Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/05/2007 @ 08:52 ![]() | jaaa hihi maar zal nog wel ff duren denk ik eer ik zwanger ben maar dat maakt niet uit dan, ik weet dan toch dat we bezig zijn hihi . |
| 08/05/2007 @ 10:52 Juacamtha | Gelijk heb je! Het begin is er in iedergeval ![]() Hier gaat verder alles prima. Kleintje begint steeds drukker te worden dus dat is altijd leuk ![]() Kus Monica |
08/05/2007 @ 12:31 ![]() | fijn dat alles goed gaat . wil je het geslacht eigenlijk weten? wanneer moet je terug naar de gyn? |
| 09/05/2007 @ 12:15 Juacamtha | jaaaaa ik wil heel graag het geslacht weten haha heb sterk het gevoel dat het een jongetje wordt maar kan het mis hebben he ![]() Ik moet de 16de weer naar de vk en moet nog ff een afspraak maken voor de 20 weken echo. Daar ga ik vanmiddag even voor bellen en hoop dat ik dan ook gelijk weet wat het wordt ![]() Kus Monica |
| 09/05/2007 @ 16:03 boa | hoi hoi gisteren naar de vk geweest en mijn ijzer is nog lager en daarom ben ik misschien nog vermoeider! een 6.0 is niet al te hoog he.... maargoed verder alles oke! inmiddels 11 kilo aangekomen in totaal, en nog 8 weken te gaan voor de uitgerekende datum! Volgende week gaan wij juist naar de uroloog want mijn man word gesteriliseerd! hihihhi zo zie je maar weer! bij de een moet het hersteld worden en bij de ander moet het doorgeknipt worden! groetjes boa |
| 09/05/2007 @ 20:56 Juacamtha | lekker boa nog 8 weekjes!! ja zo gaat dat he haha. ik probeer mijn man ook zo ver te krijgen maar wil nog niet ![]() Voor mij is de zwangerschap gewoon nu al ontzettend zwaar lopen doet me gewoon zeer bij de huishoudelijke klusjes doet het me zeer kan gewoon nu al zeer weinig dus vind het wat jammer... Maar het goede nieuws is.........11 Juni ga ik voor de 20 weken screeningsecho!! heb er nu al zo veel zin in hihi ons kleintje te zien ![]() ![]() Kus Monica |
| 13/05/2007 @ 20:23 Juacamtha | halloooooo.. Kom ff snel om het hoekje om iedereen fijne moederdag te wensen!!!!!!!! ![]() ![]() Kus Monica |
25/06/2007 @ 17:34 ![]() | he Monica, weet je het geslacht nu al ? |
26/06/2007 @ 14:31 ![]() | ooow gefeliciteerd , wat vinden de kids van hun nieuwe broertje? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Wij krijgen een 4de!!!

.

. nog maar 8 weken zeg, je bent dus al flink aan eht aftellen