwikkeling was alles picobello. Haar motoriek was al ver voor haar leeftijd uit ontwikkeld. En haar spraak was ook al erg goed.
kort om... een tevreden mama... nu hopen dat ze er straks beetje van opkanpt he!

Joep heeft ook vannacht weer helemaal dorogeslapen van 20 - 8 uur. Vind ik toch wel knap met 3,5 maand hoor! ben dan ook wel beetje trots!! Verder heb ik met hem gewoon echt niks te doen. Op tijd eten, op tijd slapen... dan vind hij alles best!

Doei doei

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 20:29
karin

p.s. heb mijn profiel aangepast met 4 recente foto's van mijn liefjes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina