< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?
17/01/2008 @ 17:31
jenny

O ja, Musje kan erover meepraten............

Ik geloof 9 rondes Musje???? Voordat die 2de spruit eindelijk in je buik zat....

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 17:40
Musje

de 10de ronde was het raak...

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 18:54
bloem

Online Status Stuur bericht
stef, hoe was de echo????

mariska welkom. Ik ben dus een van de dames met een miskraam. Wij zitten nu in ronde 7 voor onze eerste.

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 19:06
stefke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
heyyyy

mariska welkom meisje
ik heb ook 7 maanden moeten proberen vooraleer het raak was, maar wel van den eerste keer goed gelukkig
geef de moed niet op hoor en twijfel niet om naar een dokter te gaan hoor! is niet goed voor je zelfvertrouwen en dat heeft weer invloed op je lichamelijk functioneren dus je kan maar beter gaan als je gevoel zegt dat je wil gaan...

de echo vanmiddag was super! de baby ziet er gezond uit en alles was in orde: hartje was goed, hersentjes, navelstreng heeft 3 aders, niertjes... is echt wel een geruststelling hoor!

het geslacht weten we ook maar dat hou ik nog heeeel even geheim omdat ik weet dat een vriendin meeleest hier en wil het graag zelf aan haar vertellen
maar jullie horen het zodra zij het weet hoor

ik ga les gaan geven (nog maar eens) en lees jullie snel weer hoor

dikke kus
stefke

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 19:08
Mariska

Online Status
Hoi Musje, gelukkig er is nog hoop. Ik geloof ook wel hoor dat het gaat geburren, maar die onzekerheid, zo naar.
Ik ga nog even wat info zoeken over die test en dan laat ik je het wel effe weten, welk merk is het??? Je heb testen die kijken alleen naar aanwezigheid, en er zijn testen die ook kijken naar bewegelijkheid.

Ik las dat je kindje scisch heeft, jeetje das wel mooi balen zeg, gelukkig kunnen ze het heel mooi maken, ik heb het zelf gezien toen ik in het lumc stage op de OK liep. Maar er zijn helaas meerdere operaties nodig. Geniet je wel een beetje van je zwangerschap?

Als je nog vragen heb, kan ik het altijd even in mijn lesboeken nakijken, of mischien weet ik het wel, ik ben namelijk operatie assistente.

En Bloem (was het toch),

hoe gaat het er nu mee, hoeveel rondes zijn julie de eerste keer bezig geweest?

Groetjes Mariska

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 19:20
bloem

mariska, de eerste keer was het in drie rondes raak. Nu zit ik in de zevende ronde na mijn mk. Ik heb twee maanden een rare cyclus gehad. Maar nu ik weer monnikspeper neem, gaat dit een stuk beter. Ik doe ook aan tempen en ovu testen om mijn cyclus wat beter te leren kennen.

Ons is het ook nog niet gegund om een humpie te krijgen, dus wij wachten met volle smart tot dat wij aan de beurt zijn. Mijn zus heet overigens ook mariska

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 19:41
bloem

ik las net op een ander topic, dat amarins denkt dat ze zwanger is?????

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 20:13
M_amarins

Tjee, jij bent oplettend

Maar het klopt ja.

Heb verschijdene symptomen en de kans is er.
Mijn borsten voelen als ontzettend pijnlijke zware dingen. Kan geeneens een bh pijnloos dragen... Ze zijn ook erg gespannen.
Ik moet vaak plassen, ben al 2 dagen misselijk en heb steeds buikkrampen...

Weet ook niet eens wanneer mijn ei nu is geweest. Maar weet wel dak hem iig al wel heb gehad en niet, zoals mijn banner doet vermoeden, een dezer dagen.
Maar daardoor weet ik dus ook mijn NOD niet.

Het hele verhaal hierachter komt misschien nog wel eens, maar eerst ff niet. Tis erg moeilijk...

Denk wel dak dit weekend ff ga testen.

Liefs

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 20:16
jenny

Van wie???

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 20:17
M_amarins

Daar laat ik me nu nog ff niet over uit. Sorry...

Verhaal komt nog wel eens...

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 13:49
Lievelien

Gho Amarins,
zo maak je ons (of mij toch zeker) wel nieuwsgierig, hoor...
Hierre voor de rest nog geen nieuws, al zijn er sinds gisteren wel heel regelmatig terugkerende harde buiken...
Groetjes,
eve

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 10:50
bloem

eve veel suc6 met de bevalling!!

Hoe ist met de andere meisjes die nog zwanger proberen te worden??

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 11:09
jenny

He Bloem,

Ik zit nu op dag 20, dus 5 dagen na ei en nog 10 dagen voor NOD.

Helaas wederom hier geen zwangerschapverschijnsels ofzo.......denk niet dat het em deze maand gaat worden..

Gr. Jenny

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 11:36
bloem

jenny misschien een troost, maar de maand waarin ik echt zwanger was geworden voelde ik ook helemaal niets. Pas op mijn nod dag kreeg ik trekkingen in mijn lies en dat was het.

Ik heb voor de lol eens laten pendelen en heb nu twee keer een positieve test voor februari staan, niet dat ik daar al mijn hoop op vestig maar geeft toch wel weer een beetje moed.

Ik heb namelijk best regelmatig last van een baby dipje. Op mijn e.d heb ik er geen last van, maar het zijn vaak de momenten tijdens een bepaald liedje of een zielige film. Ik hoop dat jij misschien iets meer duidelijkheid krijgt als je bij de gyn geweest bent.

Ik zit nu op dag zes dus ga over een dag of 6 weer beginnen met testen. De kans zit er nu wel in dat ik namelijk 27 of 28 dagen ben. En ik wil niet mijn ei missen op de ovu dat zou zonde zijn. Ik ga deze ronde ook nog maar eens het randjefietsen uitproberen en dan zijn mijn ideeen toch echt op hoor!

Nou ja we zullen wel zien.

Liefs Bloem

[Laatst gewijzigd door bloem - 19/01/2008 @ 11:36] - Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 15:16
mariska

Hoi,

Bloem ik zit ook op dag zes, dus we lopen deze maand zo'n beetje gelijk, volgend weekeinde gaan we weer klussen en mijn NOD is 8 feb. geloof ik.

Jenny, toen ik zwanger was van Meike kwamen de zwangerschaps verschijnselen pas een dikke week na de test dus dat zeg echt niets.
Ik ben hard voor ons aan het duimen, lijkt echt leuk als we samen zwanger zijn. En ik duim natuurlijk ook voor Bloem.
Maar wordt jij maar eerst zwanger, jij staat voor in de rij. Ik ben nog niet aan de beurd. Zou wel zo eerlijk zijn als het zo zou gaan, maar zo werkt het helaas niet.

Groetjes Mariska

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina