[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/02/2007 @ 22:53 Sarah_j | ik gebruik de pil en ben toch overtijd! Hallo, Ik ben Sarah, 20 jaar en neem nu al een jaar of 5 meliane en ineens heb ik mijn maandstonden niet gekregen ookal heb ik dagelijks mijn pil genomen en ben niet ziek geworden... ik ben nu 5 dagen overtijd en heb nog geen test gedaan. Ik wocht nog tot volgend weekend. Ik ben met mijn tweede strip begonnen ... krijg ik nu mijn maandstonden nog wel? Mijn vriend en ik zouden het niet erg vinden als ik zwanger zou zijn maar toch was het niet gepland (wou nog 2 jaar wachten). Heeft iemand al gehoord over mensen die meliane nemen en toch zwanger geworden zijn? Alvast bedankt voor jullie hulp, Groetjes, Sarah |
| 26/02/2007 @ 07:25 Sandra | Hoi Sarah, Wat vervelend zeg dat je maandstonden niet zijn gekomen, maar ik zou (voor de zekerheid) even een testje doen. Dan weet je voor jezelf ook meer. Ook kun je even de HA bellen, om te vragen hoe het zit en of je je maandstonden nu nog wel krijgt nu je begonnen bent met de volgende strip. Ik zou het niet weten of je maandstonden nog krijgt. Laat je nog even weten hoe het met je gaat?? |
| 27/03/2007 @ 13:44 Ante | Hey Wil toch even reageren op Axelle haar berichtje. Die tests zijn inderdaad minder betrouwbaar dan een bloedtest, maar dat komt vooral omdat die predictor pas aangeeft dat je zwanger bent wanneer je een bepaalde waarde hcg hebt, bij een bloedtest is dat onmiddellijk, hoe laag de waarde nog maar is. Daarom is het ook af te raden om snel te testen met een predictor, beter een weekje overtijd laten gaan, dan ben je wel zeker. (je hcg stijgt naarmate je zwangerschap vordert) Nu je met een tweede strip begonnen bent, weet ik niet wat dit doet met je hcg-waarde. Misschien toch best even langs de dokter gaan, dan ben je direct gerust gesteld. Ikzelf neem ook Meliane, ben ook altijd heel stipt. Toen ik zwanger wou worden was het bij ons wel van de eerste keer raak, maar hebben wel uitgerekend. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Meliane