< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Net zwanger! » zwangerschapstest clearblue vaag kruisje

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Net zwanger!
zwangerschapstest clearblue vaag kruisje
02/12/2007 @ 10:16

snik...
Hey HAppy!!!!

Woensdag (kon niet wachten tot vrijdag) Test gedaan en ja hoor duidelijke ZWANGER!!!! BLIJ BLIJ!!

Donderdagavond had ik klein beetje bruin bloed verlies, dus in paniek dokterspost gebeld, assistente zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken dat dat normaal was. Vrijdagochtend heeeeel veeeeel bloedverlies en voelde me niet goed, dus naar het ziekenhuis...Bijna flauw gevallen en erge hyperventilatie, Ze konden op het inwendige echo onderzoek niets zien geen vruchtzakje ofzo, maar als ik maar 3 weken zwanger zou zijn zou dat ook kunnen dat ze nu nog niets zien, ik heb bloed laten prikken en nu moet ik wachten tot maandag, ik kan het vruchtje verloren zijn, het kan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn, maaaar ik kan ook nog zwanger zijn!! Dus dit is heeel spannend!!! Ik ben heeeeel verdrietig!!! Maandag krijg ik te horen waneer ik weer moet komen voor een volgende bloedafname om te kijken of de hcg is gestegen of niet :). Dus afwachten!!!

En happy hoe gaat het met jou???? Want ik ben ook benieuw naar jou, hoe het met jou gaat!!

Groetjes, Deborah

Link naar deze reactie
03/12/2007 @ 14:15
happy

Online Status
Hey Deborah,

Jeetje zeg dat is wel schrikken hoor, maar hoeft niet meteen mis te zijn. Mijn zus heeft ook bloedingen gehad aan het begin van de zwangerschap, maar dat is allemaal goed gegaan, schijnt te maken te kunnen hebben met de innesteling. Misschien makkelijker gezegd dan gedaan maar probeer je niet al te druk te maken, stress is ook niet goed voor je nu!!
Hou je me op de hoogte???
Hoop wel dat ik je een beetje grust heb kunnen stellen.

Met mij gaat het allemaal prima, heb volgende week donderdag mijn 2e echo, kan bijna niet wachten!!!

Liefs Happy

Link naar deze reactie
04/12/2007 @ 17:57
melissje

hoi hoi ik heb een vraagje zit HCG ook in je bloed als je niet zwanger bent?? bij me bloed test had ik namelijk maar 0.6 HCG weten jullie wat dat betekend

groetjes melissje

Link naar deze reactie
05/12/2007 @ 19:23
jackie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
net zwanger....denk ik...hoop ik
hallo iedereen,

Heb net twee clear blue testjes gedaan en ja....twee keer een blauw kruis te zien. heb er nog twee liggen voor morgen hahahah. Mijn vriend wil meer dan zeker zijn.
Wow wat is dit spannend zeg.
Ik mag er toch van uitgaan dat ik gewoon zwanger ben toch?
Deze onzekerheid is toch normaal? Hadden jullie dat ook nadat je het net had afgelezen? Oh en ik heb getest 1 dag voor mijn NOD.
Ik hoop dat het dan wel klopt

Ik hoop hier veel te lezen en samen met jullie mee te maken hoe het is om zwanger te zijn.
vele groetjes
jackie

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 17:31

snap het ff niet
ha mensen ik heb een vraagje
de een zegt dat als je een streepje heb in het rondje van link naar rechts in het vier kantje van boven naar beneden een strepe heb dat je zwanger ben en de ander niet
het is een test van clear blue geen digitale
in het eind venster staat een dikke blauwe streep
en in het rondje een lichte blauwe streep
ow en de ander zegt weer als je geen hgm ofzoiets aan maakt
dat je helemaal geen streep hoort te zien
wa is he nu?
ik ben namelijk 2 dagen over tijd en snap er niks van

Link naar deze reactie
28/02/2008 @ 11:54
chan

Online Status Bekijk profiel
hey witch,

als er in het test venster een streepje staat ben je volgens mij wel degelijk zwanger!
anders voor de zekerheid nog even een testje halen......

succes!

Link naar deze reactie
28/02/2008 @ 14:27
Susie

Bij die van Clearblue komt een - te staan als je niet zwanger bent en een + als je wel zwanger ben.
In het kleine venstertje ernaast staat 1 streep en dat is dat de test het gewoon doet.

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 16:59
Domi

Online Status Stuur bericht
Hallo dames, ikzelf ben nu bijna 8 weken zwanger, ik had een clearblue test gedaan twee dagen nadat ik niet ongesteld werd, die was negatief, dus heb ik nog eens drie dagen gewacht, en ja, die was dan wel positief! Dus nog niet opgeven, er kan nog vanalles gebeuren.
Groetjes

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 14:36
Michelle

Online Status
Hoi allemaal,
Ik heb vanmorgen een test gedaan en daar is een heeeeel licht streepje op te zien en toen ik er vanmiddag weer 1 had gedaan kwam er ook een heel licht streepje op...
Ben ik nu zwanger?
Was vandaag ook naar de huisarts geweest omdat ik dacht dat ik een blaasontsteking had ivm veel plassen enzo maar heb geen blaasontsteking..
Wie kan mij helpen???

Link naar deze reactie
01/04/2008 @ 20:00
someone

Mij is geleerd (de ervaring onder andere) dat een streepje hoe licht qua kleur ook is, als hij er is kun je er vanuit gaan dat hij positief is, maar misschien is het voor jezelf prettig om 2 dagen te wachten en nog een test te doen voor alle zekerheid....

Suc6!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina