< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie ook vanaf aug. 2007 zwanger worden?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie ook vanaf aug. 2007 zwanger worden?
03/01/2008 @ 13:51
nicole

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Meiden!!

Het is al een tijd geleden dat ik hier was!!

VAN HARTE aan de zwangeren echt super meiden!!

Ik hoop dat ik jullie snel mag volgen we hadden echt pech in 2007 we hopen op een super goed 2008!

Tot gauw maar weer!

XX Nicole

Link naar deze reactie
03/01/2008 @ 13:57
SMDJ

hey nicole

bedankt he

hopelijk brengt 2008 je vlug een he

Link naar deze reactie
03/01/2008 @ 21:38
tamara

Online Status
Hey SMDJ gefeliciteerd!!!!!! Geniet er van!
Nicole wat erg voor je zeg ik las net je profiel vind het echt heel erg voor je dat je het bent verloren!
Liefs Tam

Link naar deze reactie
03/01/2008 @ 22:03
SMDJ

hey tamara

bedankt he

succes he

Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 17:00
roos83

hey meiden!!

Voor allemaal een heeel goed 2008 toegewenst!!

Ik kijk zo nu en dan wel hier en nu zag ik: SMDJ dat je zwanger bent! Meid van harte gefeliciteerd!!

Snuitje hoe gaat het bij jou? Is er al bekent waarom je zo'n lange cyclus hebt? En zit je nog aan medicatie? Ja ik heb veel vragen maar ik leef met je mee. Al zou ik niet zo snel weten hoe ik mij zo goed staande te weten houden zoals jij dat doet. Ik bewonder je!!

Tamara wat een l*lige opmerkingen zeg! "je hebt al een kindje" Ik denk dat als je er 10 hebt en er is een verlangen naar een 11de dat dat dit soort opmerkingen niet geplaatst kunnen worden. Om ziek van te worden.
Meid ik voor jou dat 2008 jou jaar wordt met een mooie zwangerschap. En laat die mensen maar kletsen. Die weten niet waar ze over praten en al helemaal niet over jullie gevoel!! Zo

Nicole meid wat lees ik nu?!! Weer een miskraam? Meid ik vind dit erg vervelend nieuws jij krijgt van mij een dikke

Groetjes en een Roos

Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 17:09
roos83

Ik was even helemaal vergeten te vertellen hoe het hier gaat!!

Nou de zwangerschapkwaaltjes nemen toe in de vorm van misselijkheid bij tijd en wijl en niet een beetje maar echt niet uit te houden. Vooral bij het braden van vlees. Dus dat doet cor tegenwoordeig en ik ga dan met quinn even wandelen echt zo vies vind ik die lucht.

En ik heb op 4 jan een echo laten maken om te bepalen wat de uitgerekende datum is en die staat op 11-08-08. Maar ik moet 4 feb nog een keer omdat ze niet met zekerheid kon vaststellen of het oom 1 vruchje gaat maar om 2.

Dus je snapt wel dat ik even van mijn graatje ging toen zij dat zei.
Ook al heb ik het in mijn achterhoofd gehouden dat die kans groot is aangezien mijn moeder van een tweeling is. Maar toch, m'n hart sloeg even over.

ik heb een foto van de echo op mijn profiel geplaatst.

Groetjes Roos

Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 17:31
snuitje

Hey roos83 !

Wat stom dat je je zo slecht voelt met momenten, die misselijkheid... hopelijk ben je daar snel van verlost !

En spannend zeg, een tweeling... zie je dat zitten? Ik heb ze liever 1 per 1 maar als het een gezonde tweeling is dan is iedereen er toch ook weer blij mee uiteindelijk he !

nuja hoe het met mijn cyclus zit... sjonge jonge bewonder jij me? ik vind mezelf maar een hoopje klaag-mens.
Nuja ik heb afgelopen 6 maanden ook nog niks positiefs kunnen zeggen, heb nooit een mooie cyclus, heb nooit een eisprong, heb nooit een positieve test (duh, kan niet zonder eisprong)...
dusjah de lengte van mijn cyclussen die oorzaak is nu duidelijk, ik heb geen eisprongen.. dus ook geen bloedingen meer.

Vorige keer zat ik op 66 dagen, die bloeding was opgewekt door medicatie... deze cyclus weer dus... het werd weer zolang dus heb ik weer medicatie gekregen om cyclus te beeindigen, tijdens die medicatie mag je trouwens niet zwanger geraken.

Volgende ronde start ik met clomid om eitjes te laten rijpen en eileiders te stimuleren... maar dat is heftige medicatie naartschijnt

ik heb enorm schrik wat me te wachten staat ... maar heb er ALLES voor over !

Ik ben int weekend gaan shoppen en zag overal baby's kleine kindjes, buggys en dikke buiken ! Sjonge... ik was stikjaloers !!!
ganse week voel ik me zo --> niks intereseert me nog, ik wil enkel nog een dikke buik !

En geen dikke buik door de hormonen, maar door een babytje !

Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 19:54
SMDJ

hey roos 83

bedankt he

wat erg voor je dat je zo misselijk bent soms he

zou je het fijn vinden een tweeling ?

hier alles gewoon wel doodmoe
ga sebiet al slapen denk ik

maar ja voor het goede doel he

snuitje en tamara 2008 wordt jullie jaar he

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 08:59
snuitje

jazeker dat wordt ons jaar ! We gaan heel snel zwanger worden!

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 14:18
SMDJ

hey snuitje

ja ze zeker weten ik hoop het echt voor jullie

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 23:04
tamara

Online Status
zeker weten!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 09:10
snuitje

vanmorgen: een veeg rood slijm, YES !!! Laat de bloeding maar komen nu! Ik ben helemaal klaar voor de clomid!

Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 17:02
SMDJ

hey snuitje

goed zo ze succes he

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 20:53
tamara

Online Status
Net ongi geworden ga van de week het ziekenhuis bellen
Liefs Tam