< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Kempse mama's

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
16/01/2007 @ 12:05
Sarah 9Maand Moderator

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,
ik ben een 23 jarige mama uit Turnhout en ik zoek gezellige mama's (en papa's) uit de Kempen om eens mee te praten

Link naar deze reactie
22/01/2007 @ 13:32
happy family

hey Sarah,

Ik woon ook in de Kempen. Vind het een fijne streek om te wonen en ben er trots op om te zeggen dat ik in de Kempen woon. Wij wonen niet zo ver van Turnhout.
Met wij bedoel ik mijn man en zoontje van bijna 2 jaar.

vele groetjes

Link naar deze reactie
22/01/2007 @ 15:18
Sarah 9Maand Moderator

Hoi

Wat is niet ver van de Turnhout.
Ik ben oorspronkelijk uit Brussel maar ben voor mijn ventje naar hier verhuisd.
Ik vind het hier ook heel fijn, het was alleen maar effe aanpassen aan de mentaliteit.

Link naar deze reactie
23/01/2007 @ 12:43
Sarah 9Maand Moderator

Niks moet, alles mag maar ik heb een group opgericht voor ouders uit de Kempen en Limburg. Iedereen kan meelezen maar kan pas reageren als ze geregistreerd zijn.

http://groups.msn.com/KempischeOuders/

Link naar deze reactie
24/01/2007 @ 14:17
happy family

Hey Sarah

Ik woon nog net in Beerse, meer tegen kant van Rijkevorsel als je de streek hier zo wat kent?

Tja de mentaliteit niet zo een problemen mee, ik heb als kind ook altijd zo wat in de Kempen gewoond en dat rustige dat doet me goed... ale echt boerenbuiten is het hier nu ook niet maar ik kan toch genieten van de rust. Woon je in het centrum van Turnhout of waar woon je ergens?

Gaat Lani al naar school?

Mijn zoontje mag op einde van het jaar naar school, vind het wel iets om naar uit te kijken alhoewel ik van de week zo voorbij de scholen reed waren de kindjes zo op de middag buiten aan het spelen en dan dacht ik bij mezelf.. zie mijn zoontje daar nu al staan. Ik beelde me zo in dat hij daar maar wat stond rond te draaien... Uiteindelijk begint hij niet mee een nieuw schooljaar maar sluit hij ergens aan. De meeste kindjes hebben dan al kunnen wennen aan elkaar en wat dan met mijn zoontje?

Woon je al lang samen met je ventje dan?

Ik woon nu mijn vierde jaar samen, is ergens wel wennen maar het lukt wel. Eens ritme gevonden kom je er wel he

vele groetjes

ik zal een van de dagen eens op je group komen kijken... zijn er al veel mensen lid?

Link naar deze reactie
31/01/2007 @ 11:44
happy family

ik heb me geregistreerd maar kan er nog niet in... hoe komt dat?

Link naar deze reactie
16/02/2007 @ 14:53
Nijntje

Online Status
Wij vallen eigenlijk net buiten de kempen, in Lanaken.

Link naar deze reactie
22/02/2007 @ 11:59
Kirsten & Co

Online Status Bekijk profiel
hoi,

Ik ben Kirsten en ben van de Kempen, de antwerpse kempen. Maar ben geboren in Turnhout.
Ik ben mama van 3 jongens en woon al meer dan 10 jaar samen met mijn pracht van een vent.
Mijn oudste zoontje, Robbe, is net 7 geworden, dan volgt Giel, bijna 5 en dan Kobe en die is net 1 jaartje.

Een drukke bende thuis maar wel superleuk.

groetjes
Kirsten

Link naar deze reactie
25/02/2007 @ 23:39

hoi kirsten,

je zoontje kobe is is op dezelfde dag geboren als mijn zoontje alleen een jaar later. maar ik was eigenlijk ook uitgerekend voor 30 dec.

ikzelf ben van beerse afkomstig. naast turnhout dus.

als je wil mag je me altijd toevoegen op msn hoor.

precies wel een gezellige bende die 3 jongens van jullie.

groetjes
Greet, Yoran, Buikbeebje

Link naar deze reactie
25/02/2007 @ 23:40
greet mama van yoran

oeps precies niet ingetekend geweest

nu dan wel

Link naar deze reactie
27/02/2007 @ 18:12
Kirsten & Co

Online Status Bekijk profiel
Hoi Greet,
Ik ben net even gaan kijken op jullie site, mooi hoor.
Ik schrok wel toen ik las welk verlies jullie geleden hebben. Veel sterkte nog, het zal niet simpel zijn om dit te moeten meemaken met nog zo'n jong kindje, en eentje onderweg. Je lijkt me een moedige vrouw.
Yoran is inderdaad 1 jaartje ouder dan Kobe, ik zag ook dat je uitgerekend bent op 18 mei, awel Giel (de tweede) is 17 mei jarig misschien ook op dezelfde dag?

groetjes,
Kirsten

Link naar deze reactie
27/02/2007 @ 19:39
greet mama van yoran

hoi kirsten,

idd dat was ik nog in bovenstaande bericht vergeten te zetten. dat onze 2 spruit voor 18 mei is en wie weet mss wel geboren word op 17 mei, dat zou voor mij een mooie datum zijn mede omdat ja op die datum mijn vriend verongelukt is.

heb dat al veel gehoord dat ik me heel sterk en moedig houd, maar ja wat kan ik anders doen, mijn kinderen verwaarlozen of wat. dat had mijn vriend ook niet gewild en kmoet eerlijk zeggen die houden me recht ook hoor, want tis voor hun dat mama voort gaat met haar leven zodat ze niks te kort zouden komen.

ben zelf ook verschoten hoor van hoe ik nu door leven ga na alles wat er gebeurd is. want zag men vriend echt wel graag sommige hadden lang twijfels ook nog toen we onze yoran kregen, maar ik denk dat ze na begrafenis wel verschoten zijn want dan pas is er gezegd geweest dat we trouwplannen hadden in 2008.

maar ja we kunnen het verleden niet terug draaien he. dan had hij die dag thuisgebleven hoor.

thnx voor het bezoekje op de de spruiten hun site.

groetjes tot de volgende

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]