< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Maart '07 NOD, wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Maart '07 NOD, wie doet er mee?
02/02/2008 @ 17:39
nefertiti

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hanan, hoe gaat het met selmen en niss vandaag?

Nicole, ik duim voor je meid!

Ik heb mezelf ney twee repen chocola en een heel grote bos narcissen kado gedaan. Als dat niet helpt weet ik het niet meer.

Link naar deze reactie
02/02/2008 @ 18:45
Hanan

het gaat vandaag best goed , nissje is beetje opgeknapt dat is een hele zorg minder
selmen heeft gistren nacht goed gedaan ,heb wat kunnen slapen gelukkig maar overdag is hij best lastig soms wel allen op arm of schouders ,nu dus ook zit met een hand te typen ,nou mij lieve buuf was even langs gekomen met een baby draagdoek voor mij echt zoo lief mens is,heb nog zwangerschap kleding toen ook gekregen

de draagdoek is best gedoe ,hele lange stof moet goed om je heen rollen , vind het ook beetje eng ,ga even op oefenen ,als te veel gedoe is om eidere keer helemaal om heen rollen enzo ga ik wel een draagzak kopen moet even kijken waar niet te duur zijn

nou meid 2 reepjes en bloemen moeten toch even trosten he sterkte lieverd
dikke kus

Link naar deze reactie
02/02/2008 @ 20:17
nefertiti

Hanan, op het internet zijn veel manieren te vinden om de draagdoek te wikkelen. Ik heb hem bij Niels gebruikt, die was ook zo'n huilbaby en het was echt een oplossing, ik deed alles met dat mannetje op mijn buik. Blij dat Nissrien weer wat opgeknapt is.

Het gaat wel weer hier, ik moet er maar gewoon van uitgaan dat het niet gaat lukken dan heb ik nniet elke maand die teleurstelling.

Link naar deze reactie
02/02/2008 @ 22:58
parel

nefertiti wat balen joh! en het zag er zo goed uit.. bleh!!

Jannie, wat een vreselijk verhaal. Wat moet jij je bedonderd voelen zeg! Raap jezelf bij elkaar en probeer sterk te zijn! Hopelijk kan je snel je leventje weer oppakken!

Hanan, wat lastig dat Selmen zoveel van je eist zeg. In het begin ging het zo goed.. Hopelijk heb je baat bij het inbakeren! Je moet zelf ook echt wat rusten hoor, probeer je momentjes te pakken!

Cindy, ik leef nog erg met je mee.. Ik lees je berichten steeds en weet nog altijd niet goed wat te zeggen... *knuffel*

Nicole, duimen duimen duimen!!! Hopelijk heb je eindelijk je geluk te pakken!

Met mij gaat het goed. Kindje is aardig gegroeid, maar het zal geen groot kind worden (vind ik helemaal niet erg overigens....)
Wel krijg ik de volgende keer voor de zekerheid nog een echo zodat ze echt wat van de grootte kunnen zeggen. Nu lijkt alles in elk geval oké, dus daar hou ik me maar aan vast!

Liefs aan allen!
Parel

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina