[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/02/2007 @ 11:51 katleen | dag Ingrid, ik woon niet in Ede maar in Veenendaal. Ik denk dat ik je vorig jaar al eens ontmoet heb op dit forum (toen waren we namelijk nog op zoek naar een huis in Ede). Wij zijn een Belgisch gezin dat nu tijdelijk in Veenendaal woont. Mijn man werkt er op de kazerne. Ons dochtertje Louise is 16 maanden vandaag, en ze krijgt er in mei een broer of zusje bij, groetjes, Katleen |
| 21/02/2007 @ 14:11 katleen | hoi, ja, in Ede vonden we niet meteen een huis voor 3 jaar, en hier in Veenendaal gelukkig een heel leuk huis gevonden. We wonen vlakbij het Slotemaker De Bruineplein (ook niet zo ver van de Kerkewijk). Mijn man fietst elke dag naar wijn werk in Ede. WE wonen hier heel graag, leuke buurt en veel groen voor ons dochtertje om te spelen :-) Volgend jaar mag ze hier naar de peuterspeelzaal, in Belgie kennen we at eigenlijk niet (daar gaan ze vanaf 2,5 of 3 jaar meteen naar de peuterschool). Ken jij peuterspeelzalen in Veenendaal? groetjes, Katleen |
| 22/02/2007 @ 16:07 katleen | super! heel erg bedankt om es te horen bij je vriendin groetjes, Katleen |
| 27/02/2007 @ 12:53 katleen | hoi Ingrid, bedantk voor de tip Ik zie wel dat het een kinderdagverblijf is, dat wordt wat duur voor ons (omdat wij Belgen zijn krijgen we geen belastingmindering) dus ik denk dat we toch wachten tot Louise naar de peuterspeelzaal mag (dat kost maar een kleine 50 euro per maand). Ik heb me nu op 2 plaatsen ingeschreven en vanaf april volgend jaar kan ze er hopelijk 2 halve dagen per week terecht. Met de zwangerschap gaat t heel goed, iets lastiger natuurlijk dan de eerste keer want we hebben een druk meisje in huis (soms toch) ![]() |
| 02/03/2007 @ 11:14 katleen | ja, daar heb ik ook al aan gedacht maar ik denk dat ik eerst even bekijk hoe het werkt op de peuterspeelzaal (we staan nu op de wachtlijst voor maart volgend jaar). bedankt voor al je tips |
| 15/03/2007 @ 14:53 judith | hallo ik ben een jonge mama van 23 jaar en ik heb 2 zoontjes van 2 en 1 jaar Als je interrese hebt in kinderopvang in de vorm van gastouder heb ik nog wel plek ik ben zelf gastouder... Ik werk ook 2 dagen in de thuiszorg.... Ik woon samen en in een leuke hoekwoning.... Hoe oud zijn jullie? |
| 15/03/2007 @ 14:54 judith | ohja ik woon ook in veenendaal! ![]() |
| 18/03/2007 @ 12:35 katleen | hoi hoi, net terug van skivakantie :-) en dus even niet op het forum geweest hoi Judith, waar in Veenendaal woon jij ergens? wij zijn Belgisch en kunnen jammergenoeg niet genieten van de belastingaftrek voor kinderopvang wat zowel een KDV als gastouder voor ons te duur maakt. Ik ben thuis bij mijn dochtertje van bijna anderhalf (tweede kindje komt eraan in mei) en ik wou es horen of je ervaring had met peuterspeelzalen in de buurt? wij staan op de lijst voor april volgend jaar in de Peutergeut (dat is bij ons in de buurt(. Ik denk dat ons dochtertje er wel aan toe zal zijn om met andere kinderen wat te kunnen spelen, al is het maar 2 halve dagen per week. In Belgie is het anders geregeld, daar gaan kindjes al van 2,5 jaar de hele week naar school........eerlijk gezegd vind ik dat ook vroeg hoor. groetjes, Katleen |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

mama uit ede