[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/02/2007 @ 11:16 Topina | Hallo allemaal, Binnen een paar weekjes is het zover en worden wij de trotse ouders van onze eerste spruit. Ik zou het tof vinden om in contact te komen met mama's of toekomstige mama's uit de buurt om eens mee af te spreken tijdens het bevallingsverlof. Laat eens wat van jullie horen... Topina ![]() |
| 08/03/2007 @ 09:27 Topina | Helemaal niemand ![]() Ik ben inmiddels op 18.2 bevallen van een flinke dochter Amelie. We genieten met volle teugen van onze kleine meid. Ik zou het tof vinden jonge moeders uit de buurt te leren kennen om eens af te spreken of gewoon te mailen. Bedankt voor jullie reacties. Topina ![]() |
12/03/2007 @ 21:52 ![]() | hey, ik ben Natasja, ik woon in deurne, niet zo ver van lier. Ben mama van alina 16maanden oud. Hou oud ben jij? je kan me ook toevoegen als je wil. natasjadekeukelaere@hotmail.com ![]() |
20/03/2007 @ 12:24 ![]() | Topina, proficiat met je dochtertje! Wij wonen in Lier. Van waar ben jij? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

toekomstige mama's Duffel - Lier

. Hij denkt dat het te druk, gaat zijn en veel minder makkelijk om nog dingen te doen.
En je weet natuurlijk niet op voorhand hoe je kindje gaat zijn hé. Als je kindjes hebt die bijvoorbeeld direct de nacht doorslapen tot 8u, dan wordt het misschien zelfs een fluitje van een cent. 
. Zou het ook graag anders willen maar hebben juist app gekocht en gaan nog veel op reis en uitstapjes en weekendjes enz.Dan hebben we de centjes wel nodig; ik ben in de week een dag tuis en tim zorg op zaterdag voor alina.
kan heel goed oen, hihi.