< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod maart 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
28/03/2007 @ 10:08

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hmmm! misschien toch zwanger hoor !.. als je temperatuur opeens zo stijgt ! Misschien zakte het bij de bevruchting?? Ik weet ook niet precies hoe dat temperaturen werkt hoor... Deed het nu alleen de laatste dagen van mijn cyclus..
Ik zou inderdaad naar de huisarts gaan en inderdaad niet weer aan de pillen enz.. .een gynaecoloog lijkt me het beste.. Ik heb eens gehoord dat als je cyclus langer is als 53 dagen dat je dan geen eisprong hebt... maar of dat waar is??

Hier is de eerste afspraak bij de verloskundige gemaakt... pas over 3 weken....! en dan nog niet eens een echo ! Pff.. dat is pas op 12 weken.. Duurt lang hoor !... Bij mijn vorige zwangerschap had ik echo's op 6, 7, 8, 11, 13 en 20 weken... dat vond ik toch een stuk fijner... ( die 13 weken was dan wel de nekplooimeting.. )Maar toen werd ik door de pil heen zwanger dus zal het er maar mee moeten doen he;)

groetjes !

Link naar deze reactie
30/03/2007 @ 10:15
Mariëlla

Nee, ik ben niet zwanger. Ik ben gewoon heel licht ongi. Volgens mn ha verandert om de zoveel jaar de manier waarop je ongi bent. Voor de pil was het altijd heel erg heftig met veel pijn en overgeven. Nu ben ik daar waarschijnlijk overheen gegroeid en daarom vloei ik niet veel en heb ik nergens last van.

Spannend over 3 weken het eerste bezoek Sve. Het wachten duurt lang, maar er wel lekker van genieten hé!

Link naar deze reactie
30/03/2007 @ 13:59
Eritia

Wat is het hier rustig...

Hier is het allemaal weer wat vaag. Het zit zo, ik heb al een lange tijd last van mijn linkerborst. Heel af en toe lijk ik een spier ofzo onder mijn borst te voelen die spastisch doet.
Maar sinds gister heb ik het volgende:

- mijn linkerborst, aan de onderkant, is heel gevoelig, vandaag zelfs meer, pijnlijke steken af en toe
- als ik mijn schouders naar achteren doe, is mijn huid gespannen, alsof mijn huid gekrompen is,
- en ik voel mijn beide tepels soms tintelen, ik weet niet hoe ik dit anders uit moet leggen. Alsof opeens, duurt ook maar een paar seconden, ik kippevel krijg, maar dan onder mijn tepels, dit kriebelen dan even
- al paar dagen wat steken in mijn onderbuik, komen en gaan, niet echt pijnlijk maar het borrelt er de hele tijd.

Herkent iemand dit?
Kan het dat je alleen last heb van 1 borst en de ander niet, of moet ik me juist zorgen gaan maken dat er misschien iets anders met mijn borst aan de hand is?

Zo raar, want zwanger kan ik niet zijn, temperatuur was:
36.3 (zondag, test gedaan, Matcare, negatief)
36.2
36.1
36.4
36.5
36.6 (vandaag)

Hmmmmmmm, zo vaag. Maandag bel ik voor een afspraak met de huisarts, voor mijn ultra lange cyclus.

Als iemand mij kan helpen, graag...

Vast een fijn weekend, ik zal nog even aan het werk.

Groetjes!

Link naar deze reactie
31/03/2007 @ 10:43
Mariëlla

He Eritia, je lichaam doet soms rare dingen met je. Mss dat je ha je meer kan vertellen. Ik heb zelf geen ervaring met temperaturen. Heb niet eens zn ding in huis.

Succes en goed weekend!

Link naar deze reactie
02/04/2007 @ 12:19

Dames,

Hoe is het hier ??
Bij mij nog steeds kwaaltjesvrij... het maakt me zorgen maar het voelt ook wel weer heel goed:) Vorige zwangerschap heb ik van 6 tot 22 weken echt dagelijks een paar x moeten overgeven en was ik de hele dag misselijk.. dus dit is beter... al twijfel ik of alles wel goed zit daar binnen... Daar zal ik me overheen moeten zetten he....

groetjes !!

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 12:20
Eritia

Hallo dames,

Met mij gaat het nog altijd 'vaag'.
Heb gister de huisarts gebeld en heb vanmiddag een afspraak. Vind het een beetje eng, ben zo benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Zal hij mij weer pillen geven, zal hij mij doorsturen naar een gyn. of moet ik maar wachten tot de regels doorkomen? (zit nu op dag 41!) Ben ook blij dat mijn mannetje meegaat, hopelijk durft hij wel tegen de ha te zeggen dat ik naar een gyn moet!

Temperaturen blijf ik vaag vinden, het schommelt van eergister 36.8 en vanmorgen 36.1 (komt volgens mij omdat ik weekends ultra laat op bed lig, met alcohol in mijn lichaam en doordeweeks optijd op bed en geen alcohol..).

Mijn linkerborst doet erg zeer, zal ook even vragen wat dit is.
Doe vanmiddag voordat we naar de ha gaan, wel eerst een test (heb Kruidvat gekocht ivm de goeie verhalen daarover).
Test zal negatief zijn, maar het zekere voor het onzekere maar, want ik lees heel zelden dat er meiden zwanger zijn en nergens last van hebben. Wie weet ben ik daar 1 van de gelukkigen van?
Heb geen extra witverlies ofzo, snap er echt niks van.

Heb alleen 's ochtend swel krampen onderin mijn buik,maar eind van de ochtend is dat verdwenen.

Ik laat het jullie weten hoe mijn bezoekje aan de huisarts was!!

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 21:41
Mariëlla

Sve, niet te veel zorgen maken. Elke zwangerschap is anders toch.

Ik heb last van bruinverlies terwijl de ongi allang weer vertrokken is. Gisteren zelf bloed verloren. Heb dit nog nooit eerder gehad. Tussentijdse bloeding?

Link naar deze reactie
04/04/2007 @ 09:58
Eritia

Ben gister naar de huisarts gegaan. Gelukkig stelde hij zelf al voor om naar de gyn. te gaan. Heb het telefoonnummer gekregen, zal vanmiddag na mijn werk even bellen voor een afspraak.
Weet iemand hoelang dat ongeveer duurt voordat ik terecht kan EN wat er mij te wachten staat?

De huisarts raadde mijn mannetje aan (hij was ook mee), om zijn sperma te laten testen. De oorzaak ligt hoogstwaarschijnlijk bij mij, maar het kon nooit kwaad als hij zijn kwakje laat onderzoeken.
Hier zijn mijn vriend en ik wel blij mee, kunnen we tenminste iets uitsluiten.

Zal vanmiddag bellen en hoop heeeeeeeeeel gauw terecht te kunnen, wil nu wel eens weten wat er met mijn lichaam aan de had is..

Werkse!

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 18:13

Eritia wel logisch hoor dat ze het zaad van je man onderzoeken... is ook wel een fijn idee toch? Al zal het niet leuk zijn om te horen dat het aan jou of aan hem ligt.. Je hoopt toch dat alles goed zit ! Ik duim voor jullie !!!!
Wel fijn dat jullie worden doorgestuurd naar de gyn... ik vraag me af of jij wel een eisprong hebt.. ik heb gehoord dat als je een cyclus boven de 53 dagen hebt weinig kans hebt op een eisprong.. waarom dat is weet ik ook niet?

Mariella... .wat raar... Hoe was je ongi? gewoon normaal of ook alleen bruinverlies?

Ik zit nu op precies 6 weken... op de helft van de magische 12 weken grens... was het maar vast zover.. oh wat maak ik me druk.. nu pas 1ochtend echt misselijk geweest.. kokhalzen enzz.. dat was met 5 weken en 5 dagen..
Mijn echo krijg ik pas half mei waarschijnlijk, na 17 april zal ik de precieze datum weten... dan is mijn eerste bezoek aan de verloskundige....

Ik weet dat ik me niet druk moet maken maar voel me echt niet zwanger... raar he... heb voor myrthe een miskraam gehad en voelde toen ook niets... dus vandaar ik extra bang ben... ben blij als ik de 8 weken en 5 dagen voorbij ben ( toen had ik die miskraam)..

liefs,

Link naar deze reactie
06/04/2007 @ 09:49
Mariëlla

Hé Sve, ik snap dat je je druk maakt ook omdat je een MK hebt gehad. Hoop dat je toch kan genieten ondanks dat je je niet zeker voelt.

Ik heb niet echt een normale ongi gehad volgens mij, maar ja wat is normaal. Veel bruinverlies en weefsel in mn plas. Net alsof er van binnen werd 'schoongemaakt'. Nu heb ik er niet echt last van, dus ik wacht gewoon de volgende af. Maken deze maand niet heelveel kans denk ik , omdat ik niet precies weet wanneer mn ei is.

Ga me er niet te druk om maken. Binnenkort gaan we verhuizen, dus geeft stress en niet goed voor een eventuele

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 12:18
Eritia

Hallo dames,

Tijdje tussenuit geweest (komt omdat ik geen internet thuis heb, kan alleen op mijn werk mailen). Beetje leuke Pasen gehad? Hier was alles leuk, gezellig en lekker, haha...

Ik ben werkelijk de dagen aan het aftellen om naar de gyn. te gaan, pfff...... Als het aan mij ligt, had ik vanmorgen al willen gaan, maar 24 april duurt nog zooooooooo lang!!!

Mijn vriend en ik klussen wel regelmatig, je weet immers maar nooit, maar temperaturen maakt niks duidelijk, zit al meer dan 2 weken op 36,4, dus geen eisprong. Ik en mijn mannetje worden er gek van, wij willen ook weten wanneer we juist kunnen klussen voor een kleintje..

Nog precies twee weken, hopelijk gaat de gyn. gelijk onderzoeken en dingen vaststellen en/of uitsluiten, nog 14 nachtjes!!

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 12:18
Eritia

Hallo dames,

Tijdje tussenuit geweest (komt omdat ik geen internet thuis heb, kan alleen op mijn werk mailen). Beetje leuke Pasen gehad? Hier was alles leuk, gezellig en lekker, haha...

Ik ben werkelijk de dagen aan het aftellen om naar de gyn. te gaan, pfff...... Als het aan mij ligt, had ik vanmorgen al willen gaan, maar 24 april duurt nog zooooooooo lang!!!

Mijn vriend en ik klussen wel regelmatig, je weet immers maar nooit, maar temperaturen maakt niks duidelijk, zit al meer dan 2 weken op 36,4, dus geen eisprong. Ik en mijn mannetje worden er gek van, wij willen ook weten wanneer we juist kunnen klussen voor een kleintje..

Nog precies twee weken, hopelijk gaat de gyn. gelijk onderzoeken en dingen vaststellen en/of uitsluiten, nog 14 nachtjes!!

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 11:25

Ik nu ook weer internet... had ik even niet....
Hier was de pasen erg gezellig ! Lekker met de kleine meid voor het eerst gefietst ! Ze zat er echt van te genieten....

24 april duurt zeker lang he !... Je gaat er dan zo naar uit leven en dan gaat het nog langzamer...
Ik mag 17 april naar de verloskundige voor de eerste x... dan gaan ze alleen maar mn plasje onderzoeken en wat vertellen... meer niet.... ik krijg dan een datum voor een echo te horen... zal nog wel 4 weken wachten zijn :(

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 17:15
Mariëlla

He sve, hoe was het bij de verloskundige? Ben je wat wijzer geworden?

Hier is alles rustig. Ik zit in de afwachtende fase. We zullen zien. Mocht het niet zo zijn dan hoop ik wel dat mn cyclus wat korter is. 34 dagen vind ik toch wel heel lang.

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 16:55

Bij de verloskundige was alles goed.. Alleen een intakegesprek gehad.. even mn gewicht gemeten.. urine onderzoek .. en een buikonderzoek...
Mijn baarmoeder kwam al een randje boven mijn schaambeen uit ! Dus dat gaat vlot :)... dat was bij 7 weken en 5 dagen al...
Verder hebben we niet naar het hartje geluisterd.. Ze wil me niet ongerust maken als het nog n iet te horen was.. en voor de baby is het in zo'n vroeg stadium ook niet heel goed omdat het hartje nog aan het ontwikkelen is en zo'n doptone toch straling geeft ..
Ik heb een termijnecho op 1 mei! Dus nog 10 daagjes wachten.. duurt lang hoor !... hihi..
Daarna krijg ik een nieuwe afspraak voor een echo voor de nekplooimeting... deze laat ik net als vorige x weer uitvoeren...

Dat was het eigenlijk.. aankomende week ff bloedprikken op HIV enzzoooo ... dan krijg ik daar ook 1 mei de uitslag van...

verder alles goed met jullie??
Mariella.... lastig he dat wachten!Ik hoop dat je geen cyclus meer hebt maar gewoon lekker in januari 2008 mama wordt !hihi

Eritia hoe is het met jou? bijna de 24e he ! Aftellen!

Link naar deze reactie
24/04/2007 @ 17:27

Eritia hoe was het vandaag???

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 08:12
Mariëlla

Bij mij zijn de eerder doorgekomen. Deze keer na 30 dagen, een kortere cyclus dus. Ik ben gisteren begonnen met Persona om meer inzicht te krijgen wanneer mn ei ongeveer is. Temperaturen ed is niets voor mij, ben te ongeduldig.

Spannend hoor de eerste echo! Ik ben echt benieuwd.

Eritia nog nieuws?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina