< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Net zwanger! » omgeving brugge.....zomerse babys

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Net zwanger!
omgeving brugge.....zomerse babys
23/04/2007 @ 17:02
An

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Eefje,

veel last van de warmte heb ik niet. Ik vind het eerder een voordeel dat het warm is... Dan hoef ik geen lange broek aan te doen. Een kleedje kan ook en dat zit zooooo veeeeel makkelijker! Alles begint echt te spannen en te doen. Ben intussen al meer dan 14 kg aangekomen en dat begint toch wel te wegen.
Maar voor de rest gaat alles prima! Ik heb nog geen echte voorweeen. Ik heb af en toe een beetje buikpijn, zo wat menstruatie-achtig. Vrijdag zal ik weten ofdat ik al opening heb. Denk het niet... Dan laat ik wel iets weten! De baby zit in ieder geval nog heel erg hoog. Ze zit echt te duwen tegen mijn ribben.
Nog 2 weekjes werken en dan zit het erop! Ben aan het aftellen.
In ieder geval, iedereen, vele groeten van mij en euh... Doe dat verder goed hé!

Zoen,
An

Link naar deze reactie
06/05/2007 @ 13:13
An

Hoi iedereen,

ik dacht gisteren dat het begonnen was. Ik ben eventjes naar het ziekenhuis gegaan omdat ik een stekende pijn had in mijn buik. Ik wist wel dat het geen weeen waren omdat de pijn bleef aanhouden maar ik wou toch zeker zijn omdat we met de hele familie naar Bellewaerde gingen gaan (mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd). Daar aangekomen was de pijn verdwenen maar toen ze me aansloten aan de monitor kreeg ik toch om de 2.5min weeen. Ik heb ook al een baarmoederhals dat voor 3/4 verweekt is en 2 centimeter opening. De gyn zei dat de weeen echter nog niet sterk genoeg waren om te bevallen en dat ik 2 uur mocht gaan wandelen en dan mocht terugkomen. Toen heb ik toch gevraagd ofdat ik naar Bellewaerde mee kon gaan. En omdat de baby in uitstekende conditie was, mocht ik het proberen. Ze dacht echter dat ik er binnen enkele uren toch terug zou staan... Maar zelfs na een hele dag dretsen in een familiepark en daarna een etentje met de hele familie is mijn kleintje toch niet gekomen. Zo zie je maar... En vandaag heb ik nergens meer last van!! Jammer genoeg, want ik verlang ook echt om mijn kleintje te zien.

Groetjes,
An

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 09:16
eefje

Online Status Stuur bericht
Hoi,
Wat spannend bij jou Ann. Hoop voor je dat je kleintje vlug zal komen nu. Wanneer moet je terug op controle?

Hoe is het met de andere brugse zwangeren?
Alles nog in orde?

Hiet alles nog goed, wat last van hoofdpijn en vermoeidheid maar de misselijkheid is toch al weg

Vele groetjes

Eef

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 10:29
An

Hoi iedereen,

ik loop hier nog steeds rond hé. Ben gisteren wel mijn slijmprop verloren! Dus dat is toch ook al een stapje vooruit. Maandag was ik nog op controle maar er was qua opening niets veranderd.
Volgende maandag moet ik terug!

Groetjes,
An

Link naar deze reactie
14/05/2007 @ 16:28
eefje

Hallo iedereen!

An weet je al iets meer? Of ben je ondertussen al bevallen? Ik duim voor je
Ik mag woensdag terug op controle

Groetjes van mij

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 20:18
An

Hoi iedereen

ik ben maandag 14 mei bevallen van een prachtige baby! Haar naam is Maité. T is echt een schatje.
We zijn van vandaag thuis en aangezien het ons eerste is, is het wel wat wennen om routine te zoeken.
Een verslagje volgt later!

Dikke zoenen van mama (tis nog altijd raar om dat te horen) An en Maité.

Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 09:40
eefje

proficiat Ann met je dochtertje!
Veel geluk gewenst
en laat nog weten hoe het is gegaan hé!

Vele groetjes

Link naar deze reactie
21/05/2007 @ 12:26
kiara

Online Status
Hallo iedereen...

An echt van harte proficiat met de geborte van je dochter...en wat een mooie naam...

Eefje...success woensdag als je op controle gaat...

Hier gaat alles naar wens...behalve dat ik denk van gyn te veranderen wat het is echt een vervelede zaag!!!!

Ik hou jullie wel verder op de hoogte...

kusjes
kiara

Link naar deze reactie
01/06/2007 @ 19:18
An

Hoi iedereen,

foto's van onze kleine meid kunnen bekeken worden op mijn profiel!
Is het geen schatje?

Zoen van ons!

Link naar deze reactie
03/06/2007 @ 08:05
eefje

hey,

Echt een mooie baby Ann!
En nog een snelle bevalling ook.
Ze is nu al 2 weken, het gaat toch rap hé!

Nog 2 weken en ik ben ook alweer in de helft, dan krijg ik een echo en kunnen we hopelijk zien wat het wordt.
Voel de baby al elke dag goed bewegen en dat stelt me toch gerust.

Vele groetjes van mij aan iedereen!!

Link naar deze reactie
18/06/2007 @ 12:31
kiara

Online Status
Hallo meiden...wow het is hier echt stilgevallen he...

@an...volop aan het genieten met jou kleine uk? er al een beetje aan gewend?

@eefje...hoe was je termijn echo? al kunnen zien wat het wordt???

hier weer van de week een echo gehad en alles zal er piekfijn uit met onze kleine meid...ze groeit goed...ben wel tot de conclusie gekomen dat ik toch van gyn verander...dus volgende echo zal bij een onbekende gyn zijn...zal zeker spannend zijn!

verder begint het nu wel allemaal zwaar te wegen, maar ja dat hoort er bij zekers!

tot binnekort hoop ik!

groetjes

kiara

Link naar deze reactie
18/06/2007 @ 14:39
eefje

hallo iedereen,
Vorige vrijdag heb ik een echo gehad en hebben jammer genoeg niet kunnen zien wat het wordt.
Kleintje lag verkeerd en de moederkoek ligt vooraan en konden eigenlijk niet zoveel zien. Meer uitleg heb ik niet gekregen van de gyn.
Ben wel van plan om een 3D echo te laten maken bij studio9months in Gent. Hopelijk met een goed resultaat en een mooie foto. Ze doen nu ook zwangerschapsmassages en dat zie ik al helemaal zitten!

Kiara:
Bij welke gyn ga je dan de volgende keer? Hoe komt het dat je gaat veranderen? Heb daar ook al aan gedacht maar durf het eigenlijk niet.

Vele groetjes
eef

Link naar deze reactie
25/06/2007 @ 12:59
kiara

Online Status
hoi eefje...

Spijtig dat je nog niet heb kunnen zien wat dat het wordt... volgende keer misschien...

Ik gan volgende keer bij dokter Mestagh in KNokke....

Mijn reden is heel eenvoudig, de dokter die ik had zinde mij helemaal niet...hij was precies meer geinteresseerd in mijn gewicht dan ik het kijken of alles in orde was met beebje...pffff echt vervelend...

Het is natuurlijk wel delicaat, vooral omdat ik toch nog de kans loop dat hij van wacht is als het tijd is om te bevallen...maar ja die risico neem ik erbij...

Ik vind dat het moet klikken tussen jou en je gyn...dus als jij je niet goed voelt bij jou dokter...gewon veranderen! lol

tot binnenkort...kusjes

kiara

Link naar deze reactie
25/06/2007 @ 22:29
An

Hoi iedereen,

Lang geleden he. Maja, zo'n kleintje neemt echt veel tijd in beslag. Alles gaat goed, maar...

ik zit met een probleempje...
Even snel schetsen...
Ik geef volledige borstvoeding. Gisteren is mijn ma komen babysitten. Ik had een flesje afgekolvd, dit in meerdere keren omdat ze zeker zou genoeg hebben (180 cc). Mijn ma heeft dit gegeven om 21u30 en ze heeft doorgeslapen tot 6u deze morgen. Normaal drinkt onze kleine meid aan de borst om 24u en komt dan terug rond 5u. Soms iets vroeger, soms iets later...
Nu zou ik natuurlijk graag hebben dat ze, zoals gisteren, de hele nacht doorslaapt.
Zou ik niet genoeg melk hebben? Ik zou graag een laatste flesvoeding geven om 23 u. Bijvoeden dus.
Wat denken jullie? Ik kan het niet echt anders oplossen he? Ik heb duidelijk niet genoeg melk in mijn borst om haar de hele nacht te laten doorslapen... Ik heb al nan-pro in huis gehaald...
Wie, o wie, kan mij helpen?
Oja, onze dochter is vandaag 6 weken en ik zou graag borstvoeding blijven geven tot 3 maanden...

Groetjes,
an

Link naar deze reactie
27/06/2007 @ 21:17
kiara

Online Status
Hey An,

maak je zekers geen zorgen...het heeft niet noodzakelijk te maken met te weinig mek hebben...

wel is het ze dat een baby meestel minder van een borst binnenkrijgt dan van een fles...reden: melk vloeit makkelijker te binnen in een fles, ze moeten meer moeite doen bij het drinken van een borst...

weliswaar is flesvoeding veel zwaarder ... ik denk niet dat het kwaad kan om bij te voeden met flesvoeding...bij mij werd het zelfs aangeraden toen mijn zoontje 4 weken was...

ik zou zeggen probeer het een keertje...het zal zeker geen kwaad kunnen....

ik hoop je hiermee geholpen te hebben...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
kiara

Link naar deze reactie
29/06/2007 @ 22:30
Emma

Hey dames,

Ik wou hier ook even posten dat Ellen deze morgen bevallen is. Ik ken haar van een juli-topicje. Ik heb net even met haar man gepraat via msn.

Haar zoon Samme is 54.5 cm groot en weegt 3800 gr. Alles goed met mama en zoon volgens de trotse papa.
Haar water was gebroken sinds eergisteren maar pas vannacht weëen...

De rest vertelt ze zelf wel...

groetjes Emma (nog een zomerse mama uit Brugge)

Link naar deze reactie
29/06/2007 @ 22:36
Emma

Sorry dames, verkeerde brugge-topicje geselecteerd blijkbaar...

Link naar deze reactie
30/06/2007 @ 07:52
An

Hoi Emma,

bedankt voor de info! Ellen zit inderdaad niet op dit topic maar is alom bekend op 9maand.com!
Proficiat aan Ellen!

Groetjes,
An

Link naar deze reactie
17/08/2007 @ 21:36
kiara

Online Status
Mijn kleine prinsesje is op 9 augustus geboren....

Meer details volgen!

xxxxxxxxx
kiara

Link naar deze reactie
18/08/2007 @ 10:48
An

Proficiat Kiara!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina