< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » hoopvol wachten

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
09/04/2008 @ 20:07
Semm

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo hallo

Hier ben ik, ben er van op't werk niet geraakt. Heb vandaag me goed kunnen bezighouden, maar ik moet alle 5 minuten om werk gaan vragen en dat steekt me wel tegen... 't Zal wel beteren zeker?

Karen, ik dacht het nog eens "aannemer" maar was niet meer zeker. Die hebben we al in de familie en heeft ook toegezegd om ons huis te bouwen.
Seg mie, misschien een tip, ik heb al mijn adressen in excell gezet, dat naar word geconverteerd en zo etiketten geprint. Die lijst gebruik ik nu nog dikwijls om adressen op te zoeken als ik verjaardagskaartjes verstuur ofzo.

Jen, Quinn is echt al slim hè, konijntje en dan tegen zijn gezichtje leggen. Super!!!! Ik kijk uit naar de momenten dat Mateo me echt zal begrijpen net zoals Quinn dat nu al kan. Nu zeg ik dikwijls doe doe, mag niet! Maar ik heb niet echt de indruk dat hij me begrijpt, snap je wat ik wil zeggen?
Mateo kan zich momenteel ook enorm boos maken, en vraag me soms ook af wat dat later gaat geven. Ik hoop dat het maar een periode is. Ga je op familiebezoek in Haarlem? Hoe is het nu ondertussen met die kant van de familie sinds dat John zijn pa er niet meer is?

Macke, Wendy,... Sonja Baker, dat moet ik effe opzoeken, de naam zegt me wel iets maar dat is het dan ook.

Stientje, heel veel succes gewenst morgen! Ik denk aan je! Laat snel weten hoe het is geweest eh! Dikke knuffel om je wat moed te geven!

Ingetje, ga jij ook naar dat stoffenfestijn? Want als je in Limburg bent zou je dat ons Limburgers toch moeten laten weten hè!

Veer, je bent er nog niet geweest sinds ik er ben geweest, dus ik reageer waarschijnlijk morgen op jou! Dikke kus alvast

Zo ladies, ik ga het hierbij laten, ventje is me net een wijntje naast me komen zetten.

Nog een vraagje voor ik afsluit, heeft iemand nog iets van Wanda gehoord? Moest ineens aan haar denken....

Liefs
Semm

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 20:28
els

Hoi allemaal,

Wat een hoop om weer te lezen... Ik heb mijn best gedaan. Hopelijk weet ik nog alles...

Jen, wat een leuke foto van Quinn. Hij ziet er me inderdaad een guitig ventje uit... Fijn dat hij al zo fijn kan spelen met zijn knuffels. Knuffelt ie jou ook al zo lekker? Hij zal nog veel hartjes sneller laten slaan als ie nu al zo'n verleider is!

Wendy, ook van jou jongens staan er leuke foto's op. Daan is precies ook wel al een grote jongen voor zijn leeftijd. Die streken zijn hier ook hoor! Nu ze naar school gaat, is ze heel druk als ze thuis komt. Het lijkt wel of ze zich de hele dag heeft ingehouden en thuis alles er eerst uit moet laten.
Ach, het zal ook wel wat de leeftijd zijn en al de veranderingen van de laatste tijd...

Stientje, voor morgen hé! Ik duim heel hard mee dat ze wat voor je kunnen doen! En liefst ook nog heel gauw!!
Met Mia alles ok? Gaan de nachten al wat beter nu?
Heb je een zwembad gevonden?

Inge, ik ben eens benieuwd wat je gyn zal voorstellen. Kunnen we een beetje samen er tegen aan gaan! Ooit zal ons geduld toch ook wel eens beloond worden...

Macke, ik heb waarschijnlijk iets niet goed gelezen, maar hoe zit dat dan nu. Heb je momenteel geen werk dan? Lijkt me wel niet zo leuk als je man zo vaak van huis is. En voor jou ook niet makkelijk als je er de hele week alleen voor staat... Hopelijk weet je snel iets...

Veer, een meisje, leuk! Maar we zullen nog even afwachten tot we het helemaal zeker weten! Ik ben vandaag ook naar een beebje gaan kijken. Echt zo schattig hé; zo'n pasgeboren beebjes. Deze maand moeten er nog twee vriendinnen bevallen, dus ik zal nog vaak op kraambezoek mogen gaan. Een naam die goed samen gaat met Sarah, goh vind het best moeilijk. Ik weet niet meteen iets, maar ik ga er wel eens goed over nadenken. En je moet je niet verontschuldigen hoor, ik weet dat je dat succes verhaal vertelt om me moed te geven. Ik weet dat het heel goed bedoeld is en dat apprecieer ik ook enorm! Je bent een schat hoor!

Semm, goed dat je je lekker voelt bij je nieuwe job. Ik werk ook voltijds en vind het ook best zwaar. zeker nu mijn poetsvrouw ook nog eens uitgevallen is. Ik heb wel mooie uren, maar heb s'avonds toch nog een twee a drie uren werk. Ik probeer alles na acht uur te doen, als Marie slaapt. Mijn huishouden komt dan niet meer echt aan de beurt en dat blijft dan liggen tot in het weekend. Pfff ik word al moe als ik eraan denk... Maar misschien is er op termijn nog wel mogelijkheid om minder te gaan werken bij jou?

Karen, gaat arne nu volle dagen? Marie heeft voorlopig genoeg aan halve dagen. Ze gaat nog steeds zonder traantjes naar het klasje en is ook enthousiast als ze buiten komt. Alleen vertelt ze niets over wat ze allemaal gedaan heeft. daar heb ik compleet het raden naar...

Zo ik zal eens aan het werk gaan. Tot gauw.
Elsje

Link naar deze reactie
09/04/2008 @ 23:17
Veer

Piep dames,

Allereerst : heel veel succes voor Stientje morgen! Ik dnek aan je en brand zeker een kaarsje, of toch in gedachten, want op het werk wat kaarsjes liggen branden, daar gaan ze echt raar van opkijken, maar ik duim heel erg voor je dat ze iets vinden dat je kan helpen. Dat die stomme bekkenpijn nu eens voorgoed stopt en je volop kan gaan genieten van Mia'tje op te pakken en lange wandelingen te kunnen doen met de wandelwagen.
Hoe gaan de nachten nu? Ons Sarah slaapt ook nog steeds niet door hoor, al wil ik je geen slechte moed geven ... Het gaat stukken beter dan enkele maanden geleden, maar zo echt lekker doorslapen zoals je soms van andere beebjes hoort, nou nee, dat doet ze niet . Het nachtelijke flesje is gelukkig odnertussen verschoven naar 'vroege ochtend', een uur of 5, 6, soms zelfs 7, maar dat tutje blijft maar uit haar mond vallen. We hebben al lang zo'n klein oranje lichtje en ook het lichtje van de angelsound brand, dus het is best 'klaar' genoeg om het tutje te vinden en dat doet ze ook als het in de uurt ligt, maar vaak is ze er 's nachts gaan opliggen of zo en dan vindt ze het natuurlijk niet meer. Ik hoop toch dat één keer de motoriek serieus is geëvolueerd, ze ook gewoon haar tutje onder haar lichaam terug kan pakken, maar dat zal vrees ik nog even duren. Ik heb dus geen tips om je te helpen met de nachten, maar ik weet wat het is, die aanhoudende onderbroken nachten . Ik denk aan je !!!
Oh ja, je mag altijd suggesties doen of gokken naar namen in een pb'tje hoor! De anderen trouwens ook. Ik heb wel een naam in mijn hoofd, al van voor we Sarah hadden. Toen dacht ik : dat is voor een tweede dochter, maar laat ons zeggen dat het even goed nog kan veranderen, het is geen naam waar ik niet meer vanaf wil. Dus : zeg maar

Tsjonge Jen en Macke, jullie hebben al grote zoontjes ! 'LAnge smalle', best sexy . Ons Sarah is eerder het tegenovergestelde; Ondanks haar niet al te beste eten, zit haar gewicht tegen de p90 curve aan en haar lengte tussen de p50 en de p75 lijn. Eerder een klein dikkertje dus , zo helemaal zoals ik ook was als baby. Ik vind het wel schattig en het gaat er wellcht ook wel vanaf zodra ze zal gaan lopen.

Semm, amai, ik hoop dat je snel wat meer werk krijgt, want niks is zo vervelend dan om werk te moeten vragen hè. Zo duurt de tijd ook zo lang.
Ik ben ook zo eentje die niet zonder sociale contacten kan hoor. Ik heb met, net als Karen, soms zelfs wat schuldig gevoeld omdat ik tijdens mijn ouderschapsverlof soms wel zin had om te gaan werken omdat ik het zo wat gezien had tussen mijn muren. Vandaar dat ik deze keer ook mijn ouderschapsverlof zou willen opsparen voor wat later en gewoon na mijn 15 weken weer gaan werken, maar dan wel minder dan nu. NIet dat echt het 'werken' mis, maar wel mijn collega's en de sfeer. Ik heb echt wel schatten van collega's. Alleen al daarvoor zou ik daar nooit echt helemaal weg willen. Het is inderdaad wel wat inboeten aan overbodige luxe, dat wel, maar ow seg, twee kindjes naarde kribbe sturen kost ook handen vol geld. Mijn ventje heeft gisteren eens berekend hoeveel het ons zou kosten moest Sarah elke dag naar de kribbe gaan (alle vakantiedagen al afgetrokken, want wij hebben veel vakantie en dan gaat ze niet) : 3700 euro per jaar !!! En dan hebben we het nog maar over 1 kindje. NOu ja, dat vind ik toch het overwegen waard. Ik zie wel weer of ik meer ga werken zodra ze alletwee goed en wel naar de kleuterschool gaan.
Hoe het met Sarah is? NOu super hè . Net als jij geniet ik van dat onbeschrijfelijke gevoel van die 'ik ben graag bij mama' - uitingen. Ze lacht enorm veel, dat heeft ze altijd gedaan, maar nu lacht ze ook echt veel luidop en da's wel grappig. Zo lacht ze altijd luid als ze zichzelf ziet. IN de spiegel, of op foto's van haar die in ons huis hangen. Ik vraag me af of ze zichzelf al herkent of dat ze gewoon lacht naar een 'ander kindje'. Het doet er al niet toe, maar het is ect wel lachen. Verder zit ze nu in haar 'ik wil rechtstaan'-periode, maar in tegenstelling tot Mateo lukt het haar nog niet. Ze kan zich optrekken tot knie-zit, maar overgaan naar 'op de voetjes' staan, vraagt nog wat te veel. Ze wordt dan helemaal rood en heel erg boos omdat het niet lukt. Ik hoop voor haar dat het toch snel wat beter gaat, want ze vraagt op dit moment echt tonnen aandacht en wil eigenlijk gewoon dat je de hele dag met haar rondstapt (zo onder de armpjes nemen en dan stapjes doen), dat vindt ze zalig . LOs van dat staan dat niet lukt, lijkt ze de laatste tijd opeens toch zoveel te hebben bijgeleerd. Ik kan het eigenlijk allemaal niet opschrijven, maar ze wordt zo groot. Dingen vastnemen, situaties doorhebben, bewust dingen gaan doen en op grond gooien om onze reactie uit te lokken, handjes en vingertjes die alles pakken wat binnen bereik ligt, enorme nieuwsgierigheid... allé, echt wel super om te zien. Er is al niks meer over wat het eerst zo 'platte' beebje van 9 maanden geleden. ONvoorstelbaar eigenlijk. De kinderarts zei gisteren over haar dat ze een echt karaktertje was omdat ze zich duidelijk niet liet doen. Ach ja, ik hoop dat ik dat later binnen de perken kan houden, maar een gezonde dosis 'blijf van mijn lijf' is wel OK vind ik, zeker voor een meisje.

Jen ! Zeg amai, die mensen van het CB laten Quinn nogal wat doen. Een propje pakken.. stel je voor. Gelukkig doen ze hier zo onnozel niet en vertrouwen ze eigenlijk gewoon op wat je zegt dat je kind kan.
Hebje al een taart gekozen? Eet hij dat graag? HIer zou taart een enorm succes zijn. Sarah is qua eten maar met één ding echt enthousiast te krijgen en dat is alles wat desserten zijn. Ga je veel mensen uitnodigen. Waw seg, ik kan het gelijk nog steeds niet goed vatten dat we al een jaar verder zijn !

Wendy ! Ik begrijp maar al te goed dat je wereld op dit moment wat klein is. Ik herinner me nog levendig dat ik daar ook wel last van had en tegelijk me schuldig voelde omdat ik dat voelde. HOe lang is het zwangerschapsverlof bij jullie? En ga je nadien weer aan de slag?
Leuk dat het zo goed gaat met Julian. Begrijpelijk dat Daan niet altijd goed weet waar hij aan toe is. Ik hoor het van veel ouders dat ze op die leeftijd hun kind soms wat gaan overschatten omdat ze zo verbaal worden, maar eigenlijk zijn ze nog wel best klein hè. HOe doet Daan het met zijn kleine broer? Is hij jaloers? Of helemaal niet?

Alvast proficiat voor alle 'lijnende' dames. Heb veel bewondering voor jullie ! Ik moet ondertussen weer lijdzaam toezien hoe het cijfer op de weegschaal als een pijl omhoog schiet. Het is echt weer decadent, net als vorige keer ben ik al enorm verdikt en dat voor het begin vna de zwangerschap. DIe sluimerende misselijkheid zorgt ervoor dat ik nog steeds een hele dag door vanalles in mijn mond steek, met alle gevolgen vandien. Toch zou ik er eigenlijk wat op moeten letten, vooral omdat ik bang ben dat het een hele warme zomer wordt en dan hoogzwanger zijn met al die axtra kilo's... pffft... dus ik ga vanaf nu toch proberen om wat gezonder te doen.

Karen ! Zie je wel... één keer het wat beter weer zal worden ga je nog genieten van je verplichte rust. Ik hoop voor jou op nog een aantal mooie weken en misschien zelfs een zwoele meimaand. Kan je lekker genieten met een sapje in de tuin.
HOe is het met Arne's vriend op de school? BInnenkot kan je verjaardagsfeestjes geven met zo'n bende van Arnes vriendjes

Elsje, leuk dat Marie zo graag naar school gaat. Dat is toch wel een opluchting als mama hè. Heb je al nieuws wanneer je mag gaan voor de onderzoeken?

MAck ! Fijn je weer te horen ! Heb er ook al aan gedacht aan het feit dat twee dochters niet noodzakelijk betekent dat het hier lekker rustig wordt , maar ik denk dat de papa het wel ziet zitten om te kleuren en poppenkast te spelen en desnoods vlechtjes en staartjes te maken, al zal ik dat hem wel eerst eens moeten voordoen dan.

Allé, ik laat jullie maar weer, ga eens mijn bedje opzoeken !
LIefs
Veer

[Laatst gewijzigd door Veer - 09/04/2008 @ 23:24] - Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 09:47
karen

'morgen,

vandaag een beetje een off-day. Ik moet deze nacht rare dingen hebben uitgestoken, want ik slaag er nu maar niet in mijn rechterbeen op te heffen. Schoon zicht hoor, zo schuifelen.. en ik maar tegen Arne zeggen dat hij zijn voetje moet opheffen.
Maar.... het zonnetje schijnt, mijn stoel staat al klaar in de tuin. Nog even wachten tot het wat warmer is en dan kan ik weer de luie trees gaan uithangen.

Stien,
!
Ik ben echt benieuwd wat ze allemaal zullen doen en met welke goede adviezen of waardeloze informatie je naar huis gestuurd wordt.

Veer,
hatelijk hé, die weegschaal!
Namen... tja, een meisje zou bij ons 'Lara' genoemd worden. Lijkt een beetje te veel op Sarah vrees ik.

Semm,
bah, steeds om werk moeten gaan vragen is niet leuk. Maar, 't zal wel beteren eens je een goed zicht hebt op wat nu juist jouw taak is en wat de collega's voor hun rekening nemen.

Els,
ik haal Arne 's middags nog van school hoor. In eerste instantie omdat ik dacht dat hij wel moe zou zijn na zo'n halve dag spelen, maar dat valt veel beter mee dan verwacht. Steek ik hem in bed voor een middagdutje, dan slaapt hij niet langer dan een half uurtje of drie kwartier.
Op de rit van school naar huis krijg ik wel allerlei onsamenhangende verhalen over wat er allemaal gebeurd is op school. Hij begint dan te vertellen welk verhaaltje de juf heeft voorgelezen, maar vergeet dan de helft en verzint er waarschijnlijk nog wat extra dingen bij. De dingen die deze week het meeste indruk op hem hebben gemaakt, vertelt hij elke dag opnieuw.
Gelukkig is zijn eigen juf er nu weer. Dinsdag en woensdag heeft hij telkens een andere vervangster gehad omdat de juf ziek was. Toch wel lastig voor zo'n ventje om elke dag te moeten wennen aan een nieuw gezicht.

Wendy,
en... hoe is het gegaan met de foto's/ Wilden de kapoenen een beetje stilzitten?

Semm,
mijn adressen staan momenteel in acces, straks eens proberen te converteren..

Tijd om wat te drinken

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 11:23
mona

Online Status
Hey!

Amai,straks heb ik een 3d-echo ben echt benieuwd
Ik had al eerder gevraagd of er iemand ook al z'on echo had laten uitvoeren,blijkbaar niet,want er heeft niemand op geantwoord.

Tot straks he

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 12:52
ingetjee

was even komen kijken of Stien zich al gemeld had vandaag, ik wist niet wanneer ze naar het ziekenhuis moest...
ik duim!

Veer, ik heb je nog niet gefeliciteerd met je tweede dochtertje! bij deze dus: van harte proficiat! ben echt blij voor je!

Semm, je vroeg of ik naar dat Stoffenspektakel ging? nee hoor, daar is HAsselt te ver weg voor (was trouwens ook een werkdag, dus dan al sowieso niet). ik ben eerder dit jaar in Kortrijk geweest.
Stien, heb je trouwens iets gevonden?

gisterenavond nog naar Ikea gereden in Rijsel, 't is te zeggen, ventje had motoband nodig, die halen we altijd in Frankrijk (veel goedkoper en voor ons maar eventjes rijden) en dat combineer ik dan graag met of naar Ikea of naar Auchan.
het werden ze allebei gisteren, dus eerst naar Ikea,
laatste keer dat ik er was was ik zwanger en het was even slikken toen ik daar alle meubeltjes zag staan, maar ja, we hebben het ook weer overleefd.
ik voel me steeds sterker worden in die dingen, het lijkt precies allemaal een beetje 'aanvaard', raar maar waar

ga weer werken, groetjes,
Inge

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 19:42
Stien

Hallo,

Ik vertel eerst over mijn bekkenonderzoeken en zal dan reakties doen hè.

Rit naar leuven (auw! lang in auto doet altijd pijn!)
Heb de dokter uitleg gedaan van hele historie.
Dokter deed onderzoek : duw, draai, "doet dat pijn?" "ja ah vooral zo en dan voel ik dat hier en hier ook eigenlijk" "Hef uw been eens", kijk hem verdwaasd aan "euh of lukt dat niet?" "kweetetniet dokter heb dat al lang bewust niet meer geprobeerd in deze positie". lukt wel beetje maar auw!
Toen een hele duidelijke en juiste redenering gehoord.
En pijnlijk eerlijke antwoorden gehad.
Nee het is niet okee met mijn bekken, tis echt wel serieus en ja dat gaat nog heeeeel lang duren.
"Er zijn er die het nog erger hebben 6 maand na bevalling" probeert hij mij dunnetjes op te beuren.
Want de tranen rolden al in feite, ach je probeert je steeds flink te houden (ben tenslotte al het jaar rond pijn aan 't hebben en beperkingen aan 't hebben) en dan komt een doktersuitleg wel eens hard aan.
Het zal nooit meer worden als voorheen maar het moet wel beteren in positieve zin, denk maar in termen van anderhalf jaar ofzo.
Ben wel content dat hij me na zijn uitleg niet wandelen stuurt (als dat al kon, groen lachje) Hij gaat me wel opvolgen en stuurt me ondertussen ook nog door naar een professor en kinesiste die doctoreerde in bekkenbodemklachten. Hij verduidelijkte dat ze geen patienten met een onnozel incontinentieprobleempje behandelt maar mensen zoals ik (de zware gevallen zal ik maar zeggen)
Verder liet hij ook nog weten dat een job als kleuterleidster (zelfs halftijds) een groot vraagteken is of ik dat nog wel aan zou kunnen ooit. De eerste maanden zowiezo niet werken en daarna een afwisselende job zoeken met wat zitten en wat stappen.
Ondertussen om de verzorging van Mia wat te kunnen blijven doen terug een bekkenband of brace gaan dragen, ook s'nachts!
Tenminste als dat lukt zo in en uit bed voor Mia, denk het niet maar ik ga proberen.
En om de levenskwaliteit een beetje te verbeteren zwaardere pijnstilling gebruiken, ah en misschien ook nog inspuitingen.
Maar een snelle oplossing is er niet echt.
Bon, dat was het. Het was wat ik vreesde en ik voel me niet zo goed natuurlijk.
Een tweede zwangerschap zal ik, denk ik, maar best uit mijn hoofd zetten en dat is moeilijk!

Mia heeft wel genoten van haar dagje dat haar Moeke (mijn schoonmoeder) op haar paste! Toen we terugkwamen heeft ze haar eerste echte popje gekregen van oma (mijn moeder)! Een zwart babypopje ohzo schattigen en hij ruikt naar vanille! (misschien best pas geven als ze een beetje groter is)

Mensen wat kunnen jullie heerlijk schrijven over die kleintjes! Ik denk dat ik ze allemaal al een beetje ken!
Mia lacht werkelijk op iedereen! Heerlijk, ik ben zo fier. Blond, blauwe ogen, lang en smal. Beetje stereotiep ons barbietje: maar het gaat zeker geen dom make-up-wicht worden hoor dat zie ik nu al.
Net als Sarah laat ze zich zeker niet doen!

Karen, achja jij moest ook een erkenning doen. Betreffende kilo's zit je nog okee denk ik. Op 't einde was ik maar liefst 18 kilo bijgekomen maar er was wel een hoop vochtopstapeling bij. Vooral nu opletten hè, die laatste weken zijn mijn striemen pas gekomen!
Ja ik moest ook lachen: Arne en Arno hihi van dat duo hoor je zeker nog vanalles!

Inge, ik ben dus (met extra bekkenpijn tot gevolg) naar dat stoffenspectakel geweest! merci voor de tip hoor!
Jaja, ik vond wat. Ik wilde verschillende motiefjes combineren. Toen vond ik een kraampje met iemand die allemaal couponnetjes verkocht voor patchwork en quilts! Die stukjes zijn nu nog ruim genoeg om babykledij mee te maken. Dus had ik meer combineerkeuze! Heel leuk, ze had het geordend per vakje met stofjes die combineerbaar zijn.

Macke, ja ik heb ook aan mijn hangbuik gedacht bij mijn babyzwemplannen, maar ik ga het toch wagen denk ik. Ik heb met mijn klachten nog geen serieuze buikspieroefeningen kunnen doen en zie er écht nog niet uit, heel frustrerend maarja.

Wendy, ik schrok! Wat is Julian gegroeid zeg?!
Als juf vroeg ik steeds aan direkties om de schoolfoto's op 't einde van 't schooljaar te maken zodat alle kleintjes erbij op stonden. Zonfoto's zijn mooier én in de winter is er altijd wel iemand ziek en afwezig.

Jen,Een goed weerwoord bij de proppaktest op het cb was geweest "hij pakt bewust dat propje nu niet om niet mijn zijn maar JOUW voeten te spelen!"
Hèhè
Ja die ondeugendheid, ik stel me ook de vraag wanneer Mia met onze voeten gaat beginnen spelen, want ze is me er ook eentje. Wie weet is ze er al stevig mee bezig en hebben we het zelf nog niet door!

Semm, Noodgedwongen ben ik nu ook een thuisblijfmama. Maar dat was niet de bedoeling, halftijds leek me heerlijk om zowel veel tijd voor kindje als voor andere contacten te hebben.
Of dat babyzwemmen echt goed gaat zijn, weet het niet. Zullen zien. Zal allesinds iemand moeten hebben om me haar te laten aangeven, gezien haar dragen altijd al zwaar is en zeker in een glibberig zwembad hè.
Oh wat een guitje zo jou aankijken en lachen, Hhmmmmmm lief!
Ohnee nog niet een keuze zwembad gemaakt moet eerst wat telefoontjes met vragen plegen.

Els, Je schreef dat Marie niets vertelt over school. Wel in mijn carrière heb ik altijd 2 soorten kindjes gehad. watervallen thuis over school of gesloten boekjes. Wil zeker niet zeggen dat ze zich niet amuseert maarja. wat kan helpen is als de juf een beetje laat weten waarover het allemaal gaat. Dan heb je wat aanknoping om over te beginnen praten hè. Maar binnenkort gaat ze stiekem liedjes zingen en hoor je een taaltje dat verdacht op dat van juf lijkt hoor!

Veer: Oh dan zijn de forummeisjes lachebekjes! Beiden met karakter ik vond de uitdrukking "flinke portie blijf van mijn lijf" wel goed!!!

Zo dat was zo een beetje.
Doei Stien

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 20:58

Hoi dames,

Stien, moest wel even slikken toen ik je verhaal las, je bent een moeidige meid als ik het zo lees.

Karen, foto's maken ging prima. Daan hield Julian heel goed vast en aangezien Julian net de fles had gehad was hij erg wakker en allert. Ik ben super nieuwsgierig, hopelijk zijn ze volgende week al af. Vandaag moest Julian opnieuw op de foto, maar nu voor een pasfoto in mijn paspoort - alsof die kleintjes niet met de dag veranderen.. maar ja het moet tegenwoordig.

Erg grappig om de verhalen over alle kindjes te lezen. Vooral bij Arne en Marie lees ik uiteraard veel bekende dingetjes maar bij de anderen realiseer ik me des te meer hoe snel zo'n eerste jaar gaat, hoe snel ze zich ontwikkelen en groeien. Als ik dan Daan zie rennen en praten denk ik vaak; ja, wat is nou 2,5 jaar op een mensenleven, nu is hij al echt een flinke jongen. Om die reden probeer ik ook echt extra te genieten van Julian. Nu weet ik hoe snel het gaat. Begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel?

Vandaag naar het consultatieburo geweest, omdat Daan vorige keer iets te veel woog moest ik nu terugkomen, niet schrikken maar hij is nu al 103cm en weegt 18 kg! De kleine van mij is ook niet mis, Julian weegt nu 5700 en is 62cm lang. Hij kreeg gelijk zijn eerste prikjes waarna hij vervolgens de heel middag heeft liggen slapen en nu alweer is vertrokken naar dromenland! Daan darentegen kwam zonnet de trap af gelopen (ver na bedtijd) met de mededeling dat hij wakker is en zijn kleren weer aan wil, ging op zijn stoeltje zitten; mam, ik ook tv kijken. Na 15 minuutjes ging hij toch maar zonder protest naar bed...

groetjes Wendy

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 21:00
Jen

Hallo allemaal,

Stientje toch. Ik weet niet of ik applaus moet geven voor de dokter die nu eindelijk eens goed vertelt waar het allemaal om draait of verdrietig moet zijn dat het nooit meer beter wordt en dat je zelfs niet meer aan terug zwanger worden durft te denken.
Zwaardere pijnstilling zal op korte termijn wel helpen, alleen ben ik bang dat het op den duur ook weer steeds meer wordt. Dat heb ik zelf ook gemerkt. (ik slikte eerst 50 mg tramadol, toen 100 en kwam uiteindelijk uit op 300 mg met daarnaast nog 6 paracetamollen)
Injecties klinkt altijd zo heftig, maar het stelt eigenlijk niks voor en echt meid, als ik moest kiezen, liever een spuitje medicijnen dan je mottig slikken en je maag ook van streek maken erdoor.
Weet je dan ook al welke pijnstilling je krijgt? Of eventueel welke injecties? Mag je dat dan ook zelf doen of moet dat op de poli gebeuren via infuus?
Hoe dan ook, veel te behappen denk ik. Misschien is het over anderhalf jaar echt wel ver beter en kan je zelfs denken aan beebje 2. Maar allee, niet teveel op de zaken vooruit lopen Jenneke, eerst maar even zien waar we uitkomen heh? In elk geval een dikke pakkerd.

Karen, misschien te lang op je been gelegen? Of misschien heb je last van beginnende tintelingen vanwege vocht? Is het lamme gevoel nu weg?
ja...de laatste loodjes wegen toch altijd het zwaarst heh?
Gaat Arne nu echt elke dag naar school? Of zijn er net zoals in NL vrije middagen zoals de woensdagmiddag en op vrijdag hebben de kleintjes zelfs helemaal vrij.

Ingetje, bij de Ikea eens flink ingekocht? Of alleen gezellig erdoorheen gewandeld met op het einde een broodje worst? Tenminste dat is hier altijd de traditie.

Semm, kan je niet aangeven dat je soms om werk verlegen zit zodat ze er rekening mee kunnen houden? Er is niks zo erg om te moeten 'werken' als je niks te doen hebt. De dag gaat dan ook niet snel voorbij. Lijkt me echt helemaal niks.

Els, hoe is het nu na de laatste teleurstelling met je? Heb je het al een plekje kunnen geven?
Fijn dat Marie ook haar eigen plekje heeft gevonden op school. Gaat zij net als Arne naar school of heeft ze meer dagen?

Veertje...ben wel benieuwd naar je naam maar ik heb werkelijk geen enkel idee in welke richting ik moet zoeken. Nog even en de 20 weken echto komt eraan.
Hoe was de nekplooimeting eigenlijk verlopen? Sorry als ik daar even overheen gelezen heb.

Iemand vroeg mij wat pyjamapapjes eigenlijk zijn...? Wel, dat zijn van die vloeibare papjes in pakjes met de smaken; banaan, peer of biscuit. Er zit 92% opvolgmelk in dus zo krijgt hij toch wat hij nodig heeft. 2 pakjes kosten 1,29. Met 1 pakje kan ik anderhalve voeding verzorgen.
Ik heb nu ook vloeibare multivitamines met extra vitamine d. Ik heb nu melk met banaansmaak gekocht voor hem waar ik dan de druppels in kan doen. Hij heeft dat direct in de gaten en dan drinkt hij ineens een stuk minder hard zijn beker leeg. Hij heeft ook alles in de gaten!!!

Ik ga weer eens stoppen hier.
Liefs van Jen

Link naar deze reactie
10/04/2008 @ 21:34
ingetjee

hei Stien,
wat een verhaal meid, maar wel blij dat je nu eindelijk degelijk opgevolgd gaat worden
veel courage!

Jen, je vroeg of ik door de ikea wandelde? hier en daar iets kleins mee (hoe kan het ook anders) en neen, daarna niks gegeten, eenmaal thuis hebben frans stokbrood met kaas gegeten

groetjes
Inge

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 08:55
Semm

Goedemorgen meiskes,

Sorry ben er gisteren niet geraakt, hebben geprofiteerd van het schone weer om eens te gaan wandelen.

Shit seg wat lees ik hier nu...Stientje.... mah meiske toch... da's niet goed eh... Hebt ge de specialist ook aangesproken over een 2de zwangerschap? Kan geloven dat je dat zomaar niet uit je hoofd kan zetten! Foei seg, dit nieuws had ik eerlijk gezegd niet verwacht! Ik hoop en duim heel hard voor u dat die behandeling u enorm gaat helpen, echt waar! Seg en wat spuiten betreft, met mijn operatie is een verpleegster van't wit-gele kruis 2x per dag gekomen (voltaren in kreeg ik ingespoten) en moet zeggen dat ik enorm content was van die verpleegster. Alee meiske ne super dikke knuffel!

Karen, is't gelukt met de adressen te converteren? En hoe zit dat met dat lam gevoel? Is't over? Volgende week hebt ge zeker weer een echo eh? Tis toch 2 wekelijks hè!

Veer, gij kunt toch zalig schrijven vind ik! Sarah, Quinn en Mateo lijken toch enorm op mekaar qua ontwikkeling, uiteraard staat Quinn wat verder, maar je ziet toch duidelijk de gelijkenissen hè.

Oei de postbode is hier met de post, ik probeer straks verder te schrijven.

Dikke kus van Semm op't werk

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 09:31
Stien

hallookes,

Merci voor de steun dames. Gisteren een beetje gesnotterd maar ik mag het niet op mijn systeem laten werken hè. Mijn ventje en ik vinden dat het al heel wat is dat ze me eens daadwerkelijk onder handen gaan nemen. Ik had best vroeger die stap genomen al zei deze dokter dat de oefeningen die ik al kreeg bij de kine wel de basis zijn dus verkeerd deed ik er ook niet aan gelukkig.

Ja het is wel slikken als ze je zo laten weten dat je zelfs in de richting van een andere job moet gaan kijken enzo. Natuurlijk voelde ik het allemaal wel aankomen maar als zo ne witte jas met de medische termen het je klaarduidelijk maakt is't efkes moeilijk.

Ik probeer wel positief te gaan kijken. Verder de pijn verdragen. Alleen hoop ik heel erg dat ik wel wat mobieler kan worden hè.
Ja zo'n inspuiting mogen ze me gerust geven hoor Jen, dat is polyklinisch dan.
Ik krijg nu Tradonal Retard 50mg om te slikken.

Tja tenslotte heb ik wel een pracht van een vrolijke en schattige dochter! Ik wou altijd al een dochtertje en ze lijkt duidelijk op zowel mij als mijn man. Ik moet blij zijn met wat ik heb. En zoals ik het nu kan (met beperkingen) geniet ik zoveel mogelijk van mijn schatje!

Jen! Bij ons is de traditie ook om een hotdogje te eten aan 't einde van de ikea-tour! Toen ik zwanger was heb ik een keer (foeifoei) bij aankomst eentje gegeten én na het ikeabezoek, hihi!
In België gaan kindjes ma, di, do en vr een hele dag naar de kleuterklas en
woensdag namiddag hebben ze helemaal vrij.

Inge, De ikea is toch zo'n verleidelijke winkel hè! Ik kom ook altijd met toffe dingetjes terug! De stoffen daarentegen zijn niet mijn ding tegenwoordig hangen er echt draken van dingen! Of weet jij er toch nog een ordentelijke quilt van te fabriceren?

Wendy, zo'n stevige jongens zeg! Vreemd, okee hij ziet er al groot uit voor z'n leeftijd maar tis toch ook geen oliebolletje ofzo?!
Wel grappig dat Daan even besloot "op te staan" s'avonds laat, oeioei wat ga je nog allemaal meemaken zeg?

Zo nu ga ik eventjes rusten, oma kijkt even naar Mia deze voormiddag en stopt ze meteen ook even in de tummytub want gisteren was wel net iets te veel van het goede zo met dat bekken van mij.

Groetekes Stien en kleine Mia

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 13:11
Semm

Zo hier ben ik weer even, kijken of ik de draad nog terug kan oppikken

Veer, waar was ik gebleven... ahja... seg 3700€ schreef je voor een jaar?! Slik!!!!! Awel dat moet ik ook eens even gaan uittellen! Ik betaal nu om Mateo een ganse dag naar de onthaalmoeder te brengen bijna 16€ (15€ en nog iets). Hoeveel betaal jij voor een ganse dag?
Deze morgen had ik het even zwaar om te komen werken, normaal is vrijdags mijn vrije dag en doe ik het meeste van mijn werk, de poets en de was, nu moet dat dus allemaal zaterdags gebeuren, ik hoop dat ik het allemaal gebolwerkt ga krijgen... In principe zou ik vanavond ook al wat kunnen doen, maarja we moeten weer naar één of ander schildersfeest...Straks mijn ventje toch nog maar eens spreken over een poetsvrouw.

Inge, als ik naar de Ikea ga dan kom ik ook niet met lege handen thuis, da's zo'n verleidelijke winkel hè! Weet je wat ik daar altijd eet, de zweedse balletjes hmmmmmmmmmmm lekkerrrrr!!!
En je "aanvaard" gevoel geeft je misschien wat meer rust, maar ik blijf hopen voor jou meid! Heb zo'n buikgevoel dat het allemaal in orde komt vroeg of laat. Knuffel voor je!

Els, alles kits daar?

Jen, als de nieuwe Ikea open is in Heerlen, laat me iets weten hè! Lijkt me ook nog een leuke plek om eens af te spreken.
Mooie foto's trouwens nog van Quinn, hij lijkt toch erg hard op jou hoor!

Zo ik ga het hier weer maar eens bij laten want ze kunnen me elk moment komen inlichten over mijn takenpakket. Ben benieuwd, heb hier al klaar en duidelijk gezegd dat ze me geen apenwerk moeten laten doen want dat ik hier dan niet blijf.
Ben nu wel de ondersteundende hand van de managements-assitants maar niet graag de vuile-klusjes-opknapper.

Ben benieuwd

Liefs Semm

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 15:49
Jen

Meiden uit B...ik kijk altijd naar de Pfaffs en nu zag ik gisteren dat Nicolas zo'n leuk Winnie the Pooh zwembadje had gekocht voor zijn zoontjes. Ik heb eens op internet gekeken maar er was maar 1 aanbieder die dat badje had.
Ik zou het zo graag willen hebben voor Quinn.
Weten jullie welke ik bedoel en waar ik ervoor kan kijken in Belgie?
Het is zo'n dubbel badje met een glijbaantje erin. Er zit ook nog een soort van boogje op. Echt zooooo sgattig!!!
Iemand een idee??

xxx

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 16:47
karen

Goede..euh...namiddag ondertussen al,

Stien,
klinkt inderdaad serieus en niet meteen het nieuws waarop je hoopt. Anderhalf jaar revalideren.. dat is echt wel lang. Zeker wanneer je nadien ook nog je beperkingen zal hebben. Gelukkig krijg je nu wel pijnmedicatie.
Als het zover komt dat er gespoten moet worden, gewoon even doorzetten en het zelf leren doen. Geloof een oude rot nu maar. Toen ik te horen kreeg dat ik met onmiddellijke ingang dagelijks minstens één spuitje in buik of bil zou moeten ploffen zag ik dat ook even helemaal niet zitten. Zoals zovelen had ik de bekende naalden fobie en viel ik zowat flauw (of helemaal) wanneer er bloed getrokken moest worden. Toen ik met mijn eerste spuit bij de HA aankwam, zei die bloedserieus dat ik dat best meteen zelf deed. Geen compassie, daar moet je prikken, zo moet je de spuit vasthouden en nu op '3' .... hup gebeurd. De eerste paar dagen was het lastig en telkens weer moest ik moed verzamelen om in mijn eigen vel te prikken, maar nu gaat het blindelings en is het op twee seconden voorbij.

Semm,
en... wat is er uit de bus gekomen qua takenpakket? Ziet het er een beetje leuk en interessant uit?

Wat die poetsvrouw betreft... gewoon de feiten heel duidelijk stellen. Of je bent elke weekend volledig kwijt aan het huishouden en kan dus niets leuks samen met hem ondernemen en je krijgt gegarandeerd een pesthumeur(... of bij mij is dat toch zo, wanneer ik moet poetsen en de zon schijnt buiten).. en bovendien zal hij ook de handen uit de mouwen moeten steken. Of voor een paar € per uur laat je iemand anders het grote werk opknappen en jij bent een stuk aangenamer en meer ontspannen en hij kan mee genieten van de rust tijdens het weekend.

Ik ben nog niet toegekomen aan het drukken van de omslagen. 't Zal voor volgende week zijn.

Stien,
help!!!!!
Ik zoek iets leuk om aan de kindjes in Arne's schooltje uit te delen bij de geboorte. Nu ben ik zelf niet zo'n grote voorstander van teveel zoet voor kinderen en dus zoek ik een leuk alternatief. Er mag zeker wat tijd of werk inkruipen. Heb jij een idee?? Wat vinden de meeste kindjes leuk??
Ik dacht eerst iets in de trend van stoepkrijtjes ofzo, maar eigenlijk...??????????

Jen,
heb je ergens een fotootje van het zwembadje gezien?
't Zou natuurlijk compleet belachelijk zijn moest ik morgen naar de winkel van Kelly (jaja, die is hier in Nijlen) stappen met de vraag waar haar schoonbroer eigenlijk zijn zwembadje heeft gekocht.

Hmmm IKEA, daar zou ik ook nog wel eens heen willen. Alleen.. ik heb echt niets nodig en dan krijg ik mijn ventje echt niet overhaald om daar een paar uur te spenderen.
De hotdog aan het eind compenseert wel iets, maar niet het uren slenteren en staren naar ditjes en datjes. Zeker niet nu hij mij moet duwen en dus niet zomaar ergens kan gaan zitten of in de kinderafdeling met Arne gaan spelen.

Wendy,
18 kilo Arne haalt net 13 kilo en is percies een metertje groot. Daan is dus echt wel een stevige jonge!
Wij maar moeite doen om een beetje vlees op de botjes te kweken, maar al eet hij meer dan ik, alle ribben en knoken blijven duidelijk zichtbaar.

Ik moet mijn ventje gaan helpen in de tuin. Ik ben daarstraks (met een beetje hulp) een peren- en een kersenboom gaan kopen en die moeten natuurlijk zo snel mogelijk in de grond.
Tijd om boompjes recht te houden.

Karen

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 19:06

Jen, mijn vriendin heeft het zelfde badje, hier in Nederland gekocht ( ik heb de uitzending toevallig ook gezien). Ik zal eens aan haar vragen waar.... zegt trendystore jou iets? Tuin centra's willen ze ook nog wel verkopen. Succes.

groetjes Wendy

[Laatst gewijzigd door Wendy23 - 11/04/2008 @ 19:24] - Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 19:16
Stien

Hoi

Karen,
wat fijn dat je fruitboompjes gaat zetten! Moet nu wel even vragen of je hulp hebt gehad met het uitkiezen want (ik kom uit de fruitstreek hè) van sommige soorten heb je best 2 exemplaren staan wil je dat ze vrucht gaan dragen.
Wat die spuiten tegen de pijn aangaan, dat zijn geen gewone spuitjes maar "infiltraties" die doen ze in de kliniek en dat zijn zeer lange naalden die tussen de gewrichten ingaan....brrrrrr, dat kan je dus niet zelf hè.
Ik zou voor de fun toch eens gaan vragen waar dat zwembadje vandaan kwam, hihi! Je helpt er ons jenneke mee verder ook hè.

Semmeke, mijn ventje is ook anti-poetsvrouw. Hij verwacht het hier ook niet kraaknet en telkens ik begin over hulp (want ik kan ongeveer niks hè) zegt hij dat hij zelf meer gaat doen. Ach tis een schat maar er is iets met venten en poetsvrouwen dat niet klikt precies!

Karen,
ideetjes voor de tractatie in Arne z'n klasje ipv doopsuiker.
*Rozijntjes (er zijn in de hema ook rozijntjes met zo'n gekleurd laagje omheen) let wel, niet alle kindjes lusten rozijntjes, vreemd genoeg. Bij wijze van verpakking kan je papieren bootjes vouwen in 2 of 3 kleuren en daarop de naam en geboortedatum van de baby zetten
*Een appel en er met zo'n langvormig tweekleurig gedraaid spekje een rups laten uitkomen met een tandenstoker, kleef met eiwit een gezichtje aan 't uiteinde van de rups. Natuurlijk zijn ze meer weg van die spekjesrups maar de hoofdzaak is toch uiteindelijk die appel hè. Om de naam van de baby ook te kunnen vermelden kan je uit rood papier appels knippen en er een gaatje in maken waar je met je vinger door rupsje kan spelen, op die appel zet je de naam en geboortedatum van de baby.
*stoepkrijtjes zijn heel tof!
*fluitjes vinden ze super, maar de mama's niet zo
*het is in de zomer hè, wel zo van die kinderzonnebrilletjes, dat is ook heel leuk! Misschien hebben ze er wel zo in grote verpakking in de colruyt (colruyt is heeft trouwens ook uitdeelpakjes met speeltjes in, ook fijn bij een verjaardag)

Zo nu Mia verpamperen daaaag Stien

Link naar deze reactie
11/04/2008 @ 23:39
Veer

Hey dames,

Shit seg Stien... ik weet niet goed wat zeggen...ik had gehoopt dat er iets zou uitkomen waar je wat aan had, wel een eerlijk antwoord, maar toch een wat minder uitzichtloos. Ai meid toch ! Ik begrijp heel goed dat je je traantjes even de vrije loop laat. Niet enkel die pijn die wellicht nog lang zal duren, maar dan dat vooruitzicht van dat 'misschien geen tweede beebje'. Ik heb natuurlijk makkelijk praten, maar probeer het misschien toch probleem per probleem te zien. Een tweede zwangerschap hoeft er niet per se nooit in te zitten hè. Niemand weet immers hoe het evolueert en voor hetzelfde geld gaat het volgend jaar (wanneer je weer zwanger mocht worden, niet?) al in die mate beter dat je er toch aan toe bent. Amai, het valt me op dat hier al veel dames moeten spuitjes zetten en dergelijke. Stom dat je die van jou waarschijnlijk dan niet alleen zal kunnen zetten, dat maakt je nog eens afhankelijk hè. Voor hoe lang zou je die spuitjes moeten krijgen? Toch niet levenslang?
IN ieder geval : toch OK dat je nu bij een dokter bent terechtgekomen die het au serieux neemt en er ook geen doekjes om windt.
Hebben ze eigenlijk een oorzak gevonden van je bekkenprobleem? Is het nu omdat je zo 'elastisch' bent, of zijn er toch andere dingen die meespelen? Veel sterkte hoor meid !!!

Semmeke, ja, veel geld hè, 3700 euro, en dan is het nog omdat ventje en ik veel vakantie hebben, anders zou er al gauw nog een goeie 1000 euro bijkomen. Wij betalen 20,6 euro voor een hele dag. 12,5 voor een halve dag. Dat gaat volgens de schalen van Kind en Gezin, volgens je loon. Waarschijnlijk betalen we ook veel omdat we met onze lonen samen in een hoge schaal zitten (allé, ik wil niet zeggen dat wij veel verdienen , in het onderwijs kan je niet echt rijk worden, maar mijn ventje zit op basis van zijn anciënniteit nu ongeveer wel aan het maximum van zijn 'leraarsloon' en ja, dat scheelt wel wat). HOeveel dagen gaat Mateonaar de onthaalmoeder? 15 euro is wel minder dan wij, maar toch, als je alles uittelt.. duur allemaal hè.
Wat betreft je 'kuisprobleem' : is je ventje echt anti-kuisvrouw? Anders zou het bij mij toch snel beslist zijn. Onze kuisvrouw komt ook al een paar maanden niet meer. Ze is terug naar Polen (shhht ja, wij hadden zo'n poolse kuisvrouw in 't zwart, hier zitten toch nergens mensen van de belastingen hè ) en amai, ik voel dat nogal. Het huis is een mesthoop en ik geef toe : het is hier soms echt vuil, maar ik heb er effenaf de puf niet meer voor na het werk. Gelukkig makt mijn ventje er weinig van; hij moet ook niks zeggen, want neemt ook maar zelden eens een stofvod vast, maar ergens stoort me al dat stof wel, dus zijn we nu toch weer op zoek naar een goeie kuisvrouw, zo via dienstencheques.

Wendy en Jen, hè, grappig dat jullie naar de Pfaffs kijken . Doen veel mensen in Nederland dat? Ik kijk zelf eigenlijk niet. Allé, niks slecht over die familie hoor, maar ik word zo nerveus van diene Sam Gooris, ik vind da echt zo'n onnozel manneke en ik zou me maar opboeien als ik ernaar zou kijken. Ik heb dus het bewuste zwembadje niet gezien, maar misschien als je eens een fotoke doorstuurt of zo, dan wil ik wel eens rondkijken bij ons in speelgoedwinkels of zo? Als we met z'n allen kijken, vinden we het badje misschien snel
Waw, Wendy ! Wat heb je flinke zoonjes. 18kg is echt ongelofelijk hè. Ik ken kindjes in het eerste leerjaar (sorry : groep 3 bij jullie denk ik) die maar zoiets wegen.

Karen, hoe is het met je tintelingen? Hopelijk krijg je niet hetzelfde dan Jen. Weet je nu al iets meer over wanneer je precies moet gaan bevallen? Hoe viel Arne zijn eerste week school mee? JAmmer dat het weekend is, of toch niet?
Lara is inderdaad een mooie naam, maar het is gelijk je zegt : het lijkt nu wel iets te hard op Sarah. Eigenlijk maar één letter verschil . Maar toch 'bedankt' voor je naam . Koester hem nog maar, voor je derde beebje, een meisje misschien, een dochtertje voor je ventje

Mona, voor je je afvraagt waarom niemand op je reageert... ik vraag je af of je wel alles gelezen hebt van toen je op vakantie was? Neem er misschien even je tijd voor, dan zal je het wellicht wat beter snappen. Ben verder blij voor je dat je zwangerschap nog steeds toppie verloopt. Veel succes met je 3D-echo

Bij mij is het toch nog even wachten voor de 20 weken echo. Ik mag weer op controle op 5 mei. Ben benieuwd of dan het geslacht nog steeds hetzelfde is. Zo ja, dan ga ik echt pas brainstormen naar namen. Ondertussen neus ik wel zo wat stiekem om namensites en zo en ben ik in mijn hoofd al wel zo wat bezig
Mijn nekplooimeting en triple test was OK, ik weet niet meer wie het vroeg. Denk 1,4mm terwijl hij max 3mm mag zijn, dus was toppie ! Oef, toch steeds een opluchting !

Elsje, hoe was Maries eerst week? En hoe is het met jou?

Mack? Alles OK?

Dames, ik moet dringend gaan slapen, want morgen gaan we met colega's en hun gezinnen naar de Efteling. Vorig jaar was ik er ook, weten jullie nog, toen was ik nog zo ongerust omdat ik zwanger op bepaalde atracties was geweest . Morgen geen zulke stommiteiten meer, maar lekker met Sarah in het sprookjesbos en wat chillen met collega's. We moeten heel vroeg vertrekken, dus ik sluit nu maar snel af !

Liefs
Veer

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina