< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » 30+, en we gaan voor ons eerste wonder!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
30+, en we gaan voor ons eerste wonder!!
28/01/2008 @ 15:26
m&m

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
monique
de oefenweeen dien zich dus al heerlijk aan
ik hoop oor je dat het niet al te lang meer duurt en dat jej e beebje heerlijk in de armen mag gaan nemen

hier verder weinig te melden dan de ene keer weer bruinverlies tot minimaal en de andere keer is er niks te bespeuren vind het wel apart maar goed we zien wel
ze hebben vandaag foto's van het huis genomen en zo en zometeen ga ik weer wat schilderen hihi

gr maria

Link naar deze reactie
28/01/2008 @ 15:27
m&m

oja als ik deze weken niet an kom waaien hihi hebben we het heerlijk druk
maar probeer toch wel af en toe te komen kijken of je beebje er al is

gr maria

[Laatst gewijzigd door m&m - 28/01/2008 @ 15:28] - Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 22:16
Nique

Hi meiden,

Ik ben een tijdje niet geweest, omdat ik niet zoveel te melden heb. Ik ben druk bezig met het prikken van puregon. Deze cyclus is wel een trage (heb ik niet eerder gehad), het aantal eenheden is namelijk per vandaag omhoog gegaan naar 150. Dat betekent wel dat de kans bestaat dat er 2 a 3 follikels kunnen gaan rijpen. Vandaag pas een eiblaasje gezien van 10mm dus afwachten of het doorzet, donderdag terugkomen. Fingers crossed! De gyn kan het ook niet verklaren waarom ik nu een lange cyclus heb, maar ze zei wel dat het weleens voor kan komen.

Ksenia, meid heel dapper dat je de stap naar adoptie hebt genomen. Ik hoop dat de procedure snel gaat lopen voor je. Hou je ons nog op de hoogte?

Maria, heel veel klusplezier hihi...

Monique, en heb je daadwerkelijk al voorweeenen? Spannend hoor allemaal. Ik blijf af en toe checken of ons eerste forum babieetje al is geboren.

Anna, doe rustig aan, binnenkort ga je lekker met verlof. Geniet er maar lekker van, zometeen wordt het weer drukker voor je

Fijn weekend allemaal!
X nique

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina