[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/01/2004 @ 21:50 | Hoi, Ik heet Lare, 29 jaar, heb 0 kinderen, ben niet getrouwd en sta voor de ’o wat verwonderlijk’ keuze van wel of niet beginnen met proberen. Vriend-lief en ik hebben nu afgesproken om in maart te beginnen, tijdens een hele romantische vakantie, maar toch sla ik nog wel eens aan het twijfelen. Misschien dat dit onderwerp wat verschilt met die al op de site staan, maar ik moet er nog een beetje inkomen.... Ik ben nu 1 mnd gestopt met de pil (overigens per ongeluk...was op onze vorige vakantie mijn strip vergeten!)en ben keurig ongi(?) geworden. 1 feb wil ik foliumzuur gaan slikken en dat vind ik al reuze spannend. Ik vind overigens alles nog erg spannend, maar misschien als ik een paar mndjes verder ben, babbel ik als een zeer geroutineerde ’ wanna-be-mom’ rond op deze site. Mochten er meer zielen zoals ik hier verdwaald zijn, wie weet kunnen we dan dit begin delen? groetjes, L |
| 27/01/2004 @ 08:55 Silvyke | Hoi lare, Wij gaan binnenkort ook beginnen voor een kindje. Wij hebben al wel 1 kindje van bijna 19 maanden. Op 19 feb laat ik mijn spiraaltje verwijderen bij de gyneacologe en dan willen we graag rond april/mei terug aan een tweede kindje beginnen. Die twijfels zullen er altijd wel zijn hoor. Dat is niets uitzonderlijk. Dat is ook normaal, het is een heel ingrijpende gebeurtenis die heel veel van je leven verandert. Maar je gaat er zoveel vreugde aan beleven. Tijdens de zwangerschap en ook erna. Groetjes Silvy |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Wie gaat ook beginnen in maart 04?