< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Net zwanger! » uitgerekend voor november 2007

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Net zwanger!
uitgerekend voor november 2007
07/05/2007 @ 10:46

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
leuk sunshine dat je echo zo leuk was .. en het hartje al gehoord! ( jaloers )Ons kindje lag bij de 1e echo schuin opzij... zodat je het midden in het gezichtje aankeek.. dat was niet echt een mooi beeld... De tweede lag het beebje er wel goed voor:D.. En hebben we ook mooiere foto's van... Het was toen ook een beetje schokkerig aan het bewegen.. op de echo 4 dagen eerder nog geen beweging! Dus het verandert echt allemaal zo snel in je buik!

Ik heb 23 mei Nekplooimeting.. en pas 14 juni weer verloskundige...( dan ben ik al bijna 16 weken.. dus bijna op de helft;)) gaat hard he... nu op een kwart !

Link naar deze reactie
07/05/2007 @ 21:17
jetje

Online Status
He allemaal,

Hoe gaat het met jullie allen? Sunshine wat een goed nieuws. Ben jij al een beetje gerust dat het nu wel goed komt?
Ik heb soms nog steeds momenten dat ik het haast niet durf te geloven en heel erg ga twijfelen... We moeten vrijdag naar de verloskundige voor een intake gesprek. LIjkt me wel weer erg leuk. Ben inmiddels verder dan ooit, dus je zou toch denken dat ik inmiddels wel mag vertrouwen dat het goed komt....

liefs, Jet

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 15:22
sunshine

Online Status Bekijk profiel
Hoera, ik ben vandaag weer een halve dag wezen werken! Ik ben nu helemaal versleten (ik was vannacht weer zo misselijk dat ik maar 4 uur geslapen had), maar wat is het lekker om weer even bezig te zijn!

@sve: Wat gaat het snel he? Vond jij het ook zo bijzonder dat je baby bewoog? Onze afspraken gaan een stuk gelijk op: ik heb 21 mei nekplooimeting en 4 juni moet ik terug naar de gyn.

@jetje: Je bent over de 12 weken! Voorbij de mijlpijl! Wat super! Bij mij wisselt het gevoel nog erg. Ik heb er vrede mee dat het nu wat langer duurt dat ik een echo krijg en met mijn vriendinnen en mijn man kan ik nu ook voorzichtig plannen maken voor het vervolg van de zwangerschap en geboorte (bv kinderopvang regelen). Maar ik merk dat ik het daarbuiten nog moeilijk vind om over mijn zwangerschap te praten. Dan voelt het heel kwetsbaar.

We hopen er het beste van. We zijn verder dan de vorige 2 keren!

Zijn jullie al dingen aan het regelen en/of kopen?

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 19:31
jetje

Online Status
he sunshine,

Ik herken mezelf in je verhaal. Als je het dan iemand durft te vertellen, heb je het idee dat het over een ander gaat!!
Ik ben dit weekend naar prenetal geweest voor wat positiekleding. Ik kan niet alles meer aan, dus was echt nodig. Verder gaan we over een kleine 2 mnd verhuizen, dus dan kunnen we in ons nieuwe huis gelijk de babykamer maken! Heb er stiekem wel al wat plannetje voor bedacht. Maar zelf nu vind ik het nog spannend. Je moet niet verwachten dat na de 12 weken al je angst weg is, het blijft gewoon spannend. Maar ik kan er wel steeds meer van genieten!
voor jou nog een weekje dan ben je ook 12 weken, schiet al op he! Woon jij eigenlijk in nl of in be?

Groetjes, jet

Link naar deze reactie
08/05/2007 @ 20:27
sunshine

Hoi Jetje,

Ik ben toevallig zondag nog wat positiekleding wezen kopen. Ik pas bijna niks meer. Over 6 weken gaan we trouwen en op vakantie, dus ik heb nog wel wat dingen nodig. Gelukkig heel goed geslaagd bij H&M. Misschien een aanrader voor jou ook? Niet zo duur, maar wel leuke dingen.

Ben jij goed geslaagd voor positiekleding?

Drukke tijden voor jou nog! Moet je veel doen in je nieuwe huis? Wij willen na de vakantie beginnen met het kamertje. Dat is 1 van die dingen waar ik nog niet goed over na durf te denken. Weet je al welke kleur(en) je in je kamertje gaat doen?

Ik kom trouwens uit Nederland. Sinds kort ben ik naar Brabant verhuisd. En jij?

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 22:10
jetje

Online Status
He sunshine,

Ik kom van het eiland goeree-overflakkee. Niet zo ver bij je vandaan.
Wij zijn allebei zot op nijntje, dus daar willen we wel wat mee doen op de babykamer. Ik denk dat we op 1 van de wanden heel groot nijntje verven ofzo... we zien wel. Eerst de rest van ons huis maar zien te doen!
Ik ben ook al bij de h&m geweest, maar toen ik er was, 2 weken terug, hadden ze niet echt veel leuks. Ik koop steeds wat.
Hoe voel jij je, nog last van kwaaltjes?

liefs, jet

Link naar deze reactie
10/05/2007 @ 11:32
Papa!

Wij zijn ook inmiddels voor de echo geweest! Vorige week vrijdag al. Wow.. en er zat een hoop leven in. We zagen het hartje kloppen en we zagen hoe het kleine wonder steeds van de radar verdween. Zo mooi... we hebben het gefilmd.

Maar de verloskundige vond het wat onduidelijk beeld, dus...mogen we 18 mei nog een keer voor de echo! Da's mazzel.

Hoe klein het ook is, te zien dat het leeft vergroot het bewustzijn dat het echt een wonder is en zeker niet vanzelfsprekend.

Groetjes,
Papa!

Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 18:43
jetje

Online Status
he allemaal,

er gebeurd niet veel spannends meer op dit forum, zijn jullie verhuisd?

liefs, jet

Link naar deze reactie
15/05/2007 @ 20:56
sunshine

Hoi Jetje,

Ik zwerf nog steeds rond op het forum. In combinatie met het werken, heb ik thuis maar weinig 'wakkere' uren. Maarja, we doen het ervoor.

Hoe is het met jou? Nog veel last van kwaaltjes? Mijn misselijkheid begint een beetje af te nemen, maar ben nog steeds ontzettend moe.

Maar..... dolblij dat ik de 12 weken gehaald heb!

Link naar deze reactie
16/05/2007 @ 17:57
jetje

Online Status
he Sunshine!

Hier alles best! Ik heb eigenlijk geen last van kwaaltjes, gaat super! Mijn buik begint al een beetje te groeien, echt super om te zien! Heb jij dat ook al?

groetjes, Jet

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 20:57
Papa!

Nou, hier gaat alles ook zo z'n gangetje. Morgen voor onze tweede echo, omdat de eerste niet heel duidelijk was (het kleintje zwom steeds uit beeld, dus das wel een goed teken). De camera is ingepakt, nog even de batterij opladen.

Het blijft een spannende situatie. Toedeloe!

Link naar deze reactie
17/05/2007 @ 21:14
sunshine

Ik heb echt al een buikje. Mijn gewone kleding past niet meer.

Ik ben vandaag naar België geweest voor een echo (zie onder topic zwangerschap, echobaby). Tjee, wat was dit leuk. Ze neemt rustig de tijd om vanalles te bekijken. Ik blijf het een wonder vinden. Het beweegt en alles zit erop en eraan. We hebben vingertjes gezien, teentjes, hartje, gevuld blaasje, gevuld maagje...zo indrukwekkend.

Wij zijn dus weer helemaal happy. Maandag nekplooimeting. Als deze nu ook nog goed is, dan moeten we eindelijk maar eens gaan genieten!

Papa! Succes morgen bij de echo!

Link naar deze reactie
19/05/2007 @ 17:20
Papa!

We zijn voor de tweede echo geweest! Wow, net zover als sunshine zo'n beetje en ook bij ons leek alles erop en eraan te zitten. Hij zwaaide zelfs naar ons! Ergens had ik dat ook wel gedacht, want ik had hijzij ook sterk aangeraden om vooral even te zwaaien. Dus dat zwaaiende handje staat mooi op de band (ik mocht ook dit keer weer filmen).

Mooi, mooi, mooi!

Groetjes,

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina