Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/01/2008 @ 17:31 jenny | O ja, Musje kan erover meepraten............ Ik geloof 9 rondes Musje???? Voordat die 2de spruit eindelijk in je buik zat.... |
| 17/01/2008 @ 17:40 Musje | de 10de ronde was het raak... |
| 17/01/2008 @ 18:54 bloem ![]() | stef, hoe was de echo???? mariska welkom. Ik ben dus een van de dames met een miskraam. Wij zitten nu in ronde 7 voor onze eerste. |
| 17/01/2008 @ 19:08 Mariska | Hoi Musje, gelukkig er is nog hoop. Ik geloof ook wel hoor dat het gaat geburren, maar die onzekerheid, zo naar. Ik ga nog even wat info zoeken over die test en dan laat ik je het wel effe weten, welk merk is het??? Je heb testen die kijken alleen naar aanwezigheid, en er zijn testen die ook kijken naar bewegelijkheid. Ik las dat je kindje scisch heeft, jeetje das wel mooi balen zeg, gelukkig kunnen ze het heel mooi maken, ik heb het zelf gezien toen ik in het lumc stage op de OK liep. Maar er zijn helaas meerdere operaties nodig. Geniet je wel een beetje van je zwangerschap? Als je nog vragen heb, kan ik het altijd even in mijn lesboeken nakijken, of mischien weet ik het wel, ik ben namelijk operatie assistente. En Bloem (was het toch), hoe gaat het er nu mee, hoeveel rondes zijn julie de eerste keer bezig geweest? Groetjes Mariska |
| 17/01/2008 @ 19:41 bloem ![]() | ik las net op een ander topic, dat amarins denkt dat ze zwanger is????? |
| 17/01/2008 @ 20:16 jenny | Van wie??? ![]() |
| 17/01/2008 @ 20:17 M_amarins ![]() | Daar laat ik me nu nog ff niet over uit. Sorry... Verhaal komt nog wel eens... |
| 19/01/2008 @ 10:50 bloem ![]() | eve veel suc6 met de bevalling!! Hoe ist met de andere meisjes die nog zwanger proberen te worden?? |
| 19/01/2008 @ 11:09 jenny | He Bloem, Ik zit nu op dag 20, dus 5 dagen na ei en nog 10 dagen voor NOD. Helaas wederom hier geen zwangerschapverschijnsels ofzo.......denk niet dat het em deze maand gaat worden.. Gr. Jenny |
| 19/01/2008 @ 15:16 mariska | Hoi, Bloem ik zit ook op dag zes, dus we lopen deze maand zo'n beetje gelijk, volgend weekeinde gaan we weer klussen en mijn NOD is 8 feb. geloof ik. Jenny, toen ik zwanger was van Meike kwamen de zwangerschaps verschijnselen pas een dikke week na de test dus dat zeg echt niets. Ik ben hard voor ons aan het duimen, lijkt echt leuk als we samen zwanger zijn. En ik duim natuurlijk ook voor Bloem. Maar wordt jij maar eerst zwanger, jij staat voor in de rij. Ik ben nog niet aan de beurd. Zou wel zo eerlijk zijn als het zo zou gaan, maar zo werkt het helaas niet. Groetjes Mariska |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

en lees jullie snel weer hoor