[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/02/2007 @ 22:15 | hey, weet iemand door wat dat je bruinverlies kan krijgen?? ik heb het nu al bijna de 4de week .. het is begonne met enkele daagjes roze druppeltjes bloed en dan overgegaan naar bruinverlies en ik was nog de laatste week bezig met mij pil aan het inemen, en soms heb ik ook is steken rechts in de onderbuik dus zwanger kan ik niet zijn denk ik?! door wat zou het dan komen? ik ga volgende week naar de gyn maar ik maak me zorgen pff al die onzekerheid ik hoop dat iemand me raad kan geven groetjes ![]() |
| 11/02/2007 @ 12:55 Manuela | hey, neen ik neem niets van medicatie maar het is wel begonne dus de boeding na 2dagen pilleke te neme voor mijne rug een onstekings remmend middel docmeloxi maar ben er na 2dagen mee gestopt en vlgens de huis arts kan het niets te maken hebben me die medicatie dus ik zl nu zien wa de gyne morge zegt grtjs ![]() |
| 14/02/2007 @ 09:15 heidje ![]() | Hoi Hopelijk was het niets om je zorgen over te maken. Veel succes nog heidje ![]() |
| 20/02/2007 @ 13:07 Nancy | hey manuela, Ik heb ook zulke klachten gehad... heb er bijna half jaar mee rond gelopen voordat de dokter mij doorwees naar de gyn. Bleek ik ontsteking te hebben aan mijn eierstokken, baarmoeder! Heb een antibiotica kuur gekregen en daarmee is het gelukkig over gegaan. Weet jij al wat meer over wat je heb? Veel succes iig. Groetjes |
| 23/02/2007 @ 21:53 Manuela | Jha het is naart schijnt door dat mn pil te licht is groetjes |
| 21/03/2007 @ 13:00 josephine | Hey, ik ben een meisje van vijftien en ik heb daar ook al drie weken mee te kampen, na het innemen van Norlevo , ook hormonen dus... En daarbovenop ben ik nog eens zeven dagen overtijd en heb ik al twee negatieve zwangerschapstesten gehad... Ik ben zo verward en zo gestressd er door.. en mijn ouders daarbij ook nog... ![]() |
| 22/03/2007 @ 13:03 Nancy | hey josephine... hoelang gebruik je al Norlevo? het kan zijn dat je lichaam gewoon moet wennen aan die hormonen. Daardoor kan ook heel je cyclus in de war zijn. Op het begin had ik ook die klachten en was ik weleens 2 weken overtijd, met allerlei vage klachten. Dus je hoeft niet zwanger te zijn hoor.... Als je menstruatie volgende maand er nog niet is dan zou ik wel ff contact opnemen met de huisarts! Groetjes! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

symptomen vn bruinverlies"reacties plz"