[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/01/2007 @ 16:05 Twinkle | Waarom krijg je tegenwordig zulke rare reacties als je een groot gezin hebt? Van jullie zijn konijnen enzo? ![]() Het is toch mooi als je een groot gezin kunt hebben.. ![]() |
| 05/01/2007 @ 19:19 s | Vroeger kregen de mensen doorgaans meer kinderen. Was weinig anticonceptie, moest van geloof of was noodzaak om kinderen te hebben voor de oude dag. Sinds dat allemaal niet meer zo mee speelt gaat het merendeel van de mensen ervan uit dat je nu kiest voor hooguit 2 kids. Je werk en eigen ontwikkeling staat hoog op de lijst. Want dat is tegenwoordig modern en je moet het nou eenmaal ontgelden als je het anders doet als de meeste mensen..... Ik ben een thuis blijfmoeder, was al jong moeder(24 is jong tegenwoordig) en ook nog eens zonder rijbewijs en dat is natuurlijk ook helemaal niet modern en dus mag iedereen je daar op aanspreken. Ik heb 2 kids en er heeft idd nog nooit iemand tegen me gezegd van : goh maar twee??? Wees blij dat jij je eigen keuzes durft te maken en niet mee loopt met hoe de ideeen van anderen zijn. Dat is toch niet vol te houden! Je hoeft je niet te verdedigen als iemand voor je voeten gooit dat je wel een konijn lijkt, laat gewoon maar weten dat je het een vreemde opmerking vind. Veel geluk met je gezinnetje! ![]() |
| 02/05/2007 @ 15:47 oem 3isaa | ik vind het super leuk een groot gezin. droomde er vroeger al van. heb nu 2 kids en ben pas bijna 22. ik vind het heel erg leuk, en gelukkig kan ik het goed aan. ik ben ook thuisblijf moeder, anders denk ik dat ik het niet aan zou kunnen. ik wil ook graag een groot gezin. ben benieuwd! groetjes |
| 09/05/2007 @ 09:51 oem 3isaa | woow nr 8! dat zal gezellig zijn in huis! je oudste is maar 4 jaar jonger dan ik ben haha! ik ben 21.. veel succes met de zwangerschap. ik heb trouwens ook nog een zusje van 4 jaar oud. |
| 11/05/2007 @ 09:48 oem 3isaa | ik hoop niet dat jullie het vervelend vinden dat ik op dit forum zit omdat ik geen groot gezin heb. maar ik vind het ontzettend leuk om te zien en te lezen vandaar. ik vraag me af of jullie werken? en wie er thuis is van jullie. en of het ooit stil is thuis hahahaha! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Waarom?

en laat de ongelukkige maar lekker wegkwijnen in hun commentaren
Dat zullen ook wel veel mensen niet kunnen begrijpen, maar wij zijn gelukkig en daar gaat het om! 
en tegen de buitenwereld die inderdaad geen begrip meer opbrengt voor gezinnen met meer dan 2 kids..terwijl het toch zeker tegenwoordig een bewuste keuze is die je maakt als gezin
. Heeft gewoon een tijd lang stil gestaan omdat ik single was