< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Lieve engeltjes in de hemel » kindje verloren bij 17 weken zwangersch

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Lieve engeltjes in de hemel
kindje verloren bij 17 weken zwangersch
02/04/2008 @ 16:32
An

Online Status Stuur bericht
Hey,

Cindy, bij de zwangerschap van Roos had ik ook met vlagen last van erge misselijkheid. Toen stond ik nog een paar keer per week voor een groep drukke kleuters en had er ook echt last van soms. Ik heb toen van die korreltjes van VSM gebruikt (VSM puur Mama Zwangerschaps granules) en die hielpen wel een beetje. Misschien iets voor jou??

Polar, kom lekker meeschrijven hoor. Dat schrikt mij ook niet af hoor!

Engelmama, wat fijn dat je weer wat kunt genieten! Dat helpt vast voor het zwanger worden! Dat het mooier weer wordt is ook fijn he? Heeft dat ook invloed op je humeur? (Bij mij wel, ik ben echt blij dat de donkere dagen weer een beetje achter ons liggen. Ik hoop de volgende donkere dagen hoogzwanger en met een klein babytje door te brengen)

Oef, Floortje viel net met tentje en al om (heeft zich geen pijn gedaan gelukkig) maar toen ik door het 'peuterdeurtje' heen haar probeerde recht te zetten én tegelijk het tentje weer rechtop te zetten is het me behoorlijk in mijn onderrug geschoten zeg. Maar hopen dat dat snel over is, het doet pijn!! (moet wel kunnen klussen ergens in de komende dagen natuurlijk)

Groetjes An

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 16:37
polar

Online Status
bedankt cindy
pffoe da klinkt toch echt wel zwanger hoor die symptomen die je hebt
blijven .Ja kan heel erg vervelend zijn die misselijkheid,je slaat je er wel door!Zagen hoort er nu eenmaal bij zelfs als je het er met alle plezier wil bijnemen de mindere dingen!Hoop dat je je snel wat beter voelt

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 18:06

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey allemaal,

ik lees ook stilletjes elke dag jullie verhaaltjes nog mee.
Ik krijg hier zo'n goed gevoel van de manier waarop jullie samen elkaar steunen en natuurlijk ik mee voor jullie allemaal.

Cindy ik had het echt gehoopt voor u (voor allemaal hoor) maar nu het aan u was om al dan niet ongesteld te worden dacht ik er veel aan.

Ik zou zeggen het ziet er goed uit hé al een dikke proficiat.

Ik ga nu terug in stilte meelezen en duimen voor jullie allemaal.
Vele groetjes en tot binnenkort

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 18:09
ikke

dag iedereen

heb al even niets meer van mij laten horen maar het was mij allemaal een beetje te veel geworden ben zowat in een depressie verzeid geraakt ik ben wel af en toe komen lezen
cindy hartelijk gefeliciteerd ik blijf voor u duimen dat alles goed blijft gaan

en voor iedereen hier dat jullie nu allemaal mogen volgen met goed nieuws

hier wordt alles even op wacht gezet daar mijn niersteen niet weg is en ik terug onder de vergruizer moet en dan terug onder de ct en foto's en al die stralen zijn niet gunstig en aangezien ik sinds de geboorte van onze wout* op 21-02 nog steeds mijn niet heb gehad en ook niet ben zullen wij toch nog even zonder dikke buik verder moeten

hopelijk vinden jullie het niet zo erg dat ik even mijn hart gelucht heb als ik bij gelezen ben zal ik proberen te reageren op de rest van de verhalen

en dat we snel het cindy mogen volgen

groetjes en sorry van mijn gezeur

[Laatst gewijzigd door ikke - 02/04/2008 @ 22:14] - Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 19:31
ENGELMAMA

hallo,

polar:
ken je mij??? anders heb ik al een klein vermoeden wie je bent??(ben jij eventueel die goeie oude schoolvriendin??)

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 19:52
cindy

Evelyne en Ikke...bedankt voor de felicitaties.
Maar voorlopig probeer ik er effe nuchter over te blijven, eerst wil ik een test met een mooie vette streep

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 19:59
An

Cindy, hoe is je man eronder eigenlijk? Kan hij het al een beetje geloven?
Jij gaat echt over een paar dagen een dikke vette streep zien, ik voel het!

An

Link naar deze reactie
02/04/2008 @ 20:37
polar

Online Status
hey engelmama
je vermoeden is inderdaad juist(tenzij je meer dan 1 goeie oude schoolvriendin hebt)Heb je hier met heel veel intresse gevolgd en via je profiel je hele rollercoaster van gevoelens kunnen begrijpen!Stond bij mijn zus wel enigzins aan de zijlijn maar ik kan alles heel goed plaatsen!Ken nu ook het hele verhaal en niet zozeer meer in stukjes! Je weet dat ik je heel erg steun met jullie pogingen en ik hoop op snel succes! dikke kus

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 01:07
ENGELMAMA

polar, mercikes.

wanneer moet jij bevallen??
ik wens je veeeel succes en dat bevallen valt echt wel mee hoor.
je weet ook dat ik zeker zal komen kijken naar jullie kleine spruit, maar het zal eventjes duren. maar dat had ik je al met een smsje duidelijk gemaakt.

nog even een klein verzoekje, kan je het een beetje voor je houden wie ik ben op het forum, want hier kan ik mijn hart luchten zonder veel nakijken en vragen van bekende personen.

er is heel veel verteld geweest rond de dood van ons Anou en de helft was helemaal niet waar. heel veel mensen dachten dat ze wisten wat er allemaal was gebeurd en op één twee drie wist bijna gans oost en west vlaanderen wat er was gebeurd. (ja, bekend zijn hier in de streek door ouders met een eigen zaak is soms heel vervelend)
ik ben de afgelopen 9maand dus vaak gekwetst geweest de meesten bedoelden het wel goed hoor), daarom sta ik hier ook anoniem.

tot morgen eens

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 09:29
cindy

An...mijn man is blij maar ook een beetje afwachtend. Hij wil eerst zien wat de test van zaterdag zal geven.
Mijn kwaaltjes worden alsmaar duidelijker...deze morgen stond ik te braken boven de eetbak van de katten. En mijn borsten doen ook alsmaar meer pijn. En ik ben supermoe,totaal geen energie....
Maar die kwaaltjes voelen stelt me een beetje gerust
Ik ben zo bang om bloed te zien, elke keer als ik naar de toilet ga ben ik opgelucht dat er niks te zien is.
Ik loop te stressen over de test voor zaterdag. Ik hoop echt dat de streep duidelijker is want anders draait het uit op een miskraam. Ik heb dat 2 keer voorgehad voor ik zwanger was van ons Zara

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 11:10
ENGELMAMA

cindy,

niet teveel stressen, test eventueel gewoon morgen dan ben je wat gerustgesteld.
mijn man gaat ook veel nuchtiger met de dingen om dan ik, en soms wou ik dat ik het ook kon.

tot later

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 11:56
An

Hey,

Cindy, als je kwaaltjes erger worden is dat alleen maar goed: meer moe, borsten pijnlijker, misselijker... allemaal tekenen dat het HCG toeneemt! Ik ben het met Engelemama eens, als het je gerust stelt zou ik ook eerder nog een test doen hoor. En verder gewoon goed voor je zelf (laten zorgen). Vroeg naar bed, een lekker bad nemen e.d. helpen je misschien ook wat meer te ontspannen?

Ja, mannen zijn altijd wat meer 'buitenstaander' als hun vrouw zwanger is he? Voor ons is het veel meer en emotioneler: het gebeurt allemaal IN ons en die hormonen gieren door je lijf! Ik hoop dat jullie er gauw vertrouwen in kunnen krijgen dat dit kleintje straks bij jullie blijft. Hij of zij heeft bovendien de liefste beschermengel die een baby zich wensen kan.

Ik denk aan je! (de hele dag, ik kan me zooo voorstellen hoe je je moet voelen nu)

Liefs An

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 12:12
ENGELMAMA

an,

dank u voor de lieve woorden.

ik zie dat jij in je groene dagen zit. probeer te genieten en wie weet volgen wij ook snel op Cindy, die volgens mij goed is.

Link naar deze reactie
03/04/2008 @ 13:29
polar

Online Status
engelmama wees gerust, anoniem is anoniem nietwaar, sta hier ook onder andere naam, dus maak je echt geen zorgen!Mijn bevalling zal rond eind april zijn en ik weet dat je blij bent voor ons en dat je in je eigen tijd wel zal komen kijken naar onze spruit. Dat wil ik ook alleen maar als jij en je man er echt klaar voor zijn!

Aan cindy en al de rest;mogen jullie dromen op een spruit snel een goed vervolg hebben! Ik hoop met jullie mee! duimpjes omhoog

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 07:40
An

@Engelmama, natuurlijk gun ik jou ook een kleintje dat bij jullie blijft en óók de liefste beschermengel heeft die er maar kan zijn maar ik had het eigenlijk tegen Cindy. Wij zullen inderdaad ook snel zwanger zijn he?

Ik ben een nieuwe cursus begonnen: Jeugdverhalen schrijven. Ik heb dit schooljaar met een collega samen een prentenboekje gemaakt (zij de tekst en ik de illustraties) en mijn droom is om ooit mijn brood te kunnen verdienen met kinderboeken schrijven. De volgende stap naar mijn droombaan is gezet. (Ben nog steeds druk met een cursus tekenen/schilderen die ik 2 jaar gelden ben gestart i.v.m. diezelfde droom)

Een fijne dag allemaal!

Cindy, alles ok?? Bijna weekend, dan hoef je je gevoelens even niet op te kroppen op je werk he? Nog een half dagje?

Groetjes An

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 08:44
cindy

Ja An..vrijdag een half dagje werken, een geluk want ik zit hier al zo verschrikkelijk misselijk aan het loket
Als ik me op de sofa leg of in bed dan trekt die misselijkheid weg maar de moment ik rechtkom is het direct terug daar.
Erg lastig maar ik heb het er graag voor over
Ik moet straks nog naar kruidvat om een test te kopen. Ik wil terug testen met een test van hetzelfde merk om duidelijk het verschil te zien met de test van woensdag.
Leuk...kinderboeken schrijven! Daar moet je wel een heel levendige fantasie voor hebben denk ik

[Laatst gewijzigd door cindy - 04/04/2008 @ 08:46] - Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 10:13
ENGELMAMA

an, ja ik weet dat de woordjes niet voor mij waren bedoeld, maar ik vond het zo lief voor Cindy.

cindy test je vandaag nog???

iets laten weten hé, maar ik denk dat ik je tot hier wel zal horen.

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 10:28
cindy

Engelmama...ik ga pas morgenvroeg testen. Ik wil met ochtendurine testen.
Heb eigenlijk geen zin om te testen, ik vind het zo ook wel goed.
Al de kwaaltjes en zolang er geen bloed is
Wat een bangerik ben ik toch
En je gaat het zeker horen want als ik morgen een dikke streep heb ga ik het van de daken schreeuwen.

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 12:44
ENGELMAMA

morgen staan die twee vette strepen er.

je weet mijn mailadres hé

Link naar deze reactie
04/04/2008 @ 14:18
An

Zo, lekker weekend! (Ook hier)

Ik ga morgen uitslapen tot ik gewekt wordt door de vreugdeschreeuw van Cindy. Ik denk dat Floortje echter eerder wakker is: die vindt het om 6.30 u meestal wel welletjes.... Ik probeer haar sinds deze week te leren dat ze 's morgens boekjes kan lezen in bed... Dat lukt nu 5 minuten. Scheelt toch weer he?

Ik ga deel 1 van mijn cursus maar eens doorlezen; heb er echt helemaal zin in! Ik moet een verhaaltje schrijven voor baby's en peuters over mijn lievelingsdier heb ik al gezien. (Die heb ik dus niet dus daar heb ik inderdaad een levendige fantasie voor nodig)

Groetjes aan jullie allemaal!

Anne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina