< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » combinatiepil en menstruatie

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
combinatiepil en menstruatie
16/04/2007 @ 07:50
sima

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hi Nancy
Het is weer niet goed... heb nog 9 pillen te gaan tot mijn stop week, maar Het is al begonnen...afgelopen vrijdag - dus in de helf van de strip. Het is hevige bloed verlies... met veel psychische prikbaarheid en overgevoeligheid... maar zonder lichamelijke klachten (geen buikpijn). het is nu als 4 dagen aan de gaang .
Mischien heb dat te maken met mijn vorige strip - toen had ik geen stop week (in februari).
Ik had gehoopt dat alles weer goed was, dus die regels volgens strip, maar zo te zien, is het laang niets .
Verder gaat het redelijk. Ik weet niet of je heb gelezen in andere topic "auto ongeluk - ook dat nog..." maar mijn vriend had bijn dodelijke autoongeluk gekrijgen ( 3 april). Onze auto is totaal los dus helas we kunnen niet op vakantie eend april . Hij is aan het regelen andere busje te kopen, maar daar moet nog gas instalatie ingebouwd worden, dus dat kost veel geld en tijd.
Ik ben bezig om aan faste baan te komen, ben dus volop aan het soliciteren, bij een vaste zorg insteling, en hoop dat het me zou lukken... want werken via uitzendb. begien te werken op mijn zenuwen... ongegelmattig en overal en nergens.
En hoe gaat het me jou? Alles goed?
Groetjes Sima

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 12:14
Nancy

hey sima,

Wat rot dat je nu al aan het menstrueren bent. Dat kan inderdaa dmisschien komen doordat je 2x geen stopweek heb gehad. Hopelijk gaat het volgende maand beter. Bij mij is het de laatste keer goed verlopen, geen klachten
Oh wat erg die ongeluk!! Hoe gaat ie met je vriend? Niks ernstig? Rot dat je vakantie niet doorgaat, maar wees blij dat hij nog leeft. Veel sterkte.
Ja een uitzendburo is maar niks! Na de verhuizing ga ik ook weer zoeken naar een baan, want pas geleden werd mijn contract niet meer verlengd. Gewoon het liefst parttime, want hele dagen hou ik niet meer vol.
Groetjes

Link naar deze reactie
30/04/2007 @ 09:12
sima

Hallo Nancy
Ik zit nu midden in mijn stopweek, en.... NIETS ,
Geen enkele menstruatie teken. Ik snaap het er niets van...
Woensdaag moet ik met nieuwe strip beginnen. Het lijkt alsof ciclus is opgeschouwen, dus 2 weeken geleden was ik ongesteld, en nu ben ik in het "vruchtbaare periode", want ik merkt dat het nu veel meer doorzichtelijke slijm voorkomt.
Ik vraag me af, of ik toch veilig ben... Nu is dus risicoperiode (volgens me) en ik slik nu geen pil door die stop week, dus ... wat denkje ???.
Met ons gaat naar alle omstandigheiden goed.We gaan niet naar Luxemburg, maar paar dagen naar Zeeland.
Ik ben echt aan paar dagen tussen uit... het is te veel gebeurt in die 5 manden.
Hoe is het me jou? Je bent nu ook in je stop week, toch ?
Groetjes !!!
Sima

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 11:03
Nancy

Hey sima,

hmmz zolang je je pil slikt ben je veilig volgens mij. Ik heb soms vlak voor mijn stopweek ook meer last van "slijm". De laatste keer was het al half doorgekomen nog voor mijn stopweek!
Nu slik ik ze weer en gaat het tot nu toe goed. FF afwachten.
Ja verder gaat ie wat beter. Mijn relatie was bijna over . We hadden veel irritaties op den duur. Hebben 2 weken apart geleefd/ geslapen. Zijn nu weer bij elkaar gelukkig. Nog 2 weekjes en we krijgen de sleutel van ons nieuwe huis!

Groetjes!!

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 11:57
sima

Hello Nancy
Bij me ook niet zo best. Kijk even op de Forum, onder "Voer voor discusie ", onder topic "einde relatie nadert" daar heb ik mijn verhaal opgeschrijven.Ik weet het ook niet meer.
Groetjes !

Link naar deze reactie
22/05/2007 @ 12:07
Nancy

Hey sima,
Ik heb je andere andere verhaal ook gelezen. Tjonge wat rot voor je! Wel een beetje egoistisch van hem dat jij je mening niet mag zeggen! Hiervoor heb ik ook zo'n slechte relatie gehad. Van me toenmalige ex mocht ik ook nooit mijn mening zeggen en altijd maar doen wat hij wou. Maar voor hem was het nooit goed. Ik werd meer als een slaaf behandeld en voor niks afgekat. Dat trek je op den duur niet meer hoor. Misschien is dit ook wel beter zo dat jullie uit elkaar gaan. Tuurlijk zal het moeilijk voor je zijn de eerste maanden, maar nu kan je wel aan jezelf gaan denken.
Kom op he meid

XXX

Link naar deze reactie
01/08/2007 @ 17:18
sima

Hallo Nancy
ik weet niet of je op die topic nog kom...
Hoe is het met je?
Met me ... van alles en wat.Ik ben niet meer aan de pil... want ik ben 15 weeken zwanger door de pil heen .
Ik kwam erachter pas 4 weeken gelede.
Ik ben overrompeld,verdritig en kwaad.
En hoe is het met jou?
Groetjes! Sima

Link naar deze reactie
02/08/2007 @ 09:08
MariposA

Online Status Bekijk profiel
Hoi Sima, ben je ook niet een beetje blij met het kindje dat in je buik groeit? of ben je boos om het feit dat de pil niet goed heeft gewerkt?

Groetjes, Vlindertje

Link naar deze reactie
02/08/2007 @ 09:37
sima

Hi Vlindertje
Ik ben niet boos op de baby, maar meer op het pil die niet gewerkt had zoals het moet.
Ik moet nog wennen aan die zwangerschap, het was volkomen onverwachtm en heb me overrompeld.
Ik heb heeeeeel zware periode achter de rug, vol met stress, verdriet, voede etc.
Maar die baby is wel welkom, ik ga hem niet straffen om wat het is gebeurt, en dat die onverwacht is gekomen.
Ik heb hem gekregen, en hij is welkomm ondanks de omstandigheiden.
Hij heb niets mis gedaan, we wel...
Groetjes ! Sima

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina