< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD februari '07 : wie ook?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
04/03/2007 @ 19:10
greet

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Ik denk dat mijn er aan het doorkomen zijn heb vandaag al de hele dag wat bruin verlies.
Dus mijn cyclus zat deze maand op 35 dagen.
Vind het niet zo erg had het na 2 negatieve testen niet meer verwacht op naar de volgende ronde.

Link naar deze reactie
05/03/2007 @ 11:09

Hoi allemaal,

ik kan het niet geloven, maar ik ben zwanger!

Ik ben juist naar de HA geweest en ipv bloedtest heeft hij gewoon een zwangerschapstest gedaan en positief. Ik kan het écht niet vatten. Dit had ik nooit verwacht, des te meer omdat ik zo'n onregelmatige cyclus heb.
Hij heeft dan toch bloed getrokken en vanavond mag ik bellen. Ik hoop dat het allemaal een beetje in orde is qua HCG.

Ik ben toch een beetje voorzichtig gelukkkig!!!

Dus, nu kan ik met zekerheid al mijn zwangerschapssymptome opnoemen:

- 7 dagen voor NOD had ik krampjes
- ik ben 1x misselijk geweest
- en 's morgens heb ik altijd een beetje diarree ((sorry)

en that's it! voorlopig...

Het verschil met mijn vorige cyclussen is wel dat ik dit keer géén pijnlijke of gevoelige tepels heb en niet (slecht 1x) misselijk ben geweest.

Zo, ik hoop dat ik voor sommigen onder jullie een beetje hoop heb kunnen geven.

Lola xx

Link naar deze reactie
05/03/2007 @ 12:31
sproetje

Dag allemaal!

lola, van harte gefeliciteerd meid!! Enhorabuena

ik zit nog in bange afwachting! Nog geen spoor van de , en mijn temp was vanmorgen nog hoger.
ik ben een beetje onpasselijk, dat blijft wel...
ben vanmorgen naar de huisarts geweest, ze heeft bloed getrokken. Auw, want in de ene arm lukte het niet, en dus heb ik in beide armplooien een prikje

nu nog wachten tot zes uur vanavond!
ben eeeeerg benieuwd!
heb mijn man niet gezegd dat ik naar de arts ging, want hij verjaart vandaag, en ik hoop stiekem op een goed resultaat zodat hij toch nog een extra kadootje heeft!!!!

blijven dus!!!

hoe is het met de rest hier?

Link naar deze reactie
05/03/2007 @ 12:49
Beertje26

Online Status Stuur bericht
Hoihoi allemaal,

Lola: gefeliciteerd! Geniet ervan.

Aan de andere wachtenden: ik duim voor jullie.

Ik heb het duimen voor mezelf maar opgegeven dit keer. Ik ga er vanuit dat ik een gewone ongi heb. Ook al gaat het een beetje anders dan anders. Heb namelijk 2 dagen heftig bloedverlies gehad (met stolsels) en daarna eigenlijk alleen maar steeds een druppeltje bloedverlies. Vorige 2 maanden ging het ook ongeveer zo. Terwijl ik anders toch echt zeven dagen vloeide (wel minder als nu de 1e 2 dagen).
Ik ga er vanuit dan mijn ongi dus qua lengte veranderd is.
Ook niet erg hoor, want de hebben is ook niet leuk.

Verder niets te melden hier.

Groetjes,

Beertje

Link naar deze reactie
05/03/2007 @ 13:19
suzanne

Hallo allemaal,

Lola, gefeliciteerd meid, war geweldig nieuws!
Helemaal als je het niet verwacht.
Hopen dat de HCG wat mooi is, ben benieuwd.

Beertje, ik heb hetzelfde als jou gehad, dat bruin verlies, dat heb ik anders ook niet als ik ongi moet worden. Maar vorige week begon het bij mij ook met bruin verlies. Heel vreemd, het heeft de hele week wisselend geweest, maar beetjes echt helder rood bloed. Dacht ik dat het over was en toen kwam het weer, echt heel raar. normaal, ben ik het 3 a 4 dagen, helder bloed, maar nu heb nog iets last van bruin veries. weet niet hoe dat kan.

Liefs Suzanne

Link naar deze reactie
05/03/2007 @ 16:22
suzanne

Oh, sorry, beertje, ik dacht dat jij ook bruinverlies had, maar lees nu, heftig bloedverlies, sorry, dan hebben we niet hetzelfde

Liefs Suzanne

Link naar deze reactie
05/03/2007 @ 19:11
sproetje

joehoe ik ben zwanger!!!!!!

vanmorgen bloed laten trekken, me door de dag gesleept, en een uur geleden gebeld!!!

ik kan het nog niet goed geloven!!

maar ben wel heeeeeeeeel blij!
ik had het niet verwacht, ik had deze cyclus helemaal aan niks gedacht, en omdat ik dacht dat mijn eisprong een week of twee weken later was, hadden we niet bijzonder op klussen gelet... Dus nu weet ik ook dat het op valentijn verwekt is, hihi!!!

Link naar deze reactie
05/03/2007 @ 20:06
nefertiti

Lola, gefeliciteerd meid, en jij ook nog een keer Sproetje (heb ik op het maart forum ook al gedaan, maar mag best nog een keer)

Link naar deze reactie
05/03/2007 @ 20:07
Beertje26

Online Status Stuur bericht
Sproetje: van harte gefeliciteerd. Echt leuk voor je/jullie.

Link naar deze reactie
05/03/2007 @ 20:15
sproetje

bedankt!

ik hoop dat het voor allen een vruchtbare maand mag worden!
mijn duimen blijven

A propos, voor wie problemen heeft met z'n cyclus; ik kan van harte teunisbloemolie aanbevelen... 'k had een potje uit het kruidvat. Ik had deze maand een cyclus van normale lengte en ben nog zwanger op de koop toe! en we hadden helemaal niet veel geklust ofzo, ik dacht echt dat het niks ging worden...

Link naar deze reactie
05/03/2007 @ 20:29
greet

Sproetje en Lola proficiat he!

Ik denk dat ik de teunisbloemolie ook ga halen zodat mijn cyclus wat regelmatiger wordt.
Ben ondertussen ook aan het tempen (om te zien of er een eisprong is)we zullen wel zien wat het deze maand wordt.Ik heb nu zoiets van wat komt dat komt en anders op naar de volgende ronde(we zitten ook nog maar in ronde 3 he!)

Veel sucses aan iedereen

Groetjes

[Laatst gewijzigd door greet - 05/03/2007 @ 20:30] - Link naar deze reactie
05/03/2007 @ 21:25
sproetje

driemaal is scheepsrecht he! Lola en ik zaten ook in ronde drie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina