< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » hoopvol en ongeduldig afwachten

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
hoopvol en ongeduldig afwachten
13/02/2008 @ 11:14
heidje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey dames,

Samantha, ik blijf voor je dat het deze keer zal lukken.
Ik vind ook dat het wel stil is op het forum. Iedereen zal het wel erg druk hebben.

Bij ons thuis begint het nu spannend te worden. Nog ongeveer 3 weekjes te gaan! Ik ben gisteren nog eens naar de gynaecoloog geweest. Ons kindje weegt nu ongeveer 3,160kg. Het is al aan het indalen, maar ik heb nog geen opening. Ik heb nog een afspraak staan voor 27 februari, maar het kan evengoed zijn dat gisteren mijn laaste bezoek is geweest aan de gyne voor de bevalling.
Ik ben ondertussen ook gestopt met werken. Vorige week heb ik nog gewerkt, maar dat is mij serieus tegengevallen. Ik had veel last van vermoeide benen en had ik er nog eens een verkoudheid bovenop. Deze week voel ik mij weer veel beter. Nu kan ik rusten zoveel ik wil en tussendoor toch nog een beetje huishoudelijke taken doen. Maar alles op mijn tempo.

Zo, nu genoeg over mij. Voor de rest alles ook ok met Kelly en Esther? Ik hoop dat bij jullie de onderzoeken ook vlot verlopen en jullie snel in verwachting zullen zijn.

En Caroline, voor jou hoop ik dat het in jouw relatie met je vriend al een beetje beter gaat.

Ik wens jullie in ieder geval morgen een prettige en liefdevolle valentijn. Hoewel ik vind dat het elke dag valentijn moet zijn, denk ik dat ik mijn ventje eens extra in de watten ga leggen. Onze laatste valentijn met z'n tweetjes, dat moet toch een beetje speciaal worden, vind ik.

Dikke knuffels en tot schrijfs

Heidi

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 12:48
kelly

Online Status Bekijk profiel
hey Dames

Hier ben ik weer ik was anderhalve week naar Centerparcs maar ben er weer!!! het heeft me heel goed gedaan zit weer wat beter in me vel.

Samantha hier staan de ook voor je omhoog! Spannend allemaal he ik moest op dag 3 van menstruatie bloed prikken en mijn man een potje inleveren een dag later dus dat hebben we allemaal gehad maar ik kan pas weer op 11 maart naar het ziekenhuis. nog een maandje en dan hoop ik dat hij aktie gaat ondernemen.

Heidje het is echt spannend voor je nog maar 3 weekjes rust nog maar lekker uit die weekjes dat het nog kan!!!

Caroline hoop dat het allemaal goed komt!

Ester Wat voor onderzoeken heb jij nu gehad? je was toch bezig met onderzoeken?

Eigelijk doen we nooit wat speciaals met valentijn, we hebben altijd een verjaardag mijn zwager is dan jarig dus hij krijg een

ik lees toch bijna elke dag op dit Forum (ieder geval door de weeks)

Liefs Kelly

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 13:14

Hai....

Allemaal een goed weekend gehad?
Mijn man begint vandaag weer bij zijn nieuwe werk, tijdelijk via een uitzendbureau en dan waarschijnlijk als het goed gaat en als hij het leuk vind voor vast ( een contract voor eerst een jaar denk ik ).
Dus dat is het goede bericht en het slecht is dat ik vandaag weer ongesteld ben geworden ( voor de 14 e keer ).
Baal wel een beetje, ik beginnen met temperaturen en ga ik ovulatie testen kopen. Ik ben nog niet onder behandeling, ben ook nog niet bij de dokter geweest, eerst 3 maanden temperaturen en daarna gaan we denk ik wel naar de dokter.
Je moet toch beginnen met temperaturen op de eerste menstruatie dag?
Nou ik hoop dat dit ons mag helpen, anders moeten we toch naar de dokter en ik zie zo tegen die onderzoeken op.
Maar goed de zon schijnt en ik wil niet depri zijn vandaag dus ik ga lekker genieten van het mooie weer en mijn vrije dag!!!!!

Verder alles goed met iedereen?
Groetjes Esther

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 16:25

Online Status

Goedemiddag meiden

Ik ben vandaag naar de gyn geweest en me eitje is gegroeid dus ik mag vanacht weer gaan spuiten dan word woensdag de inseminatie gedaan en dan is het week 2 weken wachten of het gelukt is.
Ik heb wel een goed gevoel dat het ooit eens moet lukken ik heb ook gevraagt hoeveel gehandelingen ik krijg en het zijn 6 iui gehandelingen waarvan 3 clomid en 3 met spuiten als de clomid niet gaat werken.
Ben nu met me 2 kuur clomid bezig dus afwachten.
Verder heb ik niet veel meegemaakt zaterdag gewinkeld met me vriendinnen en vandaag lekker een dagje vrij .

Hey esther wat klote dat je ongi bent geworden maar ook niet de moet opgeven doe ik ook niet hihi.
En ben ook heel blij dat je man weer een baan heeft is wel belangrijk als je een kindje wilt tegenwordig kan je het niet meer met 1 salaris redden.ik hoop voor jou dat je snel zwanger bent en dat je niet in de mmm moet want het is wel moeilijk om te wachten en te wachten en ziekenhuis in ziekenhuis uit.
Ik ga voor je duimen dat het snel raak is bij jou.

Hoe is het met kelly?

heidje het schiet al op merk je al wat een indaling of andere dingen?

Nou ik ga lekker koken ik hou jullie op de hoogte en veel succes meiden met zwanger worden dit jaar word ons jaar dat we zwanger mogen worden hihi.

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 09:58
heidje

Hoi dames,

Hey Ester, ik denk inderdaad ook dat je moet temperaturen vanaf de eerste dag menstruatie. Ik wens je veel succes de komende maanden. Hopelijk hoef je zelf niet eens naar de dokter te gaan.
Het was bij ons gisteren ook een heerlijk weertje. Daar kikker je helemaal van op, hé. Ik hoop echt dat de lente al om de hoek komt kijken, zodat ik veel kan gaan wandelen als ons beepje er is.

Samantha, voor jou blijf ik dat het deze keer wel lukt. Je houdt de moed erin en dat is fantastisch, want dat spuiten moet toch niet leuk zijn, hé. Maar het is voor het goede doel. Hopelijk deze keer, goede keer!

Met mij is ook alles ok. Het babytje is al aan het indalen, maar voor de rest heb ik nog niet echt het gevoel dat het snel geboren zal worden. Ik heb soms wel wat pijn in mijn buik en rug, maar dat is vooral na een inspanning. Als ik bv. 's nachts uit bed kom om te gaan plassen. Maar het gaat ook weer over en komt niet frequent voor, dus dat zullen enkel maar oefenweeën zijn.

Met de vrouwen bij de kinesist hebben we een prognostiek gehouden en bijna iedereen denkt dat ik overtijd ga gaan. Zelf denk ik ook dat ons babytje pas rond 7 maart geboren zal worden. (volle maan!)
Ik hoop van niet natuurlijk, want dan duurt het wachten wel lang, maar het is de natuur en dan kan je toch niet veel aan veranderen.

Zo, dit was weer mijn klein verhaaltje. Volgende week dinsdag moet ik weer naar de gynaecoloog, als ik dan nog niet bevallen ben, natuurlijk.

Groetjes, een dikke knuffel en veel succes nog voor jullie.

Heidi

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 11:04

Online Status

hey esther

IK heb ook 2 maanden moeten tempen en dat moest vanaf de eerste dag van je menstruatie .
Succes ermee.

dikke kus van samantha

Link naar deze reactie
24/02/2008 @ 15:32

hallo dames!!!!!

Om te beginnen, sorry dat ik heel lang niks van me heb laten horen. ik kon het niet meer aan om erover te praten. ik ben wel af en toe op de site geweest en jullie berichtjes gelezen. ik ben er veel minder mee bezig geweest, we zijn onderstussen naar pakistan geweest. we zijn 15 februari aangekomen in nederland en raad een meiden afgelopen woensdag was ik 2 dagen overtijd een test gedaan en ik ben zwanger!!!! als het goed is ben ik nu 4 weken en 6 dagen zwanger!!!!
ik wil wel een inwendige echo laten maken kijken of het hartje klopt dat kan met minimaal 6 weken. ik kan niet wachten ik wil het zo graag zien want het is al een keer mis gegaan met mij ik ben heel erg bang dat het kan herhalen. ik heb nu wel minder last van mijn borsten vergeleken met 2 dagen terug. ik ben echt blij maar door de angst dat het mis kan gaan durf ik niet blij te zijn. ik ben echt bang,

meiden ik hoop dat jullie allemaal gauw zwanger zijn.

volgende keer uitgebreider ik kan me niet echt concentreren, ben zo bang....

asha

Link naar deze reactie
24/02/2008 @ 18:39
heidje

Hey Asha,

Proficiat meid! Ik ben zo blij voor jou en je man. Het is inderdaad in het begin nog spannend en zeker met wat jij al hebt meegemaakt. Ik kan je alleen aanraden om proberen te relaxen. Hopelijk vliegen de weken dan voorbij en kan je beginnen genieten van je zwangerschap.

Vele dikke knuffels

Heidi

Link naar deze reactie
26/02/2008 @ 13:06
kelly

Goedemiddag Meiden!

Van harte gefeliciteerd Asha! het is je van harte gegunt. Hoop voor je dat de 12 weken gauw voorbij zijn!

ohh heidje spannend zeg nog maar 5 daagjes en je bent uitgeteld misschien ben je al wel bevallen. ik denk dat het wel een poosje duurt voordat wij het weten wat het is geworden en warneer?!

Samantha nog 11 dagen en dan heb je weer uitslag voel je al iets?

verder weinig te vertellen de zullen vandaag of morgen wel door komen! en verder niks mee gemaakt lekker saai he

Tot gauw

Kuz Kelly

[Laatst gewijzigd door kelly - 26/02/2008 @ 13:08] - Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 14:54

Online Status
Hey meiden

ASHA

gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

kelly

Ik voel nog helemaal niets ik moet gewoon afwachten tot volgende week woensdag.
Dat wachten duurd altijd een eeuwigheid hihi.
Verder gaat het wel goed met me .
Hoe gaat het met jou verder?

Hey heidje

Nog even dan heb je je kleine in je armen of misschien is het al zo .
Nou hoop snel iets van je te horen .

Ik heb verder niet veel nieuws ik schrijf volgende week wel weer een stukje .

Allemaal alvast een fijn weekend want ik kom deze weer ff niet meer op het forum.

Groetjes en dikke kus van samantha

Link naar deze reactie
28/02/2008 @ 09:50
heidje

Hey dames,

Nee, ik ben nog niet bevallen. Nog vier dagen te gaan! Spannend, hoor.
Gisteren zijn we nog eens naar de gynecoloog geweest. Ik heb nog geen opening, maar het kindje zit klaar om te komen. Er is ook al veel druk vertelde de gyne me. Het gewicht is ongeveer 4,100 kg. Ik schrok daar wel van. Het zal een flinke baby worden. Zeker als ik overtijd ga. Als ik dinsdag nog niet bevallen ben dan moet ik aan de monitor. Hopelijk hoeft dat niet en is het dit weekend zover.

Ik zal in ieder geval proberen om zo snel mogelijk iets te laten weten.

Groetjes

Heidi

Link naar deze reactie
28/02/2008 @ 20:45

Online Status
Hey meiden

Heb weer slecht nieuws ben weer niet zwanger .
2 Poging is weer mislukt .
Ik begin er nu een beetje van te balen en geen hoop meer te krijgen of het wel zou lukken .

Ik ga weer ff tot rust komen.

kus van samantha

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 11:13
kelly

ohh Samantha wat k*t zeg! ik wou dat ik je kon helpen maar dan kan niet. Ik hoop dat ja gauw bent! 3 x is scheepsrecht he!!

XXX Kelly

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 13:30
heidje

Samantha, dat is inderdaad balen, seg! Ik hoop dat het de volgende keer lukt. Anders kun je daarna misschien overschakelen naar ivf. Mijn vriendin geraakte met iui ook niet zwanger en met ivf vanaf de eerste poging. Hopelijk is dat voor jou niet nodig.
Ik wens je veel sterkte en veel succes toe!

Dikke knuffel

Heidi

Link naar deze reactie
02/03/2008 @ 23:12

goedenavond dames

als eerste bedankt voor jullie enthousiasme.

alles goed met jullie? sorry dat ik niet zo vaak een berichtje achterlaat. ik kom dagelijks lezen maar als ik iets begin te tikken stop ik en denk ik laat ook maar want zodra ik hier tik ben ik totaal mezelf en begin ik weer de angst te voelen dat het weleens weer mis kan gaan ik weet dat ik hier niet te veel bij stil moet staan maar het gaat vanzelf.

ik heb veel stress op mijn werk, voordat ik op vakantie ben geweest was ik aan het soliciteren en dat weet mijn huidige werkgever. toen ik van vakantie terug kwam en were begon te werken had ik onverwachts een gesprek met iemand van het hoofd kantoor, hij zei dat hij vond dat ik te vaak ziek was en dat de werkomgeving waarschijnlijk niet goed past bij mijn gezondheid. het klopt allemaal wel wat hij zei maar hij sprak met me af dat ik binnen 2 maanden een nieuwe baan zou hebben, ze zouden een goede referentie geven en zo en hoefde niet weg voordat ik een nieuwe baan zou hebben, toen wist ik niet dat ik zwanger was en had dus zoiets van, als jullie me weg willen hebben dan werk ik het liefst ook niet meer hier ik ga meteen weer beginnen met soliciteren. ik heb wel een vaste baan dus ontslaan kunnen ze me niet,

diezelfde middag heb ik een test gedaan en die was positief, heb het nog een dagje stil gehouden en ben naar de dokter gegaan en die deed ook test natuurlijk weer positief, die heeft een printje gemaakt met de uitslag, de dag daarna heb ik het verteld alleen aan de manager omdat ik zwaar werk doe en dan hoef ik dat niet mee te doen, hahaha de grammatica van mijn zinnen klopt niet helemaal dat komt omdat ik nu alles aan het tikken ben wat in me opkomt,moet het meteen tikken anders vergeet ik het weer.ik dacht ze snappen nu wel dat ik geen ontslag ga nemen, heeft mijn manager me ondertussen al 2 keer gevraagd hoe het zit met werk zoeken anders kunnen ze me helpen met brieven schrijven,

nu denken ze dat ik zo stom ben dat ik aan het soliciteren ben, ik heb tegen mijn manager gezegd dat ik werk zoek maar als ik op gesprek kan zeg ik wel dat ik zwanger ben.

er is 1 probleempje dat mannetje van het hoofdkantoor die is zo slim en heeft zo n scherpe tong als ik eraan denk krijg ik meteen kippevel, die kan je zo woorden in je mond zetten en kan je zo dwingen tot tekenen tot ontslag of zoiets, ik teken natuurlijk niets alleen heb gewoon geen zin in nare gesprekken en mezelf heel laag voelen terwijl dat niet zo is ik wer er al 5 jaar en heb gezwoegd

ik ben zwanger ik hoor heel blij te zijn ik hoor ervan te genieten en wat doe ik? constant stress. ik hoop dat mijn kindje dat niet voelt

ik hoop dat jullie allemaal gauw zwanger zijn maar niet dat jullie deze strss gaan meemaken want het is verschrikkelijk,

ik ben nu 6 weken zwanger maar 1 probleempje ik voel niets ik ben niet misselijk, af en toe voel ik me raar. had eerst last van mijn borsten dat is nu ook minder, ben zo bang dat het weer mis zou kunnen gaan

ik ga proberen te slapen ik moet om half 7 op,

asha

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 10:40
heidje

Hey Asha,

In verband met dat misselijk zijn. Daar zou ik je niet meteen zorgen om maken, hoor. Niet iedereen is misselijk als ze zwanger zijn. En bij mij is het ook pas begonnen op 7 weken. Van mijn borsten heb ik in het begin ook niet zoveel last gehad. Dus dat kan waarschijnlijk nog allemaal komen.

Ik vind het wel spijtig dat je dat allemaal moet meemaken op je werk nu je zwanger bent. Die stress is inderdaad niet goed, maar ik zou je toch niet teveel zorgen maken om je babytje. Die kunnen wel wat aan. Ik vind het wel erg dat ze je op je werk daar niet echt in steunen en het je moeilijk willen maken. Ik kan je misschien aanraden om toch een beetje te solliciteren. Zolang je buikje nog niet echt toonbaar is, is dat denk ik geen enkel probleem. Trouwens, het kan zelf zijn dat ze je willen aannemen, ook al ben je zwanger. Je kan altijd maar eens proberen, hé. Ik wens je in ieder geval veel sterkte en succes en probeer toch een beetje kalm te blijven. Nog enkele weken en de kritische periode is voorbij.

Van zodra ik bevallen ben, ga ik ook enkele brieven opsturen. Ik doe mijn werk wel graag, dus er is geen haast bij, maar ik werk in ploegen en ik zou graag een stabieler leven hebben nu ons kindje op komst is. Ik heb vorig jaar ook een graduaatsdiploma gehaald, dus ik kan waarschijnlijk wel beter en de ladder wat opklimmen. We zullen wel zien.

Vandaag is dus de uitgerekende dag dat ik moet bevallen. Maar ik voel nog niet echt iets. Ik heb wel meer last van harde buiken en voel dat het babytje al is ingedaald, maar daar blijft het dan ook bij. Als ik morgen nog niet bevallen ben, moet ik aan de monitor. Daar ben ik wel eens benieuwd om. Dit weekend heeft al verschrikkelijk lang geduurd en ik vermoed dat elke dag nu ook langer zal duren dan normaal. En omdat ons kindje al zoveel weegt, hoop ik toch niet te lang overtijd te gaan. Mijn vriend en ik verlangen er zo naar, maar geduld is een schone deugd zeggen ze toch.

Zo als ik morgen nog niet bevallen ben, zal ik waarschijnlijk nog iets laten weten over hoe het aan de monitor was, maar eigenlijk hoop ik binnen een paar dagen thuis te zijn met ons babytje en jullie het goede nieuws te vertellen.

Groetjes en dikke knuffels

Heidi

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 18:33
kelly

goeden avond meiden

jah heidje de 40 weken zijn verstreken!
Als je morgen aan de monitor ligt laat je nog even weten hoe het gaat?

Asha wat naar dat je je dat nou allemaal moet meemaken zoveel stress is niet goed hoor! let goed op je zelf!

Ik heb ontslag genomen ga bij me schoonvader op het acc.bureau werken! dan hoef ik eindelijk niet meer in de weekenden te werken! heerlijk!

verder weinig nieuws.

Heidje succes met de bevalling!

Liefs kelly

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 13:19
heidje

Hoi dames,

Ik ben daarnet dus aan de monitor gemoeten, maar er is niet zoveel veranderd. Nog geen weeën en nog geen opening. Er was wel voldoende druk naar onder toe en de gyne dacht wel dat het nog voor deze week zou zijn. Zoniet, dan moet ik maandagnamiddag terug en dan kan het zijn dat ik in de loop van die week wordt ingeleid.
Zelf hoop ik natuurlijk dat het allemaal snel in gang schiet, want het begint echt zwaar te worden en lang te duren.

Kelly, veel succes op je nieuwe job! Het zal wel erg leuk zijn om nu niet meer in de weekends te werken. Dan heb je veel meer tijd om leuke dingen te doen.

Groetjes

Heidi

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 10:24

heidje

veel succes met bevallen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina