[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/01/2007 @ 12:05 Sarah ![]() ![]() | Hallo, ik ben een 23 jarige mama uit Turnhout en ik zoek gezellige mama's (en papa's) uit de Kempen om eens mee te praten |
| 22/01/2007 @ 13:32 happy family | hey Sarah, Ik woon ook in de Kempen. Vind het een fijne streek om te wonen en ben er trots op om te zeggen dat ik in de Kempen woon. Wij wonen niet zo ver van Turnhout. Met wij bedoel ik mijn man en zoontje van bijna 2 jaar. vele groetjes |
| 23/01/2007 @ 12:43 Sarah ![]() ![]() | Niks moet, alles mag maar ik heb een group opgericht voor ouders uit de Kempen en Limburg. Iedereen kan meelezen maar kan pas reageren als ze geregistreerd zijn. http://groups.msn.com/KempischeOuders/ |
| 24/01/2007 @ 14:17 happy family | Hey Sarah Ik woon nog net in Beerse, meer tegen kant van Rijkevorsel als je de streek hier zo wat kent? Tja de mentaliteit niet zo een problemen mee, ik heb als kind ook altijd zo wat in de Kempen gewoond en dat rustige dat doet me goed... ale echt boerenbuiten is het hier nu ook niet maar ik kan toch genieten van de rust. Woon je in het centrum van Turnhout of waar woon je ergens? Gaat Lani al naar school? Mijn zoontje mag op einde van het jaar naar school, vind het wel iets om naar uit te kijken alhoewel ik van de week zo voorbij de scholen reed waren de kindjes zo op de middag buiten aan het spelen en dan dacht ik bij mezelf.. zie mijn zoontje daar nu al staan. Ik beelde me zo in dat hij daar maar wat stond rond te draaien... Uiteindelijk begint hij niet mee een nieuw schooljaar maar sluit hij ergens aan. De meeste kindjes hebben dan al kunnen wennen aan elkaar en wat dan met mijn zoontje? Woon je al lang samen met je ventje dan? Ik woon nu mijn vierde jaar samen, is ergens wel wennen maar het lukt wel. Eens ritme gevonden kom je er wel he vele groetjes ik zal een van de dagen eens op je group komen kijken... zijn er al veel mensen lid? |
| 31/01/2007 @ 11:44 happy family | ik heb me geregistreerd maar kan er nog niet in... hoe komt dat? |
| 16/02/2007 @ 14:53 Nijntje | Wij vallen eigenlijk net buiten de kempen, in Lanaken. |
| 25/02/2007 @ 23:39 | hoi kirsten, je zoontje kobe is is op dezelfde dag geboren als mijn zoontje alleen een jaar later. maar ik was eigenlijk ook uitgerekend voor 30 dec. ikzelf ben van beerse afkomstig. naast turnhout dus. als je wil mag je me altijd toevoegen op msn hoor. precies wel een gezellige bende die 3 jongens van jullie. groetjes Greet, Yoran, Buikbeebje ![]() |
| 25/02/2007 @ 23:40 greet mama van yoran ![]() | oeps precies niet ingetekend geweest nu dan wel ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Kempse mama's