hey meiden,
Sunshine, het gaat hier redelijk.De kwaaltjes blijven he,daar doe ik niets meer aan!Das gewoon nog eventjes volhouden

Over het slapen, ik slaap ook haast niet meer snachts. Ik weer gewoon niet hoe ik moet liggen.En als ik dan eindelijk slaap dan wordt ik van alles wakker, geluiden, mijn vriend die zich omdraait in bed, omdat ik moet plassen, doordat mijn katten stoeien in de gang voor de slaapkamerdeur...enz,enz.Dus tja, ik word niet echt uitgerust wakker en ben overdag dan ook erg moe. Dus ik slaap smiddags nog even en probeer zoveel mogelijk dingen te doen in huis voor wat energie. Ik kom ook niet echt buiten namelijk want ik vind het niet zo leuk om zo alleen een wandeling te maken ofzo en boodschappen halen ofzo is te zwaar. Maar ja die paar weekjes he!
Garnaaltje, ik weet het natuurlijk niet zeker maar ik denk dat die steken(die ik ook heb trouwens)je banden kunnen zijn, of voorweeen.Kan je het niet aan je gynaecoloog vragen?
Sweety, ik hoop dat je ons snel komt vertellen waarom je er al een paar dagen niet bent!

Hopenlijk lig je nu heerlijk te genieten van je kleine wonder!
Daantje, die kleintjes in onze buik kunnen al aardig hard trappelen he!

Ik voel dat nu ook steeds vaker!Onze Pukkie draait veel en trappelt dan volgens mij van plezier!Ik zal dat straks nog gaan missen!
Akiki, ik heb je foto op je profiel gezien!Wat een lief ventje heb je!!
Ons kindje is nu zo groot dat hij/zij erg tegen mijn longen en ribben drukt. Dat is soms best vervelend en ik ben ook af en toe best kortademig nu.
Maar ja, het moet maar even.

Gisteren is het badje geleverd!We hebben gekozen voor een thermobadje van Bebejou. Wit met Teigetje erop van Disney!Alles is nu in huis en helemaal klaar!
De beloofde foto van het kamertje ga ik zo nog even op mijn profiel zetten want dat was nog niet gelukt.
En nu ga ik nog even lekker genieten van mijn koppie thee met een stukje(zelfgemaakte)appel crumble!
O en ik sluit me graag aan bij Sunshine en hoop dat we elkaar ooit eens zullen mogen ontmoeten!
Liefs Cindy.