< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » onthaalmoeders met katten?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
onthaalmoeders met katten?
02/01/2007 @ 19:41

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Ik ben aant overwegen om OM te worden in ons nieuwe huisje. we zijn aant bouwen. Maar ik heb sinds een jaar 2 katten en die gaan dus ook mee naar het nieuwe huis. Ze zijn gewend om binnen te zijn overdag. Dus ik wil ze eigenlijk in ons nieuwe huis ook binnenlaten maar ik heb gelezen dat je geen katten moogt hebbe als je OM bent. Alle of toch dat ze niet bij de kinderen mogen komen

Is er iemand die Om is en die toch katten heeft? hoe doen jullie dat? Gewoon buiten en als de kinderen weg zijn, mogen de katten binnen of hoe?

En hoe regelen jullie je huishoudelijke taken? Strijken, wassen en poetsen??? Allemaal in het weekend? Ook boodschappen doen in het weekend?

Groetjes
Leen

Link naar deze reactie
02/01/2007 @ 20:50

hallo

ik ben geen om maar ons om had een hond en nu nog een kat ik had daar geen probleem mee ik vind dat de kinderen daar mee moeten leren omgaan.
ik weet niet hoe dat via kind en gezin is of zo de kattebak wel wag of zo zeker ons dagmoeder deed ook veel als er kindjes in bed zaten waarom niet als ze toch slapen.
hopelijk heb je er wat aan

groetjes wendy en veel geluk

Link naar deze reactie
04/02/2007 @ 16:36

hallo, mijn dochter gaan naar een onthaalmoeder
en daar loopt eengrote kat rond. een schat van een beest die geen vlieg kwaad doet. en ze komt ook bij de kindjes.
als je ze wat gescheiden houdt zou dat toch geen kwaad kunnen zou je denken. maar bij kend en gezin zijn ze heel streng hé

alvast succes als om

groetjes nathalie

Link naar deze reactie
05/02/2007 @ 16:15
nanceke

Online Status
Hallo,

Ik ben OM. Ik heb geen katten, wel 2 honden.
Ik werk via een dienst. En van onze dienst mogen geen huisdieren bij de kinderen. Ik zet dan ook mijn kleine hondje apart als ik kindjes opvang. De andere hond zit buiten, dus geen probleem mee.
De meeste ouders maken er helemaal geen problemen mee, ook al zou ons hondje bij de kindjes spelen maar ik zet hem toch apart omwille van de dienst. En je tekent ook een contract waar het instaat dat er geen huisdieren aanwezig mogen zijn in de ruimtes waar er op het moment kindjes aanwezig zijn.
De was en de strijk,... doe ik als de kindjes slapen of in het weekend...
Veel succes nog bij het opstarten.

Vele groetjes,
Nancy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]