Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/08/2007 @ 19:58 logan ![]() | hoi ben wendy (logan ) ben 24 jaar en mama van logan 10/12/2005 en van morgan 02/11/2006 mag ik met jullie kletsen ? groetjes wendy ![]() |
08/08/2007 @ 08:47 ![]() | hoi wendy! ja kom er gezellig bij meid! vandaag alweer 21 weken heen wat gaat de tyd snel! nu nog 19 weken te gaan lol ![]() grt xx Trienke ![]() |
| 08/08/2007 @ 23:45 logan ![]() | hoi sorry dat ik gekomen ben ben just meter geworden daar mee nu ben ik veel int ziekenhuis kwam even goeidag zene ![]() |
09/08/2007 @ 11:09 ![]() | ow wat leuk!! van harte gefeliciteerd meid! grt Trienke ![]() |
| 13/08/2007 @ 18:22 logan ![]() | hoi dank u wel !!! een mooi kindje ben in de wilken wil graag weer een kindje hebben ze zijn te rap groot zo dada |
| 21/08/2007 @ 19:15 sjattieke ![]() | Wij weten eindelijk wat het wordt ![]() We hebben er lang op moeten wachten maar zijn zo content!! Groetjes, Anntje |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Moeders van rond de 24

. De nachten gaan ook super meestal van rond een uur of 10 tot 's morgens 6u
Ik ben nu ook bijna klaar met de jongens hun doopboekje. Ze worden zondag 23 september gedoopt. Moet alleen nog onze belofte schrijven.
. Met mij gaat het alleen iets minder ben een beetje grieperig vandaag en voel me echt helemaal zo
. Maar Djaydon huilt dus ik ben er weer vantussen!!