< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » NIeuw lid met reeds een aantal berichten

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
NIeuw lid met reeds een aantal berichten
20/01/2007 @ 09:44
Dream

Online Status
hey allemaal

ik wil me eerst even voorstellen ik en een jonge meid uit vlaanderen van 21 wordend jaar
Momenteel zijn ik en mijn vriend 3 en een half jaar samen maar nog niet toe aan kinderen , door ene paar ongelukkige maanden heb ik reeds een vroegtijdig miskraam gehad ( afstoting door pil)
Ik neem momenteel desorelle 20 en heb normaal gezien weinig last van kwaaltjes van de pil dan toch

Deze cyclus van de pil ben ik gelijktijdig gestart met ene antibioticakuur zonder daarbij gezien te hebben dat dit de werking van de pil beïnvloedde
3 weken geleden de donderdag benik herbegonnen met d epil en zaterdag met antibiotica , ondertussen waren we al een paar keer intiem geweest
en op vrijdag ontdekte ik dat het blijkbaar de werking toch verminderde , omdat ik ook allergisch ben aan antibiotica moest ik op aanraden van de dokter wel steeds mijn temp. bijhouden omdat ik de vorige maal hele hoge koorts kreeg
na wat opzoeking bleek dt ook een beetje richtwijzer kunnen zijn als er een eisprong zou zijn
dinsdag 35,7 ( dit is dus de 4 e dag na beginnen antibiotica)
woensdag 34,9
donderdag 34,7
vrijdag 34,2
zaterdag 35,7
de andere dagen blijft dit de normale temp
na samenspraak met mijn moeder zou dit wel degelijk een eisprong kunnen geweest zijn toen ik het vrijdag ontdekte dat de antibiotica minder werkte hadden we de avond er voor al intiem geweest

Vandag heb ik een test gedaan 4 dagen voor mijn menstruatie en die was negatief
wat me wel verschrikkelijk opvalt is dat mijn tepels enorm van kleur veranderen
je kan het donkerpaars-bruin noemen , maar soms denk ik dat ik even mezelf gek maak ook !
Deze week ben ik 4 kg afgevallen :o weet eigenlijk helemaal niet hoe dat komt hoor elke dag halve kilo en ik heb geen honger gehad en normale hoeveelheden gegeten .

Ik ben onlangs geopereerd aan de appendix en had daarbij later erge last aan debuikspieren , sinds 2 weken heb ik een ontzettend trekkend gevoel aan de navel ( alsof er iemand loopt aan te trekken of zo)
dit gevoel had ik 2 dagen voor mijn vroegtijdig miskraam ( deze is samengekomen met mijn opgewekte menstruatie van de pil)

Ik weet niet goed waar ik nou aan toe ben
mijn gevoel is gewoon verward

dit is wel een groot verhaal geworden zo te zien hopelijk raken jullie er wat aan uit hé ;)

groetjes

dream

P.S.: moest het net zo zijn zouden ik en mijn vriend het toch met open armen ontvangen hoor , maar liever toch ons eerst geheel settelen :p

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 15:20

Online Status
hey

heb juist uw verhaal gelezen
ik vind het erg van je miskraam

in maart 2006 heb k het ook meegemaakr
ik kreeg mijn maandstonden niet kwas 2weken overtijd
de dokter zei door de stress
maar ik was er niet zeker van dus heb ik in februari 2testen gedaan en die weze uit dat ik niet zwanger was dus ik weer naar de dokter omdat die steken in mijn onderbuik er nog steeds waren en nog geen menstruatie te zien
ze heeft bloed genomen en dan paar dagen erna bleek k was zwanger Ik was er blij mee (7weken al)
2dagen erna kreeg ik een bloeding ben dan naar spoed gegaan en de dag erna door verwezen naar een gynecoloog
die zei me van je bent het vruchtje aan het verliezen dus ze gaf me methergine druppels mee voor het vruchtje er laten uit te komen
en kmoest wekelijks mijn bloed laten controleren
en een week n half later beld de gyn mij en ze zegt kom nog een langs want ik zie in je bloedsresultaten da je toch geen miskraam aan het doen bent..
maar paar dagen ervoor is er iets raars uitgekomen dus het vruchtje veronder stel ik.
dus ik naar de gyn .. maar er was niets meer te zien in mijn buik ik begon aan de gyn vragen te stellen en dan zei ze me dat et een leegvruchtzakje was
ik snapte er niets meer van
volgens mij eeft zei een fout gemaakt jha.
en ben ik mijn kindje mss door haar verloren
nooit ga k nog bij die gyn
ondertusse ben ik 23j en heb nu een andere pil maar nogsteeds problemen met mijn menstruatie
echt nie leuk!
ben nu met mijn vriend 2j en een maand samen we wonen ookal samen
ik zou graag een kindje hebben
maar ben dus gheel bang dat ik dat weet ga meemakenecht verwerkt is het nogsteeds niet denk er nog veel aan

hoe gaat het bij jou?
kwens je veel sterkte
groetjes

Link naar deze reactie
23/05/2007 @ 16:35
Ellen'tje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
wat een 2 trieste verhalen zeg

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]