< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » toekomstige mama's Duffel - Lier

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
toekomstige mama's Duffel - Lier
14/02/2007 @ 11:16
Topina

Hallo allemaal,

Binnen een paar weekjes is het zover en worden wij de trotse ouders van onze eerste spruit.

Ik zou het tof vinden om in contact te komen met mama's of toekomstige mama's uit de buurt om eens mee af te spreken tijdens het bevallingsverlof.

Laat eens wat van jullie horen...

Topina

Link naar deze reactie
08/03/2007 @ 09:27
Topina

Helemaal niemand

Ik ben inmiddels op 18.2 bevallen van een flinke dochter Amelie. We genieten met volle teugen van onze kleine meid.

Ik zou het tof vinden jonge moeders uit de buurt te leren kennen om eens af te spreken of gewoon te mailen.

Bedankt voor jullie reacties.

Topina

Link naar deze reactie
12/03/2007 @ 21:52

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey, ik ben Natasja, ik woon in deurne, niet zo ver van lier. Ben mama van alina 16maanden oud.

Hou oud ben jij?

je kan me ook toevoegen als je wil.

natasjadekeukelaere@hotmail.com

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 12:24

Topina, proficiat met je dochtertje!
Wij wonen in Lier. Van waar ben jij?

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 20:25

hey lierke, ik weet niet of topina hier nog komt, ze heeft al even niet geantwoord.

Ik ben van deurne,das ni ver an lier he

Hoe oud ben je en hoe valt dat mee met 2 kindjes? Mijn vriend heeft wat bang om een 2e. Hij denkt dat het te druk, gaat zijn en veel minder makkelijk om nog dingen te doen.

Tof dat je in ieder geval bent komen piepen op deze forum

groetjes Natasja

Link naar deze reactie
21/03/2007 @ 10:06

Natasja, ik ben al een ouwe doos ; 29 jaar. (dit jaar word ik 30)
2 kindjes is best wel zwaar. Maar wel te doen. Je kan inderdaad nog minder makkelijk weg. Zeker als de oudste nog overdag slaapt. Ik denk dat het iets gemakkelijker is als je 2e kindje geboren wordt als het oudste al naar de kleuterschool gaat. Ik wilde zelf liefst een jaar verschil tussen de kindjes, omdat ze dan veel aan mekaar hebben. Als je er 6 jaar of zo tussen laat, dan is de oudste al heel zelfstandig en kan die zelfs al meehelpen. Maar samen spelen zal dan wel iets minder zijn. Wij hebben ook een tijdje voor 2 kindjes crèche moeten betalen. Als ik dat uitrekende kon ik beter thuisgebleven zijn. Dan houd je niet veel over. Werk jij? Of blijf je thuis voor je dochtertje?
Moeilijke beslissing hé. Ik heb ook getwijfeld of ik niet langer ging wachten. Ik wist dat het zwaar ging worden. Mijn vriend vindt het ook serieus zwaar soms. Dat is omdat dikwijls alles samen komt. Is er eentje ziek, dan volgt de 2e gewoonlijk niet veel later. Nu kan je bijvoorbeeld als je dochtertje slaapt gemakkelijk iets in het huishouden doen, maar als er nog een 2e is die op andere momenten slaapt moet je alles weer anders organiseren.
Ik heb trouwens totaal geen spijt van m'n beslissing. Als ik m'n 2 schatten samen zie knuffelen en lachen dan maakt dat alles goed.
Alles hangt natuurlijk ook van je kindjes af. Ons dochtertje is lang niet zo gemakkelijk als ons zoontje. En die heeft tegenwoordig zo ook zijn kuren. Maar 't zijn toch 2 schatten! En je weet natuurlijk niet op voorhand hoe je kindje gaat zijn hé. Als je kindjes hebt die bijvoorbeeld direct de nacht doorslapen tot 8u, dan wordt het misschien zelfs een fluitje van een cent.

Link naar deze reactie
21/03/2007 @ 20:20

hey lierke, nog steeds een twintiger he.

Ik werk full time. Zou het ook graag anders willen maar hebben juist app gekocht en gaan nog veel op reis en uitstapjes en weekendjes enz.Dan hebben we de centjes wel nodig; ik ben in de week een dag tuis en tim zorg op zaterdag voor alina.

Af en toe zogezegd ziek kan heel goed oen, hihi.

Tim is ook geregeld thuis, hij is dokwerker en er is soms geen werk, dan gaat hij doppen aant kot en dan gaat alina soms 3u naar de creche(veel minder betalen en ze heeft dan fruitpap) of helemaal niet als er de dag erop gewoon terug werk is voor hem.

Tot hiertoe willen we allebei nog geen 2e, veel gemakkelijker nog zo, ik wil zoiezo toch wachten tot alina idd naar school gaat.

groetjes natasja

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]