< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » Cyclus wanneer

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
03/06/2007 @ 11:44
Mir

Online Status Stuur bericht
Hé, ik zie dat het weer bijna zover is voor jou. Is weer spannend! Ik hoop dat het deze keer eens raak mag zijn..
Houdt me op de hoogte!

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 09:04

doe ik in iedergeval nu nog niks te bekennen ook niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar dat was de vorige keer ook zo

Link naar deze reactie
10/06/2007 @ 12:49
Mir

En? Al ongesteld geworden?
Zoals je op mijn banner kunt zien is mijn bevallingsdatum toch met een week vervroegd. Omdat ik op beide echo's bijna een week voorliep, heeft de verloskundige het toch maar aangepast. Is wel lekker, kan ik ook een week eerder met verlof.
Over 3 weken gaan we een weekend naar de Ardennen met wat collega's van mijn man. Heb ik wel veel zin in, ik kan alleen niet echt deelnemen aan het survivalprogramma, maar ja, ik ga gewoon voor de gezelligheid mee. Het reizen is straks over dus geniet ik er nu maar van.
Mijn buik is nu al goed zichtbaar, ik ben al bijna op de helft, gaat hard hé?
Succes..

Link naar deze reactie
12/06/2007 @ 09:15

Nou ik was een week overtijd dus ik dacht is nu raak he test gedaan negatief en zondag dan toch ongesteld he.

Het gaat zeker snel dat je nu al op de helft bent zeg ik had iets van 2 maanden in mijn hoofd haha

Link naar deze reactie
22/06/2007 @ 11:53
Mir

Hé, jammer voor je. Je krijgt toch een beetje hoop als je al een paar dagen over tijd bent lijkt me.
Op mijn werk is een collega ook zwanger, niet die collega die ook "bezig" is, maar een andere. De collega die bezig is, loopt sinds 2 weken bij een gynecoloog omdat ze niet ongesteld wordt en dus ook geen eisprong heeft. Is wel sneu, want ze wil zo graag kinderen en nu zijn haar 2 collega's wel zwanger. Ze kan er goed mee omgaan en ik probeer er wel op te letten dat ik er niet de hele dag over praat.
Zo zie je maar dat het echt een wonder is... Dat vind ik nog steeds.
Succes in je vruchtbare periode nu!

Link naar deze reactie
22/06/2007 @ 12:06

o dat is wel zielig ja..

Ik weet niet zeker of mijn eisprong nu is want het is bij mij allemaal in de war gegooid.

Hoe voel jij je er misselijk geweest of niet

Link naar deze reactie
24/06/2007 @ 10:51
Mir

Ik ben niet echt misselijk geweest, ik heb echt niks te klagen, want ik voel me heel goed. Wel sneller moe, maar dat heeft iedereen.
Ik ben ook nog bijna niks aangekomen, anderhalve kilo ofzo. Alleen mijn buik is dus dik en de rest (nog) niet. Joepie, joepie!!! Maar dat kan nog komen...
Mensen zien het nu ook zelf dat ik zwanger ben en al die reacties zijn echt wel leuk.
Ben jij niet meer regelmatig ongesteld dan?

Link naar deze reactie
25/06/2007 @ 08:38

Ja het lijkt mij ook heel leuk als mensen het zien.

Gelukkig maar dat je niet misselijk bent geweest enzo.
Ik ben niet echt meer regelmatig ongesteld, 2 maanden geleden 3 dagen later en vorige maand 10 dagen over tijd.

Even afwachten wat deze maand doet

Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 16:00
Dark Angel

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Kan iemand mij even die cyclusbanner uitleggen??? Ik snap even niet welke dag je nou moet invullen?

Laatste menstruatie is van 12 tot 15 juni
16 juni eerste pil
6 juli slik ik de laatste pil en 10 juli tot 13 juli ongesteld..

Alvast bedankt..

Link naar deze reactie
02/07/2007 @ 16:35
Dark Angel

Volgens mij heb ik hem nu goed..Het is even uitzoeken

Link naar deze reactie
03/07/2007 @ 08:28

Als je gestopt bent met de pil kan je eigenlijk je banner pas invullen je weet namelijk nog niet hoe je menstruatie loopt, Als je je eerste menstruatie hebt dan vul je je eerste dag van die menstruatie in

Ga je voor je eerste kindje?

Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 15:18
Dark Angel

Uhm nee ik ben niet echt bezig voor me eerste kindje. Zou wel willen maar moeten nog even wachten me vriend is er nog niet klaar voor en we wonen nog niet samen. Dus nog even wachten...

Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 15:49

o ok, Maar ben je wel gestopt met de pil??

want als dat niet zo is heb je weinig aan die banner want als je de pil slikt heb je geen eisprong...

Hoe lang ben je al met je vriend samen?

Link naar deze reactie
04/07/2007 @ 18:28
Dark Angel

Nee nog niet.Ja maar nu heb je toch ook een cyclus. Er is ook een eitje maar die word niet bevrucht en dan word je ongesteld. Me vriend heeft net een huis gekocht en we wonen nog niet samen. Deze maand hebben we 9 maanden een relatie dus nog niet zo heel lang. Maar wel een sterke band met elkaar.

Fijne avond allemaal

Link naar deze reactie
15/07/2007 @ 19:06
Mir

Nog nieuws?
Ik ben al heel lang niet meer hier geweest, druk op het werk en met alle voorbereidingen.
Hoe is het verder met jou?
Ik heb afgelopen week de 20-weken-echo (ik ben natuurlijk al 23 weken, maar het was druk in het ziekenhuis) gehad en die was helemaal goed. Echt een geruststelling, want dit was echt een medische echo, waarbij ze al een hoop afwijkingen zouden kunnen zien.
Verder nog een weekendje naar de Ardennen geweest, bijna niks kunnen doen, maar het was wel erg gezellig. Nog 1 week werken en dan heb ik een weekje vakantie. Alleen mijn man jammergenoeg niet, die moet doorwerken omdat het zo druk is. Ik ga een paar dagen bij mijn ouders en zussen op de camping logeren in Nederland, dus hopen dat het mooit weer blijft.
Ging jij nou ook nog op vakantie?

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 08:56

nog steeds niks
mijn man is nu voor 4 weken naar Turkije naar zijn oma, dus ik ben lekker alleen....

Ik heb pas in september vakantie en ik weet nog niet of ik wegga ik denk het niet.
Wat fijn dat alles goed was op de echo ben echt blij voor je

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 15:09
Mir

Hoi hoi,

Zo ik heb lekker van een paar dagen niks doen genoten op de camping. Het weer was niet altijd even best, maar ik heb me prima vermaakt.
Is je man alweer terug uit Turkije? Lijkt me wel lang zo 4 weken weg of niet? Het is alweer bijna september, dus jouw vakantie komt ook in zicht. Ze zeggen dat als juli en augustus slecht zijn qua weer, je dan vaak in september wel mooi weer hebt, dus wie weet...
Wij hebben het erg druk de komende tijd, veel verjaardagen en feestjes in augustus. Maar dat is wel gezellig!

Groetjes Mir

Link naar deze reactie
07/08/2007 @ 15:16

Ja hij is al terug ik ben deze maand weer over tijd er klopt niks meer van mijn cyclus...

Hoe is het met je zwangerschap heb je veel klachten???

Op mijn afdeling op het werk zijn er nu 3 zwanger haha alle drie rondt de zelfde tijd uitgerekend

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina