< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » gestopt met de pil - wanneer zwanger?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
gestopt met de pil - wanneer zwanger?
04/01/2008 @ 12:59
ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ellen, het jurkje heb ik gekocht voor als ze 6 maanden is, is dus niet voor nu. Is mss wat vlug omdat nu te kopen maar het was zooo lief en het was 50% korting...kon het echt niet laten liggen

xxx
Ann

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 15:29
Anne

Zo nu ik toch aan t afwachten ben op het startsein ben ik nog maar even aan het naaien geslagen. Ben dus druk met een box/speelkleed. Maar t valt niet mee mijn gedachten erbij te houden, moet de hele tijd aan de baby denken...

Oei Ann, lekker wezen shoppen, geniet er nog maar van straks zal het niet meer zo makkelijk gaan en dan heb jij tenminste al lekker wat in huis Voor mij is dat wat lastig als je niet weet wat het gaat worden. Maar ja maakt ons niet uit we hebben het zo gekozen.

Nou voor iedereen alvast een heel goed weekend....ben benieuwd wat ik te melden zal hebben het weekend..of niet

Liefs,
Anne (nog )

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 16:22
Lijntje

Hi meiden,

Ja Anne het aftellen is begonnen he! Jeetje wat spannend zeg!!

Ann heb je lekker geshopt? Wij hebben ook al veel kleertjes, ik kan het ook gewoon niet laten hangen, heb wel veel verschillende maten gekocht, want de eerste maandjes schijnen best hard te gaan he!

Had nu ook alweer erg leuke dingetjes gezien bij H&M, ik denk dat ik het toch maar ga halen straks!

Wil ook nog een dekbedovertrekje erbij voor over de dekentjes..zo lief he dat kleine spul!

Gaan jullie allemaal borstvoeding geven? Had al van vriendje een afkolkfapparaat gekregen en van de week kwam hij thuis met een flessen opwarmer van prenatal en een boekje over alle alle baby/kinder ziektes..zodat je alles zo kan opzoeken, lief he!

Hij zegt het ook zo vaak dat hij niet meer kan wachten en er echt zo'n zin in heeft! Lief!

ik zal van het weekend eens foto's maken van de beeb kamer dan zet ik ze er van het weekend of maandag op.

Een heel fijn weekend allemaal! En Anne, ik denk aan je hoor!!

xxxxx

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 20:47
Ellen'tje

Vandaag bij gyn geweest
Alles zag er heel goed uit
Ze weegt nu ongeveer 2900 gram
Als ze zo blijft groeien zei ze, zal ze tussen 3500 en 4000 gram wegen
Heb nog geen opening
Ze is wel al beetje ingedaald
Alles heel goed zei ze
Normaal zoals het nu is zal ze niet echt vroeger geboren worden

xxx

Link naar deze reactie
05/01/2008 @ 21:38
Anne

Zo daar ben ik weer....nog geen baby hoor.

Fijn dat alles goed was Ellentje bij de controle. Fijn dat het ook al aan het indalen is. Mijn kindje ligt helemaal ingedaald, heeft bijna geen ruimte meer....zielig he.

Ben echt heel benieuwd wanneer het gaat gebeuren.

Nou mocht er vannacht niets gebeuren....tot morgen!

Groetjes,
Anne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina