< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Te vroeg geboren » Zijn er nog mama's van dysmatuurtjes?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Te vroeg geboren
Zijn er nog mama's van dysmatuurtjes?
03/03/2008 @ 17:03
petitje

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal

Hier gaat alles zijn gangetje.
Alleen wil denis thuis geen fruitpap eten, zowel niet vers, als potjes.
Ik maak t zelfde als op de creche maar niks. Dan maak ik iets heel anders, en ook niks.. Snap er niks van, op de creche eet ie wel.
En vannacht heeft ie voor de zoveelste keer zijn bed onder geplast.
Ik doe hem nochtans ne babydry aan maar dat helpt blijkbaar niet.
Wel vermoeind zo voor de nacht, heb weinig geslapen.
Gisteren was t hier carnaval, en dat vond ie wel interessant.

Carmen momenteel is de uitslag weer wat beter, is met vlagen he. We hebben speciale 'onderhouds'creme gekregen en meer dan dat smeren kunnen we niet he.
hah jij ook een reisje naar de zon geboekt, zalig he.
Oei zo bouwplannen die nog ver weg zijn..

Katje daar wil ik ook naartoe, dat ie rond 19.30-20u in bed ligt tot 7.30. Maar voorlopig haalt ie 19 u niet eens, rond 18u gaat ie bed in, alle net voor of na ons eten, voor een dik uur en dan ff wassen en flesje, vind dit niet ideaal maar zal wel komen.
ja deniske gaat mee, we gaan echt voor met ons 3 te zijn.

Klaartej, oei zo ziek geweest? Je hebt nu waarschijnlijk minder weerstand en vatbaarder voor alles. Hopelijk was t maar eenmalig en sukkel je niet van t een in t ander..
Nee nee ik blijf elke dag proberen met de FP je weet nooit he. En ik kijk er al nar uit dat ie stukjes kan eten. Eerst nog een tandje he.

zo zal eens afsluiten en nog ff werken en dan mijne kabouter ophalen, vanavond ben ik eindellijk nog eens thuis.
doei

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 10:01

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

carmen hoe is het met Zoë?

klaartje geniet van het komende weekend hé meid!

petitje, ja die onderbroken nachten zijn vermoeiend voor mama's!en dat onderhoudende cremke moest mijn nichtje ook. op den duur zijn ze met haar naar homeopaat gegaan in hechtle en die hielp haar niet van de allergie af en exceem maar zorgde er toch voor dat ze zo weinig mogelijk cremkes nodig hadden.
misschien mixen ze ze de fruitpap niet ( deed onze onthaalmoeder ook niet)en de pampers, mischien maatje groter proberen, kan altijd helpen.

hier heeft tijs de hoofdprijs, gisteren naar de dokter geweest en alles wijst naar beginnende longontsteking met griep erbovenop en oorontsteking ( schreef ik niet in je mailtje klaartje). hij moet nu dus aerosollen,puffen, en oordruppeltjes en als hij morgen nog koorts heeft longfoto's en antbiotica en misschien kiné dan. dinsdag krijgt hij zowiezo zijn spuiten van 15 mnd want de kinderarts vreest dat hij anders zoiets zal oplopen.

voor de rest niet veel nieuws behalve dat ik stikop ben, ik heb al gezegd dat ik zaterdag heel de vm in bed blijf liggen.

groetjes
evi

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 10:25
Tiny

Hey allemaal,

Pff weer veel zieken! En deze keer hier ook. Onze Niels heeft al sinds maandag koorts zowat op en af, maar deze nacht was het zelfs meer dan 40°. Ik moet straks naar de dokter met hem.

Petitje onze niels heeft ook babydry en ik heb eigenlijk nog nooit lekken gehad. het is wel zo dat die pamper 's morgens wel heel zwaar is.

groetjes
Tiny

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 12:05

Petitje, dan moet je eens een maat groter nemen. Zo hebben wij dat opgelost!

Evi, je zou eens goed moeten uitrusten!

Jou kleinste ventje heeft toch veel pech met het ziek zijn he!

Hoe gaat het met Niels?

Ik stop in september met de pil!!!

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 12:24
petitje

hallo

hier snotterdesnotterde snot, heb t weer zitten, zo opgestaan vanmorgen, pff wat kan je daarvan ellendig zijn he! En mijn man heeft keelpijn, is gisteren om 19u gaan slapen ( nog voor denis).
Gelukkig blijft voorlopig onze kleine man gespaard!
Gisteren was ie overigens 6 maanden, niet te geloven dat gaat zo snel, nog een keer 6 maanden en we zitten aan de feesttafel!
Tja de Fp, zaterdag een kuipje van 100gr frutapapa opgegeten met veel moeite, zondag vers en niks. Hij eet in elk geval t wel op de creche, en is ook fijngemixt...
De pampers hij heeft nu de 3 is tot 9kg en hij weegt net 6, maatje 4 is pas vanaf 7kg. Doe nu weer de newborn 3 aan snachts, nog geen lekken gehad, wel altijd nog verschoond snachts...
Ga me op aanraden van een vriendin nog eens een pak kruidvat pampers halen..

Evi, oei tijsje zo ziekjes! Hopelijk is zijn koorts morgen weg.
En jij stikop, dat kan ik geloven, je rolt ook echt van t een in t ander he.
Hm moe ben ik momenteel ook, en t ziet er niet naar uit dat ik nog rust ga hebben, druk o t werk en drukke weekenden...

Tiny, nog een zieke daar! Laat weten wat de dokter zei...

Camen, geen zieken bij jou?
Wauw september stoppen met de pil, klinkt zo defintief zeg! Super dat er dan snel weer een mag volgen

zo ga weer werken
doei

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 15:33

Petitje, ons Zoë zat ook nog niet aan dat gewicht hoor!
De plakkertjes konden we over elkaar plakken!

Maar sindsdien geen natte nachten meer!

Veel beterschap voor de zieken!

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 11:38

hoi,

hoe gaat het met niels?

petitje en ook hier was de maat inderdaad niet overeenkomstig met gewicht...

jef kloeg van hoofdpijn en tijs zijn koorts is weg.

de schoolfoto staat op profiel.

groetjes
evi

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 12:33

Hoi allemaal,

Nog één nachtje slapen en we zitten in Parijs! Ik kijk er nu echt wel naar uit om nog eens te genieten met mijn ventje. Ik ga Noah ontzettend missen, maar ik ben toch ook blij met de dagen met mijn schatje.

Carmen, Zoë is dan toch niet ziek geworden? Gelukkig maar!
Batibouw, daar zijn we een paar jaar geleden ook eens geweest. We hebben onze ogen goed de kost gegeven, maar ik vind dat het er vooral vol staat met dingen die wij toch niet konden betalen.
Welke verbouwingen hebben jullie op de planning staan?
Wow, in september stoppen met de pil! Ik duim dat het dan snel raak mag zijn. We wisselen mekaar goed af dan!

Petitje, als het je gerust kan stellen, Noah eet ook amper fruitpap thuis en in de kribbe is ze alle dagen op. Ik vond het ook niet zo leuk. Maar ik heb er mij bij neer gelegd. Nu krijgt hij thuis gewoon stukjes (waar Denis natuurlijk nog te klein voor is) of iets anders (soep). Niet te druk in maken, want dan wordt het zeker niet beter. Enne, Noah at soepstengels als de beste (beet er echt in) en hij had nog geen tandjes, dus...
En jullie ook ziek? Vervelend, he! Hoe je echt onder de voeten kan zijn van een stomme verkoudheid.

Evi, jij hebt het nu ook weer zwaar hé. Hopelijk ben jezelf snel verlost van de migraine en is Tijs ook snel beter. Wij denken allezins aan jullie!!
En schitterende foto's!!!

Tiny, Nielsje ook ziek? He, toch! Wat zei de dokter?

Hier valt er verder niet zo veel te melden, alleen dat mijn bloeduitslagen in orde waren. Heb blijkbaar tussen mijn laatste bloedonderzoek (voor ik zwanger werd) en deze zwangerschap ergens CMV opgelopen. Was er negatief voor, maar aan de waarden te zien, was het al een tijd geleden dat ik het had opgelopen. Geen gevaar dus voor ons kindje! We zijn toch wel opgelucht. De gynaecoloog zei wel van evengoed nog op te letten want je kan dat een tweede keer doormaken (dan is het wel niet meer zo erg).

En, nog een nieuwtje, onze Noah loopt bijna alleen!! Als wij op de grond gaan zitten, stapt hij mooi van de ene naar de andere. Helemaal alleen wil hij nog niet, maar het zit er aan te komen. Hopelijk krijgt hij het niet van't weekend in zijn kopje, want ik zou het reuze jammer vinden om het te missen.

Zo, ik ga hier vlug verder werken, maandag heb ik verlof en ik wil toch mijn werk af hebben.

Groetjes Klaartje
en alvast een goed weekend voor iedereen.

Ps: Evi, per sms sta ik dit weekend ook voor je klaar!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina