[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/01/2007 @ 23:32 | ![]() Hallo allemaal, ik ben ontzettend trots, dat wij zwanger zijn. Het gaat nu allemaal te snel, het is best apart dat wij straks ouders worden, me vriendin is zelf 23 jaar en ik 24 jaar. Vele mensen zeggen dat je te jong bent om nu al een kind te nemen. Maar 1 ding, dit hebben we samen besluiten: als het komt dat komt het, op een avond is het gebeurd. Zullen we nu een kind maken. Weken later, hebben ik voor me vriendin een zwangerschaptest gehaald... Toch was ik bang en toch weer blij. De dag erna hebben we de test uitgevoerd, mijn reactie was terughoudend en blij. Me vriendin was ontzettend blij!!! Ze werd al zenuwachtig en toen ze de uitslag zag, zag haar vreugde uit haar gezicht stralen. Waarom was ik bang, hoe gaan we verder... Want we hebben nog geen eigen huis, me vriendin werkt, ik studeer. zullen we het wel redden met ons financiën. dit als gezien matrieël, houd weer me niet tegen dat ik bewust de besluit heb genomen om een kind te nemen. Waar mij nu omgaat, is dat we een dak onder ons hoofd hebben, om warmte en liefde was ons aan ons aanstaande baby kan geven. Tuurlijk moet er rekening gehouden worden, reeël gezien. willen wij er alles eraan doen, dat het kind niets te kort krijgt en dat is voornaamste met de de belangrijkste middelen, (niet matrieël gezien) om ons kind de warmte en liefde kan geven. Ons kind noemen we tijdens ons zwangerschap periode Keesje. Dus Keesje van ons mag je komen, we staan met open armen op je te wachten. Dit is mijn belevenis die ik even beschrijf, ik vraag me af hoe sommige "jonge" vaders dit beleven. Ciao Tiyo ![]() |
| 10/01/2007 @ 11:54 | Hier een korte reactie van een jonge moeder in spe. Wij zijn er beiden maar 21 en hebben besloten om een kind te krijgen. Ik werk nog maar pas (net afgestudeerd) en mijn vriend studeert ook nog. Wij hebben wel een huis. Toch heeft dat me ook niet tegengehouden om aan kinderen te beginnen(zijn nog niet zwanger). Geniet gewoon van de zwangerschap. Leeftijd heeft niets te maken met liefde en kinderen... |
| 11/01/2007 @ 19:36 Esther en K3 ![]() | Heeeeey Tiyo, Wat leuk, een bewust jonge papa! ![]() Van harte gefeliciteerd met jullie 'Keesje'! ![]() Als het je leuk lijkt, kom eens kijken op mijn forumpje.. Laat je niet misleiden door de naam, juist bewust jonge papa's zijn ook erruuuuug welkom! http://www.bewustjongmama.tk/ Liefs Esther ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

"Jonge" vaders

!!