Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/04/2008 @ 16:37 polar | bedankt cindy pffoe da klinkt toch echt wel zwanger hoor die symptomen die je hebt blijven |
| 02/04/2008 @ 19:31 ENGELMAMA ![]() | hallo, polar: ken je mij??? anders heb ik al een klein vermoeden wie je bent??(ben jij eventueel die goeie oude schoolvriendin??) |
| 02/04/2008 @ 19:52 cindy ![]() | Evelyne en Ikke...bedankt voor de felicitaties. ![]() Maar voorlopig probeer ik er effe nuchter over te blijven, eerst wil ik een test met een mooie vette streep ![]() |
| 02/04/2008 @ 19:59 An ![]() | Cindy, hoe is je man eronder eigenlijk? Kan hij het al een beetje geloven? Jij gaat echt over een paar dagen een dikke vette streep zien, ik voel het! ![]() |
| 02/04/2008 @ 20:37 polar | hey engelmama je vermoeden is inderdaad juist(tenzij je meer dan 1 goeie oude schoolvriendin hebt)Heb je hier met heel veel intresse gevolgd en via je profiel je hele rollercoaster van gevoelens kunnen begrijpen!Stond bij mijn zus wel enigzins aan de zijlijn maar ik kan alles heel goed plaatsen!Ken nu ook het hele verhaal en niet zozeer meer in stukjes! Je weet dat ik je heel erg steun met jullie pogingen en ik hoop op snel succes! dikke kus |
| 03/04/2008 @ 12:12 ENGELMAMA ![]() | an, dank u voor de lieve woorden. ik zie dat jij in je groene dagen zit. probeer te genieten en wie weet volgen wij ook snel op Cindy, die volgens mij goed is. |
| 03/04/2008 @ 13:29 polar | engelmama wees gerust, anoniem is anoniem nietwaar, sta hier ook onder andere naam, dus maak je echt geen zorgen!Mijn bevalling zal rond eind april zijn en ik weet dat je blij bent voor ons en dat je in je eigen tijd wel zal komen kijken naar onze spruit. Dat wil ik ook alleen maar als jij en je man er echt klaar voor zijn! Aan cindy en al de rest;mogen jullie dromen op een spruit snel een goed vervolg hebben! Ik hoop met jullie mee! duimpjes omhoog |
| 04/04/2008 @ 12:44 ENGELMAMA ![]() | morgen staan die twee vette strepen er. je weet mijn mailadres hé ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

kindje verloren bij 17 weken zwangersch
)
(moet wel kunnen klussen ergens in de komende dagen natuurlijk
)

.

niet heb gehad en ook niet
ben zullen wij toch nog even zonder dikke buik verder moeten 

, borsten pijnlijker
, misselijker
... allemaal tekenen dat het HCG toeneemt!
)
: die vindt het om 6.30 u meestal wel welletjes...
)