< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » neurstimulator

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
08/02/2007 @ 08:54
fieken

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Ik ben hopeloos op zoek naar mensen die ervaring hebben met een neurostimulator en zwanger willen worden of zijn of zijn geweest, maakt niet uit!
En mensen die ervaring hebben die toch medicatie moeten blijven nemen ondanks dat ze zwanger willen worden of zijn?
Ik heb al tal van operaties gehad aan mijn onderrug en neem nog altijd spierverslappers en pijnstillers heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt,

Link naar deze reactie
08/02/2007 @ 09:00
isabel

Online Status Bekijk profiel
ik denk dat je daar best contact voor opneemd met je behandelende arts

Isabel

Link naar deze reactie
08/02/2007 @ 09:03
fieken

Hoi,

Heb ik gedaan, ze hebben hier nog geen ervaring mee! Daarom ben ik dan ook op zoek of er mensen zijn die hier toch iets meer over weten.
WE zouden graag zwanger worden, na vijf jaar en 8 operatie's willen we eens een positieve ervaring in ons leven. Toch bedankt voor de reactie,

liefs

Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 21:28

hallo,

Ik heb nu sinds één jaar een neurostimulator en ben nu 26weken zwanger. Mijn arts vond dit geen argument om niet zwanger te worden. Ben wel afgekickt van spierontspanners en neem enkel en alleen nog dafalgan zonder codeine omdat dit geen kwaad kan voor ons babytje. Maar verder mag ik geen andere medicatie nemen. Wel moet ik nog meer rusten dan ervoor omdat ik nu nog meer rugpijn en beenpijn heb door zwanger te zijn.
hopelijk heb ik je kunnen helpen....ik het er ervoor over..heb ook al veel tegenslag gehad...en dit is toch een lichtpuntje in mijn leven....
hou je goed fieken!!!!

Link naar deze reactie
14/06/2007 @ 16:45

hallo,

Ik heb ook een neurostimulator (geinplanteerd in mijn buik) ivm dystrofie in mijn linker arm. Ik ben ook erg benieuwd naar of er anderen zijn die de ervaring hebben met een neurostimulator en zwanger zijn.

Ik ben nu zelf 6 wkn zwanger en erg blij, maar vind het ook allemaal wel heel spannend.

Link naar deze reactie
14/06/2007 @ 16:48
marieke

Online Status
hallo,

Ik heb ook een neurostimulator (geinplanteerd in mijn buik) ivm dystrofie in mijn linker arm. Ik ben ook erg benieuwd naar of er anderen zijn die de ervaring hebben met een neurostimulator en zwanger zijn.

Ik ben nu zelf 6 wkn zwanger en erg blij, maar vind het ook allemaal wel heel spannend.

graag zie ik jullie reacties tegemoet, ik ben dan ook erg benieuwd hoe het jou, fieken afgaat.

Link naar deze reactie
19/07/2007 @ 15:33
sandra

Online Status
Hallo, ik ben nu 37 weken zwanger en heb een neurostimulator i.v.m. urine incontinentie.
Heb hem zachtjes aanstaan, dat betekent dat ik meer incontinent ben.
Ook de blaaspijn is nu in alle hevigheid terug, maar als je je kindje voelt bewegen weet je waarvoor je het doet.
Iedereen die op een "batterij" loopt en zwanger is of wil worden heel veel succes!!!!

Link naar deze reactie
18/08/2007 @ 11:46
fieken

Hoi,

Ik had mijn eerst bericht gepost in februari had de hoop al opgegeven!
bedankt mensen dat ik weet dat het toch kan!
ondertussen nog atlijd niks!
zijn er mensen uit oost-vlaanderen?

bedankt,

liefs
fieken

[Laatst gewijzigd door fieken - 18/08/2007 @ 11:59] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]